TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dwutorowe zamknięcia na trasie Rail Baltica – jest list intencyjny
INFORAIL/PAP BIZNES - Opublikowano: 27.08.2014 13:58:47
Dwutorowe zamknięcia na trasie Rail Baltica – jest list intencyjny
W dniu 26 sierpnia 2014 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały list intencyjny z konsorcjum w skład którego wchodzą Emitent (lider), PUT Intercor sp. z o.o. oraz Polimex-Mostostal S.A. w związku z umową na \'Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla Modernizacji linii kolejowej E75 Rail Baltica Warszawa - Białystok - granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz (Sadowne).Zgodnie z treścią listu intencyjnego PKP PLK zobowiązały się do udzielenia dwutorowego zamknięcia linii na odcinku Tłuszcz - Łochów na okres od dnia 12.10 2014 r. - 30.10.2015 r. oraz na odcinku Łochów - Sadowne na okres od dnia 8.01.2015 r. - 30.11.2015 r. oraz wprowadzenia stosownych zmian w rozkładzie jazdy pociągów i bieżącej koordynacji zamknięcia dwutorowego.Z kolei wykonawca zobowiązał się w szczególności do:- pokrycia kosztów stanowiących różnicę pomiędzy kosztami udostępnienia przez Zamawiającego linii kolejowej na zamkniętych odcinkach a kosztami zorganizowania i uruchomienia komunikacji zastępczej;- zrealizowania do dnia 31 grudnia 2014 r. robót budowlanych o przybliżonej wartości 270 mln zł a do dnia 31 grudnia 2015 r. robót budowlanych o przybliżonej wartości 970 mln zł;- zakończenia prowadzonych przez Wykonawcę prac wpływających na prowadzenie ruchu pociągów w ramach ww. odcinków w terminach obowiązywania zamknięcia poszczególnych odcinków.W przypadku przekroczenia terminów zakończenia zamknięć określonych powyżej wykonawca zobowiązuje się zapłacić zamawiającemu kwotę 0,1 mln zł za każdy dzień przekroczenia.Intencją stron Listu Intencyjnego jest zawarcie w ciągu 14 dni od podpisania listu intencyjnego Porozumienia dotyczącego zasad współpracy stron w związku z zamknięciem dwutorowym. Zgodnie z treścią listu intencyjnego strony do dnia 18 września 2014 roku podpiszą aneks do Umowy, którego przedmiotem będzie w szczególności przedłużenie terminów realizacji robót oraz zmiana parametrów technicznych i materiałowych części prac objętych Kontraktem, przy czym zgodnie z treścią Listu Intencyjnego ww. zmiany, ze względu na ich zbilansowanie, nie wpłyną na zmianę wynagrodzenia za realizację kontraktu.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Rail Balitica
Białystok
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....