TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ED74 przejdą modernizację wnętrza
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.12.2017 09:39:59 12 komentarzy
ED74 przejdą modernizację wnętrza

PKP Intercity zakończyły dialog techniczny w sprawie modernizacji ED74. Wiemy już, że zanim pociągi wrócą na tory, zmienione zostaną ich wnętrza.

Będziemy realizować wnioski, które uzyskaliśmy podczas dialogu technicznego – powiedział nam Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity. Przypomniał, że przewoźnikowi nie udało znaleźć się chętnych na ich zakup. Będziemy tak przystosowywać ED74, żeby spełniały nasze wymagania – tłumaczył Oniszczuk. Zrobimy naprawy P5 razem z modernizacją, taką, która sprawi, że jednostki te będą nadawały się do realizacji połączeń Intercity – mówił. Jarosław Oniszczuk potwierdził nam, że przebudowane zostanie także wnętrze składów.

Przypomnijmy, że udział w dialogu technicznym dotyczącym wykonania naprawy poziomu P5 wraz z modernizacją składów ED74 zgłosiły następujące firmy: ENTE, Konsorcjum Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "Mińsk Mazowiecki", H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych oraz NEWAG.

Przetarg na wykonanie modernizacji ED74 ma zostać ogłoszony jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
modernizacja
PKP Intercity
  • kku – 13.12.2017

    I super. Oby jak najszybciej wyjechały na szlaki.

  • go – 13.12.2017

    Usunąć połowę drzwi, dodać środkowy człon (nawet bez drzwi). Mocy wystarczy, układ miejsc w nowym członie jak w ED 160. W sam raz na niektóre TLK.

  • tyt – 13.12.2017

    dopiero za 3 lata ;/

  • DarekP – 13.12.2017

    Na dodanie dodatkowego członu bym nie liczył. Za dużo zabawy papierowej. Oby udało się usunąć po 1 parze drzwi i zrobić zamykane przedziały. Nowe fotele, gnizada zasilające i WiFi to oczywistość.

  • komes – 13.12.2017

    Brzmi obiecująco, trzymam kciuki za sprawną realizacje i na Edyt reaktywacje.

  • G.kolejarz – 13.12.2017

    Widać wzięli sobie do serca sugestie i opinie pasażerów. Wiadomo,że w takich warunkach nie da się podróżować na dalsze odległości. To nie jest standard intercity.Wnętrza składów wymagają gruntownej modernizacji.Tak jak piszą poprzednicy -trzeba usunąć po jednej parze drzwi,wyposażyć w wygodne fotele rozstawione tak by było dużo miejsca.Nie może to być zrobione po łebkach.Teraz tylko patrzeć czy podołają zadaniu. Czy ich to nie przerosnie. Chyba jeden rok im starczy?

  • PLati – 13.12.2017

    I może by też dodać kibel? Bo jeden na skład to mało trochę. O tym to nikt jakoś nie pisze!

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 14.12.2017

    Co moim zdaniem powinni zrobić:- siedzenia takie jak w Darcie- zasłonki na okna takie jak w Darcie- zmniejszyć liczbę drzwiIC powinno dążyć do poprawy swoich usług czyli przerabiania TLK na IC.

  • kolejFAN – 14.12.2017

    1. NOWE WYGODNE fotele (nie takie jak w karpiu czy flecie).2.nowy system SIP3.dodatkowe WC4.rolety na oknach5.przedsionki szklane,6.moderna przestrzeni na kilka przedziałów.7.Rezygnacja z tej wstrętnej czerwonej kolorystyki.8.wifi9,mniej drzwi o połowę. tyle na początek..

  • Minister – 14.12.2017

    Fan kolei za duzoooo wymaga.

  • go – 14.12.2017

    Dodanie członu to nie będzie jakaś straszna papierkologia, zwłaszcza, że napęd pozostanie ten sam, a człon nie musi mieć drzwi, więc mniej sterowania. Dać oświetlenie LED to można pędzić ze członu obok. Klima i tak do wymiany, gniazda do dołożenia, więc przetwornica i tak będzie potrzebna mocniejsza.

  • okl – 16.12.2017

    Czemu po prostu nie przywrócić ich na trasę W-wa - Łódź jako przyśpieszone wahadła?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....