TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ED74 czyli za daleko nie pojedziesz
INFORAIL - Opublikowano: 12.07.2014 09:57:35 5 komentarzy
ED74 czyli za daleko nie pojedziesz
Ostatnio dość często na łamach InfoRail goszczą jednostki ED74. To składy, które nie do końca nadają się na trasy dalekobieżne. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Z uwagi na niewygodne siedzenia. W momencie zamawiania w PESIE tych pociągów kierownictwo ówczesnych PKP Przewozów Regionalnych popełniło zasadniczy błąd –uważa jeden z byłych pracowników tego przewoźnika, który chce pozostać anonimowy. Zamiast przed dokonaniem wyboru dokładnie popróbować konkretne typy siedzeń osoba odpowiedzialna za zamówienie ograniczyła się do zaledwie krótkiego testu konkretnych siedzisk. To, według naszego informatora, nie wystarczyło, w efekcie czego popularne „Edyty”siedziska mają niekoniecznie komfortowe. Zwłaszcza na dłuższe trasy. Dwie godziny to maksimum. Dalsza podróż wydaje się być mało komfortowa i skutkuje drętwieniem nóg na skutek podróżowania na za krótkich siedziskach. Tę wadę jednostek zauważyły chyba PKP Intercity, kierując je na raczej krótsze trasy, o czym informowaliśmy na łamach InfoRail jakiś czas temu. Zdarza się jednak, że „Edyty”kursują na połączeniach, których czas przejazdu przekracza dwie godziny, co w efekcie może być mało komfortowe dla pasażerów. Jak się wydaje trasa Warszawa –Łódź była zatem optymalna dla ED74. Na tę chwilę jednostki te ponownie obsługują tę relację ale jest to zaledwie jedna para połączeń. Nic dziwnego, że przewoźnik rozważał nawet skierowanie ich do obsługi połączeń regionalnych w województwie podlaskim. Warunkiem było wygranie przetargu, a ta sztuka PKP Intercity się nie udała. Zawładnięcie składami ED74 przez PKP Intercity, zdaniem naszego informatora, nie wyszło na dobre nikomu. Pasażerowie Przewozów Regionalnych stracili możliwość korzystania z nieco bardziej komfortowych pociągów aniżeli przestarzałe już EN57, podróżni korzystający z połączeń dalekobieżnych PKP Intercity, obsługiwanych przez ED74 dostają poważny orzech do zgryzienia w pakiecie. Jak jechać, żeby dojechać –śmieje się szyderczo nasz informator. A wystarczyło kilka lat temu poświęcić dwie godziny czasu na przetestowanie siedzisk, przed dokonaniem wyboru i złożeniem zamówienia.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
PKP Intercity
Przewozy Regionalne
  • xyz – 15.07.2014

    Nie rozumiem w czym problem, podczas napraw rewizyjnych powinni wymienić siedzenia. No ale lepiej iść po kosztach, Edytki jakie były takie są.

  • pabpab – 15.07.2014

    Chyba sezon ogórkowy się zaczął, że takie teksty się pojawiają he he. Prosta sprawa, właściciel pojazdu niech się zdecyduje, czy chce go puszczać na trasy długie, czy krótkie. Jak na długie to niech doinwestuje w siedziska.

  • krz. – 15.07.2014

    Co to FAKT czy pudelek? Były pracownik wygłasza swoje mądrości. Wymiana siedzeń to stosunkowo prosta modyfikacja wagonu więc nie ma nad czym rozpaczać.

  • – 15.07.2014

    Ale to nie jest wagon

  • DarekP – 21.07.2014

    Nie same siedzenia są problemem - brak przedsionków, toalety itd. Ale przede wszystkim stosunkowa wysoka awaryjność tych składów, co powoduje, że niezależnie od modyfikacji wnętrza i tak nie wiadomo, czy dojedzie do celu. Nawet P4 nie zmieniły tego na lepsze (przynajmniej tak wygląda na razie).

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....