TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

EG2Tv ? nowa propozycja z Rosji
INFORAIL - Opublikowano: 31.03.2015 11:48:10 7 komentarzy
EG2Tv ? nowa propozycja z Rosji

TVZ, spółka zależna Transmashholding, zaprezentowała nowego ezt-a EG2Tv. Skład obecnie przechodzi próby na torze testowym w Szczerbince. Pociąg jest pierwszym produktem z platformy nowej generacji ezt-ów, który będzie wykorzystywany jako baza do tworzenia różnych pojazdów, do obsługi ruchu miejskiego, podmiejskiego i regionalnego. Zaprezentowany przez TVZ prototyp jest pojazdem pięcioczłonowym, przystosowanym do kursowania po sieci 3kV prądu stałego, o torach z rozstawem 1520 mm. Docelowo seryjna produkcja ma objąć jednostki dłuższe bo 4-12 członowe. Prototyp może zabrać na swój pokład 836 pasażerów, z czego 226 na miejscach siedzących.

Głównym wyróżnikiem nowego EG2Tv jest to, że cechuje go wykorzystanie lokalnych rozwiązań i materiałów. Już na etapie prototypu, poziom rodzimych komponentów przekroczył 80%. W przyszłości ma on jeszcze rosnąć.Producent zapewnia, że nowy pociąg łączny idealne spawanie, nowoczesne wzornictwo i wysoką funkcjonalność, która spełnia najbardziej surowe wymagania w zakresie bezpieczeństwa. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w nowym pociągu nigdy nie były wcześniej wykorzystywane. W przypadku zderzenia moduły bezpieczeństwa będą absorbować energię zmniejszając w ten sposób zagrożenie dla zdrowia pasażerów i załogi. Wszystkie elementy konstrukcyjne zostały zaprojektowane z maksymalnym wykorzystaniem podejścia modułowego, co pozwala na dostosowanie przestrzeni wewnątrz pojazdu, w zależności od potrzeb operatora, na przykład na zmianę układu miejsc siedzących. Daje to także możliwość zainstalowania stojaków dla rowerów, półek na bagaże lub automatów biletowych. Szerokie drzwi wejściowe mają poprawić wymianę pasażerską, zaś zawieszenie pneumatyczne ma zapewniać niższy poziom hałasu i wibracji.

EG2Tv to platforma pociągów, przystosowanych do kursowania z prędkością 120 i 160 kilometrów na godzinę, a w przyszłości z prędkością do 250 kilometrów na godzinę. W ciągu najbliższych kilku miesięcy pociąg przejdzie wstępne testy i certyfikację, które powinny doprowadzić do uzyskania świadectwa zgodności, umożliwiającego uruchomienie produkcji seryjnej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Rosja
TVZ
Transmashholding
  • advisor – 31.03.2015

    Wnętrze ok, ale przód ma wybitnie przystosowany do przebijania się przez śnieg na Syberii. Jak pług.

  • FRanek – 31.03.2015

    Brak podłokietników, to chyba model do jazdy po mieście - na trasy do 20 km. Przód rzeczywiście przeciwśnieżny, a może nawet przeciwczołgowy.

  • fsa – 31.03.2015

    Bardzo nieciekawie wygląda !

  • lolz – 31.03.2015

    Taki ruski dart tylko na 250kmh a dart na 350kmh ;)

  • Pt47 – 31.03.2015

    Hm może on "gniotsa nie łamiotsa" i "wpieriod idziot" ale projektanci chyba zapomnieli, że na ten pociąg się również patrzy a wtedy oczy bolą!.

  • dll – 01.04.2015

    A ta firma przypadkiem nie produkuje czolgow? bo tak wyglada jakby wlasnie na czolg sie zapatrzyli

  • Piotr – 02.04.2015

    Wygląda to jak produkt uboczny produkcji czołgów. ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....