TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Działalność Newagu zagranicą
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.05.2019 09:13:18
Działalność Newagu zagranicą (foto: Newag)

Newag przedstawił swoje plany związane z działalnością na rynkach zagranicznych. Pokrywają się one w zasadzie z tymi, które spółka przedstawiła w raporcie rocznym za 2018 rok.

Producent zamierza poszerzać swoją obecność na włoskim rynku. Podpisana została druga umowa wykonawcza z Ferrovie del Sud Est na dostawę kolejnych 6 EZT. Łącznie zamówionych zostało już 11 pojazdów. Po otrzymaniu zezwolenia, które planowane jest na drugi kwartał br., NEWAG będzie dysponować pojazdem w konfiguracji najczęściej kupowanej we Włoszech przez regiony i przewoźników prywatnych.

Stale monitorowany jest rynek wąskotorowych spalinowych zespołów trakcyjnych (950 mm), gdzie NEWAG może zaoferować pojazd Vulcano.

NEWAG bierze także udział w dwóch postępowaniach na dostawy spalinowych zespołów trakcyjnych do Czech. Pierwsze z nich, na dostawę 10 pojazdów jest na etapie negocjacji złożonej oferty, w drugim, którego przedmiotem jest zawarcie umowy ramowej na dostawę do 60 pojazdów Newag pozytywnie przeszedł kwalifikację i został zaproszony do złożenia oferty.

Emitent bierze udział w postępowaniu prowadzonym przez Region Sycylii. Z uwagi na przedłużająca się procedurę odwoławczo-skargową, trwającą już niemal 5 lat, postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego przez Region Sycylii na dostawę 5 czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych nadal pozostaje nierozstrzygnięte.

Plany rozwoju sprzedaży NEWAG na rynkach zagranicznych zakładają intensyfikację działań w zakresie sprzedaży elektrycznych i spalinowych zespołów trakcyjnych oraz lokomotyw elektrycznych, a także poszerzenie współpracy z partnerami zagranicznymi przez wspólny udział w postępowaniach przetargowych w formie konsorcjum. W kręgu zainteresowania w pierwszej kolejności znajdują się rynki europejskie, szczególnie krajów Europy Środkowej.

Szerokotorowy i wielosystemowy Dragon 2?

Po uzyskaniu zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji dla lokomotywy elektrycznej Dragon 2, jako pierwszej sześcioosiowej lokomotywy na świecie w pełni zgodnej z najnowszymi Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności (TSI), dużego zainteresowania zarówno krajowych jak i zagranicznych operatorów, NEWAG spodziewa się pozyskania kolejnych zamówień na te pojazdy, jak również planuje prace rozwojowe dotyczące nowych wersji lokomotyw dostosowanych do wymogów klientów zagranicznych. W szczególności rozpoczęte zostały prace nad wielosystemową wersją lokomotywy sześcioosiowej Dragon 2, która umożliwiałaby eksploatację w krajach takich jak Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja czy Serbia. Będzie to wymagało uzyskania homologacji w każdym z krajów, co będzie procesem długotrwałym, ale docelowo prowadzącym do możliwości prowadzenia pociągów w międzynarodowych relacjach bez konieczności zmiany lokomotywy co jest bardzo istotne w transporcie intermodalnym oraz dla zapewnienia łatwego dostępu do polskich portów z krajów ościennych. Dodatkowo przygotowanie wersji szerokotorowej umożliwi eksploatację w krajach bałtyckich oraz Europie Wschodniej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
lokomotywa
Włochy
Dragon2

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....