TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ED74 przejdą modernizację wnętrza
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.12.2017 09:39:59 12 komentarzy
ED74 przejdą modernizację wnętrza

PKP Intercity zakończyły dialog techniczny w sprawie modernizacji ED74. Wiemy już, że zanim pociągi wrócą na tory, zmienione zostaną ich wnętrza.

Będziemy realizować wnioski, które uzyskaliśmy podczas dialogu technicznego – powiedział nam Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity. Przypomniał, że przewoźnikowi nie udało znaleźć się chętnych na ich zakup. Będziemy tak przystosowywać ED74, żeby spełniały nasze wymagania – tłumaczył Oniszczuk. Zrobimy naprawy P5 razem z modernizacją, taką, która sprawi, że jednostki te będą nadawały się do realizacji połączeń Intercity – mówił. Jarosław Oniszczuk potwierdził nam, że przebudowane zostanie także wnętrze składów.

Przypomnijmy, że udział w dialogu technicznym dotyczącym wykonania naprawy poziomu P5 wraz z modernizacją składów ED74 zgłosiły następujące firmy: ENTE, Konsorcjum Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "Mińsk Mazowiecki", H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych oraz NEWAG.

Przetarg na wykonanie modernizacji ED74 ma zostać ogłoszony jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
modernizacja
PKP Intercity
  • kku – 13.12.2017

    I super. Oby jak najszybciej wyjechały na szlaki.

  • go – 13.12.2017

    Usunąć połowę drzwi, dodać środkowy człon (nawet bez drzwi). Mocy wystarczy, układ miejsc w nowym członie jak w ED 160. W sam raz na niektóre TLK.

  • tyt – 13.12.2017

    dopiero za 3 lata ;/

  • DarekP – 13.12.2017

    Na dodanie dodatkowego członu bym nie liczył. Za dużo zabawy papierowej. Oby udało się usunąć po 1 parze drzwi i zrobić zamykane przedziały. Nowe fotele, gnizada zasilające i WiFi to oczywistość.

  • komes – 13.12.2017

    Brzmi obiecująco, trzymam kciuki za sprawną realizacje i na Edyt reaktywacje.

  • G.kolejarz – 13.12.2017

    Widać wzięli sobie do serca sugestie i opinie pasażerów. Wiadomo,że w takich warunkach nie da się podróżować na dalsze odległości. To nie jest standard intercity.Wnętrza składów wymagają gruntownej modernizacji.Tak jak piszą poprzednicy -trzeba usunąć po jednej parze drzwi,wyposażyć w wygodne fotele rozstawione tak by było dużo miejsca.Nie może to być zrobione po łebkach.Teraz tylko patrzeć czy podołają zadaniu. Czy ich to nie przerosnie. Chyba jeden rok im starczy?

  • PLati – 13.12.2017

    I może by też dodać kibel? Bo jeden na skład to mało trochę. O tym to nikt jakoś nie pisze!

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 14.12.2017

    Co moim zdaniem powinni zrobić:- siedzenia takie jak w Darcie- zasłonki na okna takie jak w Darcie- zmniejszyć liczbę drzwiIC powinno dążyć do poprawy swoich usług czyli przerabiania TLK na IC.

  • kolejFAN – 14.12.2017

    1. NOWE WYGODNE fotele (nie takie jak w karpiu czy flecie).2.nowy system SIP3.dodatkowe WC4.rolety na oknach5.przedsionki szklane,6.moderna przestrzeni na kilka przedziałów.7.Rezygnacja z tej wstrętnej czerwonej kolorystyki.8.wifi9,mniej drzwi o połowę. tyle na początek..

  • Minister – 14.12.2017

    Fan kolei za duzoooo wymaga.

  • go – 14.12.2017

    Dodanie członu to nie będzie jakaś straszna papierkologia, zwłaszcza, że napęd pozostanie ten sam, a człon nie musi mieć drzwi, więc mniej sterowania. Dać oświetlenie LED to można pędzić ze członu obok. Klima i tak do wymiany, gniazda do dołożenia, więc przetwornica i tak będzie potrzebna mocniejsza.

  • okl – 16.12.2017

    Czemu po prostu nie przywrócić ich na trasę W-wa - Łódź jako przyśpieszone wahadła?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....