TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ED74 nie pojadą w nowym rozkładzie jazdy
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.11.2018 09:15:11 2 komentarze
ED74 nie pojadą w nowym rozkładzie jazdy

PKP Intercity nie przewiduje obsługi połączeń w nowym rozkładzie jazdy pociągami serii ED74.

W nowym rozkładzie jazdy eksploatowana jednostka ED74 nie będzie używana do obsługi planowych pociągów, pozostanie w Krakowie do dyspozycji jako rezerwa – poinformowała nas Agnieszka Serbeńska, rzeczniczka prasowa PKP Intercity.

Przypomnijmy, że PKP Intercity podjęły decyzję o modernizacji wszystkich pojazdów ED74. Pierwsze pociągi obsługiwane tymi jednostkami mają być sukcesywnie wdrażane już od rozkładu 2020/21. Na razie jednak w tej kwestii dzieje się nie za wiele. Przewoźnik nie wyłonił jeszcze wykonawcy modernizacji ED74, mimo, że przeprowadził w tej sprawie dialog techniczny.

Plan PKP Intercity zakłada, że w wariancie podstawowym pociągi zestawione z ED 74 (w zależności od potrzeb również w trakcji podwójnej) pojadą trasą Wrocław – Lublin przez Lubliniec, Częstochowę, Piotrków Trybunalski, Tomaszów Mazowiecki, Radom i Dęblin oraz z Wrocławia do Kielc przez Lubliniec i Częstochowę. Ponadto ED 74 pojadą w relacji Kraków – Lublin przez Kielce, Radom i Dęblin (jedna para pociągów). Wszystkie "Edyty" kursować będą w ramach kategorii InterCity (IC). Przewoźnik zakłada, że pomiędzy Wrocławiem a Lublinem pociągi będą kursować w stałym takcie co 2 godziny. Ich bazą macierzystą będzie stolica woj. dolnośląskiego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED74
  • Leszek Niedziółka – 30.11.2018

    Kasa poszła w błoto.

  • Marek Kobel – 30.11.2018

    Ufff.

  • Piotr Żółciński – 30.11.2018

    A oddać to Regiopolowi

  • Adam Gielniewski – 30.11.2018

    Dawid Majewski

  • Bartosz Kozłowski – 30.11.2018

    Jednego tramwaju mniej

  • Tomasz Budzyń – 30.11.2018

    Jaki producent taki tabor. Choroby wieku dziecięcego nie udało się wyleczyć.

  • Bartosz Czopp – 30.11.2018

    Chociaż nigdy tym (na szczęście) nie jechałem to już na zdjęciach było widać, że nie nadaje się to na trasy dalekobieżne, maksymalnie np. Gdynia-Olsztyn, ktoś musiał mieć niezłą fantazję puszczać to przez całą Polskę, z południa na północ.

  • Piotr Łężak – 30.11.2018

    Skoro przewiduje się ich modernizację i wypuszczenie po tym do ruchu od roku 2020-21, to raczej logiczne że ich zabraknie w najbliższym roku... Żadne to zaskoczenie.

  • Zbigniew Budziński – 30.11.2018

    ALLELUJA!!!

  • Michał Grossmann – 30.11.2018

    To są jakieś kpiny. Tabor za miliony i będzie dalej stał😡.

  • Andrzej Siwak – 30.11.2018

    Nareszcieeee!!!! 🤗🤗

  • DarekP – 01.12.2018

    Spokojnie, przewoźnik wszystkie przetargi, w których może wystartować Pesa sukcesywnie przesuwa na przyszły rok, więc autor tego dzieła będzie mógł pokazać, ile się nauczył w kwestii niezawodności przez te ostatnich kilka lat. Omawiając wyniki niezawodności DARTów producent twierdzi, że oczekiwane wskaźniki osiąga, więc możemy spać spokojnie. ED74 wyjadą po modernizacji, jako DARCIKi 2 ;)

  • kolejFAN – 03.12.2018

    oddać to w...u PRom albo SKMce jakiejś..to nie sa składy dla ludzi, to jeżdżąca sala tortur

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....