TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ekspresowe tempo realizacji kontraktu na Impulsy dla Pomorza Zachodniego
InfoRail.pl - Opublikowano: 03.07.2018 13:01:25 3 komentarze
Ekspresowe tempo realizacji kontraktu na Impulsy dla Pomorza Zachodniego

Już prawie wszystkie Impulsy dla województwa zachodniopomorskiego zostały dostarczone. Zamknięcie dostaw zostało przewidziane na lipiec.

Tempo iście ekspresowe, zważywszy na fakt, że kontrakt miał być realizowany przez Newag do 2020 roku. Na mocy podpisanej 12 września 2016 roku umowy, firma dostarcza zamawiającemu łącznie 12 trójczłono­wych i 5 czteroczłonowych pojazdów oraz symulator na którym będzie szkoliła się kadra maszynistów do obsługi nowych pojazdów. Dodatkowo przetarg zakładał możliwość zwiększenia zamówienia w ramach opcji o dodatkowe 10 pojazdów (6 trójczłonowych 36WEa i 4 pojazdy czteroczłonowe 31WE). Zamawiający skorzystał z tego prawa.

Kończymy ambitny, realizowany od 9 lat proces unowocześnienia taboru. Lada moment będziemy regionem z najlepszym taborem w Polsce. To o tyle istotne, że Pomorze Zachodnie ma szczególną specyfikę, jest rozległe i mieszkańcom trudno poruszać się bez transportu kolejowego. Pamiętajmy, że to nie tylko bezpieczny i coraz bardziej komfortowy środek lokomocji, ale i miejsca pracy. Jeszcze kilka lat temu rozważaliśmy jako samorząd województwa powołanie własnej spółki kolejowej. Teraz widzimy efekty restrukturyzacji Przewozów Regionalnych, a zachodniopomorski zakład jest jednym z najlepszych w kraju – powiedział marszałek Olgierd Geblewicz.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
przetarg
ezt
Impuls
Zachodniopomorskie
  • Mateusz Hołdowicz – 03.07.2018

    Niech Pesa bierze przykład z Newagu. Tabor lepszy i o czasie.

  • Rafał Zgorzelski – 03.07.2018

    Halo pesa? Jak tam elfy dla KŚ?

  • przemas22223 – 07.07.2018

    Tabor z firmy Newag jest super. Przyjemna jazda jest na tych Impulsach. Teraz jak Szczecin ma symulator to ful wypas tylko jeszcze torów trzeba i szlaków powyżej 130 km/h. Jak jeszcze Impulsy będą jeździć ze Szczecina do Zielonej Góry to już będzie coś, o ile zostanie puszczony.

  • zxcvbnm – 10.07.2018

    Hmm ciekawe... Gdyby przetarg dla SKM Warszawa wygrał Newag, to 3 pierwsze składy już by były...Jestem jednak zdania, że lepiej wykorzystać do końca dany termin i zadbać o jakość niż naparzać zamówienia. Newag chyba nie ma z tym kłopotów, ale pierwsze 35WE niestety mają strasznie pogięte blachy jakby były klepane, ściany boczne są przez to mało estetyczne. Tu ładnie widać, że to jedna wielka fala: http://www.skm.warszawa.pl/cache2/thumbnails/uploads/000001/0043_thumb_1280_800.png

  • mechanik – 17.07.2018

    @zxcvbnm Człowieku, każdy normalny stwierdzi, że pomawiasz. Po pierwsze poszycie stalowe zawsze jest pofałdowane, ze względu na technologię. Od producenta zależy jak uda się to zminimalizować. I właśnie Newag to potrafi, mocno poszli do przodu. Pokazujesz mocno tendencyjne zdjęcie, a przecież wystarczy tylko popatrzyć na dzieła konkurencji. Brak słów.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....