TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jesteś tutaj: Inforail / UE news / EP20 zaprezentowana  
EP20 zaprezentowana
Karol Wach - Opublikowano: 14.09.2011 09:55:05 2 komentarze
EP20 zaprezentowana

Alstom Transport i Transmashholding (TMH) zaprezentowali pierwszą wspólną produkcję, wynikającą z partnerstwa strategicznego obu firm - lokomotywę elektryczną EP20 dla pociągów pasażerskich. Elektrowóz został przygotowany przez spółką joint venture - 'TRtrans'. Prace nad jego budową trwały zaledwie siedem miesięcy. Lokomotywa powstała na bazie elektrowozu przeznaczonego do ruchu towarowego - 2ES5. Przy jej budowie pracowało 150 inżynierów z TRtrans, wspomaganych przez zespoły Alstomu z zakładów w Belfort, Tarbes, Le Creusot, Ornans i Villeurbanne we Francji i Charleroi w Belgii. Wspomniane zespoły dzieliły się swoją wiedzą w budowie elektrowozów z rosyjskimi partnerami. Wszystkie urządzenia elektryczne, a także systemy kontroli zostały wytworzone w zakładach Alstomu w Tarbes i Belfort. Z kolei pozostałe elementy, w tym wózki, produkowane są w zakładach  Transmashholding. Taki podział prac będzie obowiązywał również przy budowie pierwszych seryjnych lokomotyw dla RŻD. Od momentu rozpoczęcia współpracy w 2008 roku, dwaj partnerzy otrzymali już zamówienia na 700 lokomotyw dla kolei rosyjskich (RZD) i Kolei Kazachstanu (KTZ) na łączną kwotę €3,5 mld euro.

EP20 została zaprezentowana na Expo 1520 w dniach 6-9 września w Moskwie. Nowy produkt Alstomu i Transmashholding jest przystosowany do poruszania się z prędkością do 200 km/h w temperaturze nawet do –50°C. Nowa generacja lokomotyw została zamówiona przez rosyjskie koleje w związku z mającymi się odbyć w 2014 roku Igrzyskami Olimpijskimi w Soczi. Jej powstanie było zainspirowane lokomotywą Alstomu –Prima II oraz rosyjskimi projektami przygotowanymi przez Transmashholding. Została zaprojektowana specjalnie z myślą o rynku rosyjskim i państw Europy Wschodniej. Jest pierwszą lokomotywą z układem osi Bo’Bo’Bo’, przystosowaną do poruszania się z prędkością do 200 km/h, jaka pojawi się na rosyjskich torach o szerokości 1520 mm. Napędzana jest asynchronicznym silnikiem o mocy 7200 kW. Jego zastosowanie pozwala na osiąganie wspomnianej prędkości 200 km/h, przy założeniu, że na haku elektrowozu znajdzie się do 17 wagonów. Zwiększenie ich liczby (maksymalnie do 24) obniża prędkość lokomotywy do 160 km/h. Elektrowóz został również wyposażony w nowoczesne systemy elektroniczne, w tym wydajny system kontroli trakcji. Dostawy pierwszych 36 lokomotyw dla RŻD maja nastąpić w latach 2012-2013.        
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Alstom
Rosja
RŻD
Transmashholding
  • przewoz – 29.09.2011

    "Napędzana jest asynchronicznym silnikiem o mocy 7200 kW." Nie jednym silnikiem, a jak wynika z układu osi - sześcioma silnikami o łącznej mocy 7200kW.

  • Jaruzel – 21.10.2011

    Pozazdrościć Ruskim rozmachu i konsekwencji w walce o swoje interesy! EP20 ma mają ulubioną konserwatywną stylizację-nie wygląda jak pseudoferrari. Nawet oznaczenie pasuje do naszego systemu! Chciałbym to zobaczyć na polskich torach!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....