TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Elfy2 nie jeżdżą, bo Przewozy Regionalne nie zdążyły przeszkolić pracowników
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.10.2018 14:01:56 1 komentarz
Elfy2 nie jeżdżą, bo Przewozy Regionalne nie zdążyły przeszkolić pracowników

Jeden czteroczłonowy Elf2 zamiast wozić pasażerów na Podkarpaciu stoi zazwyczaj odstawiony. Kursy szczytowe obsługują natomiast jednostki krótsze, w których robi się tłok, o czym poinformował nas jeden z naszych Czytelników.

Jak się okazuje Elf2 stoi odstawiony bo Przewozy Regionalne – operator przewozów na Podkarpaciu – nie zdążyły przeszkolić pasażerów. Nasz Czytelnik donosi, że powinny tymczasem obsługiwać połączenia z Rzeszowa do Przemyśla. Przewoźnika pytamy dlaczego tak nie jest.

Oba połączenia – 30413 i 30444 (to o nie pytaliśmy – red.) – już w 2017 roku zostały zaplanowane w rocznym rozkładzie jazdy 2017/2018 jako obsługiwane przez nowe czteroczłonowe elektryczne zespoły trakcyjne – powiedział nam rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych Dominik Lebda. Przewoźnik winą za to, że tak się nie stało obarczył PESĘ. Termin wprowadzenia tych pojazdów do obiegów wynika z opóźnień w dostarczaniu EZT przez producenta. Przypomnę, że pierwszy z dwóch pojazdów został dostarczony dopiero pod koniec sierpnia br. Warto również dodać, że dopiero po otrzymaniu EZT (nowego typu) jest możliwość przeprowadzenia niezbędnych jazd próbnych i wielogodzinnych szkoleń maszynistów i obsługi pociągów. Czynności te należy wykonać bez negatywnego wpływu na realizację rozkładu jazdy, m.in. z uwzględnieniem bieżących harmonogramów pracy pracowników obsługi pociągów i maszynistów, a to wymaga czasu – stwierdzi Lebda.

Jak podał rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych oba nowe 4-członowe Elfy są planowane do obsługi połączeń w godzinach szczytu przewozowego pomiędzy Rzeszowem a Przemyślem oraz jeden kurs do Tarnowa, w dwudniowym obiegu.

Z informacji przekazanych przez przewoźnika pracowników, którzy mogliby obsługiwać czteroczłonowe Elfy2 jest za mało. posiadamy już pracowników przeszkolonych w zakresie obsługi czteroczłonowych Elfów, ponieważ - jak Pan wie - w województwie podkarpackim kursuje taki pojazd. Obecnie oba pojazdy naprzemiennie obsługują połączenia POLREGIO, niemniej dla zapewnienia pełnej obsługi wszystkich tego typu składów trwają dalsze szkolenia. Są one niezbędne w przypadku pojazdów różnego typu, jakimi są Elfy 3 i 4-członowe. Ponadto tabor ten nie posiada cech wspólnych dzięki którym nie byłyby konieczne procedury szkoleniowe - trwają one ponad 30 godzin. Tak jak wspominałem na to potrzeba czasu, a ze względu na opóźnienia w dostarczaniu Elfów musieliśmy przenieść także terminy szkoleń. Prowadzimy je obecnie przy zachowaniu ciągłości realizacji rozkładu jazdy – stwierdził Dominik Lebda.

O to, czy rzeczywiście Elfy2 (trzy i czteroczłonowe) nie posiadają cech wspólnych zapytaliśmy PESĘ. Ich producent nabrał jednak wody w usta i finalnie nie przedstawił nam żadnego stanowiska w tej sprawie. Szkoda.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Elf2
Przewozy Regionalne
PESA
Podkarpackie
  • Paweł Samiec – 12.10.2018

    BN o kasy niema na takie rzeczy,y. Ale na premie dla prezesa już się znajdzie

  • Sebastian Pioro – 12.10.2018

    To chyba wolny żart. Osoba za to odpowiedzialna powinna z hukiem być wywalona. Sprzęt za grube miliony stoi,bo brak obsługi 😂😂😂😂...

  • Jacek Banasikowski – 15.10.2018

    A jakich szkoleń wymagają pasażerowie?! Co za misiek pisał ten tekst?! "operator przewozów na Podkarpaciu – nie zdążyły przeszkolić pasażerów"

  • DarekP – 16.10.2018

    PRy to sa w ogóle żartownisie. Najpierw grali pod Pesę opóźniając trzyczłony, bo nie mogli testować trakcji wielokrotnej, a teraz nie zdążyli przeszkolić pracowników. Szczyt profesjonalizmu, najważniejsze, że na kible mają uprawnienia.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....