PKP Intercity zakończyły dialog techniczny w sprawie modernizacji ED74. Wiemy już, że zanim pociągi wrócą na tory, zmienione zostaną ich wnętrza.
Będziemy realizować wnioski, które uzyskaliśmy podczas dialogu technicznego – powiedział nam Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity. Przypomniał, że przewoźnikowi nie udało znaleźć się chętnych na ich zakup. Będziemy tak przystosowywać ED74, żeby spełniały nasze wymagania – tłumaczył Oniszczuk. Zrobimy naprawy P5 razem z modernizacją, taką, która sprawi, że jednostki te będą nadawały się do realizacji połączeń Intercity – mówił. Jarosław Oniszczuk potwierdził nam, że przebudowane zostanie także wnętrze składów.
Przypomnijmy, że udział w dialogu technicznym dotyczącym wykonania naprawy poziomu P5 wraz z modernizacją składów ED74 zgłosiły następujące firmy: ENTE, Konsorcjum Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "Mińsk Mazowiecki", H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych oraz NEWAG.
Przetarg na wykonanie modernizacji ED74 ma zostać ogłoszony jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

I super. Oby jak najszybciej wyjechały na szlaki.
Usunąć połowę drzwi, dodać środkowy człon (nawet bez drzwi). Mocy wystarczy, układ miejsc w nowym członie jak w ED 160. W sam raz na niektóre TLK.
dopiero za 3 lata ;/
Na dodanie dodatkowego członu bym nie liczył. Za dużo zabawy papierowej. Oby udało się usunąć po 1 parze drzwi i zrobić zamykane przedziały. Nowe fotele, gnizada zasilające i WiFi to oczywistość.
Brzmi obiecująco, trzymam kciuki za sprawną realizacje i na Edyt reaktywacje.
Widać wzięli sobie do serca sugestie i opinie pasażerów. Wiadomo,że w takich warunkach nie da się podróżować na dalsze odległości. To nie jest standard intercity.Wnętrza składów wymagają gruntownej modernizacji.Tak jak piszą poprzednicy -trzeba usunąć po jednej parze drzwi,wyposażyć w wygodne fotele rozstawione tak by było dużo miejsca.Nie może to być zrobione po łebkach.Teraz tylko patrzeć czy podołają zadaniu. Czy ich to nie przerosnie. Chyba jeden rok im starczy?
I może by też dodać kibel? Bo jeden na skład to mało trochę. O tym to nikt jakoś nie pisze!
Co moim zdaniem powinni zrobić:- siedzenia takie jak w Darcie- zasłonki na okna takie jak w Darcie- zmniejszyć liczbę drzwiIC powinno dążyć do poprawy swoich usług czyli przerabiania TLK na IC.
1. NOWE WYGODNE fotele (nie takie jak w karpiu czy flecie).2.nowy system SIP3.dodatkowe WC4.rolety na oknach5.przedsionki szklane,6.moderna przestrzeni na kilka przedziałów.7.Rezygnacja z tej wstrętnej czerwonej kolorystyki.8.wifi9,mniej drzwi o połowę. tyle na początek..
Fan kolei za duzoooo wymaga.
Dodanie członu to nie będzie jakaś straszna papierkologia, zwłaszcza, że napęd pozostanie ten sam, a człon nie musi mieć drzwi, więc mniej sterowania. Dać oświetlenie LED to można pędzić ze członu obok. Klima i tak do wymiany, gniazda do dołożenia, więc przetwornica i tak będzie potrzebna mocniejsza.
Czemu po prostu nie przywrócić ich na trasę W-wa - Łódź jako przyśpieszone wahadła?
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.