TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

EP09 pojeżdżą do 2028 roku
InfoRail - Opublikowano: 14.11.2016 15:51:44 6 komentarzy
EP09 pojeżdżą do 2028 roku

PKP Intercity planują eksploatację lokomotyw EP09 do terminu drugiej naprawy głównej. Po tym etapie nastąpi likwidacja lub odsprzedaż do innego przewoźnika.

Wyłączenia z ruchu z powodu osiągnięcia zakładanych resursów lokomotyw serii EP09 przedstawiają się następująco: w 2021 roku ? 2 pojazdy, w 2025 roku ? 34 pojazdy, w 2028 roku ? pozostałe pojazdy.

Lokomotywy elektryczne serii EP09 będące w posiadaniu PKP Intercity zostały wyprodukowane w latach 1987-1997.

Strategia taborowa do 2020 roku przewiduje modernizację 20 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 do prędkości 160 km/h. Realizację projektu PKP Intercity rozpoczęły od zainicjowania dialogu technicznego. Sam proces modernizacji przewidywany jest na lata 2017-2018.

Jak podaje Andrzej Bittel, Podsekretarz Stanu w MIB aktualnie PKP Intercity posiadają 1675 szt. wagonów do podróżowania z prędkością 160 km/h, co stanowi 72,35% ogólnego stanu wagonów (z czego 146 szt. jest trwale wyłączonych z eksploatacji) oraz 169 szt. wagonów z V=200 km/h, co stanowi 7,3% ogólnego stanu wagonów. Ewentualne braki taborowe są trudne do określenia. Spółka sukcesywnie modernizuje posiadany park wagonowy oraz dokonuje zakupów nowych wagonów ? twierdzi Bittel.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
EP09
EP07
PKP Intercity
  • kolejFAN – 15.11.2016

    jest się z czego "cieszyć": 167 szt.wagonów z czego 146 jest trwale wyłączonych. Pytanie: dlaczego tych wagonów nie poddaje się modernizacji i naprawie??!pytanie drugie: ILE jest wagonów z prędkością PONIŻEJ 160 km/h ? czy są takie a jeśli tak to jak duża ich liczba jest unieruchomiona?

  • kolejFAN – 15.11.2016

    błąd, w 1 zdaniu miało być 1675 szt.

  • teżFAN – 15.11.2016

    Można obliczyć z proporcji: skoro 1675 to 72,35%, to 100% wychodzi 2315 sztuk, odjąć 169 tych na 200 km/h i 1675 na 160 km/h daje 471 sztuk wagonów na v

  • kolejarz – 15.11.2016

    PKP IC posiada na swoim stanie schedę po Przewozach Pasażerskich, ten złom który wciśnięto IC do dziś pokutuje na bocznicach i torach odstawczych. Za "małego IC " na swoim stanie nie posiadało wagonów ani na 120 ani na 140, były tylko na 160 i 200. Mam nadzieję ze "kolejFAN" zna troszkę zasady kiedy wagon można modernizować lub poddawać naprawie P5. i zrozumie że bezpieczeństwo jest najważniejsze.

  • kolejFAN – 16.11.2016

    @kolejarz: mam rozumieć że wszystko co "pokutuje" na bocznicach nie nadaje się do naprawy? no ale jakoś w Czechach takie wagony na wagonowych osobówkach czy Sp albo R jeżdżą i da się je modernizować.. jakoś do tej pory nie było w historii Polski przypadku wypadku z udziałem wagonu z powodu "starości" czy awarii koła lub innego mechanizmu..więc z tym "bezpieczeństwem"to chyba jest gruba, gruba przesada

  • Damian – 15.11.2017

    Dokładnie tak jaj kolejFan opisuje ,co to ma za znaczenie czy stary czy nowszy, zmienia się zestawy kołowe i modernizuje pudło, a normy bezpieczeństwa to wymówka za brak funduszy na naprawy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....