TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

EP09 pojeżdżą do 2028 roku
InfoRail - Opublikowano: 14.11.2016 15:51:44 6 komentarzy
EP09 pojeżdżą do 2028 roku

PKP Intercity planują eksploatację lokomotyw EP09 do terminu drugiej naprawy głównej. Po tym etapie nastąpi likwidacja lub odsprzedaż do innego przewoźnika.

Wyłączenia z ruchu z powodu osiągnięcia zakładanych resursów lokomotyw serii EP09 przedstawiają się następująco: w 2021 roku ? 2 pojazdy, w 2025 roku ? 34 pojazdy, w 2028 roku ? pozostałe pojazdy.

Lokomotywy elektryczne serii EP09 będące w posiadaniu PKP Intercity zostały wyprodukowane w latach 1987-1997.

Strategia taborowa do 2020 roku przewiduje modernizację 20 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 do prędkości 160 km/h. Realizację projektu PKP Intercity rozpoczęły od zainicjowania dialogu technicznego. Sam proces modernizacji przewidywany jest na lata 2017-2018.

Jak podaje Andrzej Bittel, Podsekretarz Stanu w MIB aktualnie PKP Intercity posiadają 1675 szt. wagonów do podróżowania z prędkością 160 km/h, co stanowi 72,35% ogólnego stanu wagonów (z czego 146 szt. jest trwale wyłączonych z eksploatacji) oraz 169 szt. wagonów z V=200 km/h, co stanowi 7,3% ogólnego stanu wagonów. Ewentualne braki taborowe są trudne do określenia. Spółka sukcesywnie modernizuje posiadany park wagonowy oraz dokonuje zakupów nowych wagonów ? twierdzi Bittel.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
EP09
EP07
PKP Intercity
  • kolejFAN – 15.11.2016

    jest się z czego "cieszyć": 167 szt.wagonów z czego 146 jest trwale wyłączonych. Pytanie: dlaczego tych wagonów nie poddaje się modernizacji i naprawie??!pytanie drugie: ILE jest wagonów z prędkością PONIŻEJ 160 km/h ? czy są takie a jeśli tak to jak duża ich liczba jest unieruchomiona?

  • kolejFAN – 15.11.2016

    błąd, w 1 zdaniu miało być 1675 szt.

  • teżFAN – 15.11.2016

    Można obliczyć z proporcji: skoro 1675 to 72,35%, to 100% wychodzi 2315 sztuk, odjąć 169 tych na 200 km/h i 1675 na 160 km/h daje 471 sztuk wagonów na v

  • kolejarz – 15.11.2016

    PKP IC posiada na swoim stanie schedę po Przewozach Pasażerskich, ten złom który wciśnięto IC do dziś pokutuje na bocznicach i torach odstawczych. Za "małego IC " na swoim stanie nie posiadało wagonów ani na 120 ani na 140, były tylko na 160 i 200. Mam nadzieję ze "kolejFAN" zna troszkę zasady kiedy wagon można modernizować lub poddawać naprawie P5. i zrozumie że bezpieczeństwo jest najważniejsze.

  • kolejFAN – 16.11.2016

    @kolejarz: mam rozumieć że wszystko co "pokutuje" na bocznicach nie nadaje się do naprawy? no ale jakoś w Czechach takie wagony na wagonowych osobówkach czy Sp albo R jeżdżą i da się je modernizować.. jakoś do tej pory nie było w historii Polski przypadku wypadku z udziałem wagonu z powodu "starości" czy awarii koła lub innego mechanizmu..więc z tym "bezpieczeństwem"to chyba jest gruba, gruba przesada

  • Damian – 15.11.2017

    Dokładnie tak jaj kolejFan opisuje ,co to ma za znaczenie czy stary czy nowszy, zmienia się zestawy kołowe i modernizuje pudło, a normy bezpieczeństwa to wymówka za brak funduszy na naprawy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....