Niepokojące informacje dotarły do nas ze Śląska. Chodzi o zmodernizowane jednostki, które nie mogą wozić pasażerów.
Wyłączyliśmy z ruchu kilka pojazdów EN57AKŚ oraz EN71AKŚ. Powodem są pęknięcia elementów niektórych ram. Odstawiliśmy te jednostki od razu po wystąpieniu pierwszych uszkodzeń w celu pełnego zbadania i wyjaśnienia sytuacji. Bezpieczeństwo pasażerów jest dla nas najważniejsze ? powiedział nam Michał Warzaszek, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.
Przewoźnik informuje, że obecnie jednostki badane są pod kątem technicznym i naprawiane przez producenta, a raczej przez firmę, która wykonała modernizację składów. To nowosądecki Newag. W związku z tym, jeszcze przez kilka najbliższych dni, przejazdy na niektórych trasach będą przysparzały więcej niedogodności (np. opóźnienia, zastępcza komunikacja autobusowa) ? informuje przewoźnik.
Przypomnijmy, o czym pisaliśmy jakiś czas temu na łamach InfoRail, że przewoźnik kilka dni temu unieważnił przetargi na wykonanie napraw wskazanych wyżej jednostek. Do przetargów stanął tylko Newag, którego oferty okazały się zbyt wygórowane dla Kolei Śląskich.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Skład KŚ jak zwykle usyfiony, ale jakim syfiarzem musi być maszynista żeby samemu szyby nie umyć. Swoim Tico bał by się tak wyjechać, bo mandat pewny.
Swoją drogą, order uśmiechu dla tego, który wpadł na pomysł, żeby pociągi w najbrudniejszym regionie kraju malować na biało.
Swoją drogą Newag dał ciała no i pelka oczywiście bo jaka rama wytrzyma zdewastowane śląskie torowiska.
Inforail jak i Rynek Kolejowy obudzili się kilka dni za późno... informacja obiegał już media jakiś czas temu. A co najlepsze, jednostki zaczynają już powoli wracać do służby.Dwie co tydzień począwszy od 6 czerwca -> http://silesiainfotransport.pl/?p=11269
Brawo newag! Pokazaliście klasę. Jak zwykle.
Dlatego tylko nowy tabor. reanimacja trupów jest bez sensu
Podobno newag ma zdobyc homologacje na niemcy w 2116 roku?
Brawo newag! Wreszcie jest sukces!
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.