TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Flirty przed Pendolino! Z najwyższym współczynnikiem dostępności
InfoRail.pl - Opublikowano: 14.04.2017 12:01:34 28 komentarzy
Flirty przed Pendolino! Z najwyższym współczynnikiem dostępności

Flirty spośród jednostek eksploatowanych przez PKP Intercity mają najwyższy średni współczynnik dostępności.

Z danych przedstawionych przez MIB wynika, że średni współczynnik dostępności pojazdów kolejowych eksploatowanych przez przewoźnika w latach 2015 ? 2016 kształtował się następująco:

Typ pojazdu

Średnia

2015 ? 2016

SU160 (111Db)

65,91 %

EU07

87,33 %

EP07

84,7 %

EP09

85,83 %

ED160

91,51 %

ED161

85,19 %

ED250

90,09 %

Współczynnik dostępności (%) dla elektrycznych zespołów trakcyjnych za lata 2015 ? 2016 przedstawiają poniższe tabele:

Typ pojazdu

2015

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

ED160

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

66,21

ED161

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

84,13

100

ED250

76,12

78

79,87

78,69

86,49

88,92

85,33

85,6

87,08

87,19

95

95



Typ pojazdu

2016

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

ED160

93,06

94,66

94,84

90,9

96,94

99

97,1

90,65

89

93,55

90,67

93,06

ED161

95,35

88,18

82,06

76,18

80

79,64

84

82

80,36

90,32

87,73

82,67

ED250

92,9

95,69

98,23

92,18

92,42

97

96,13

97,26

96,33

94,52

96,33

89,84

Niski wskaźnik dostępności składów ED250 oraz ED161 w początkowych okresach eksploatacji wynika z faktu, iż pociągi wdrażane były stopniowo do obsługi komercyjnej i w pierwszych miesiącach po zakończeniu odbiorów podlegały dodatkowym testom ? stąd liczba jednostek kierowanych do obsługi rozkładu jazdy była niższa, niż liczba jednostek będących w dyspozycji przewoźnika.

Współczynnik dostępności (%) dla lokomotyw za lata 2015 ? 2016 przedstawiają poniższe tabele:

Typ pojazdu

2015

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

SU160 (111Db)

0

0

0

0

66,667

57,576

88,384

84,392

72,414

62,915

63,33

63,33

EU07

86,68

87,32

86,92

86,9

82,09

81,27

82,63

82,61

83,13

77,29

86,09

91,64

EP07

87,27

88,01

88,02

85,11

84,52

80,59

82,86

81,2

76,59

77,56

91,64

87,29

EP09

84,27

86,8

83,42

87,24

78,73

78,35

85,88

77,6

75,62

80,74

90,42

92,42



Typ pojazdu

2016

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

SU160 (111Db)

54,55

56,84

61,75

63,99

66,07

72,83

71,9

67,1

58,33

70

63,67

52,26

EU07

90,17

87,12

93,01

88,68

94,05

88,69

92,97

89,1

89,05

86,19

88,9

93,5

EP07

81,89

80,2

82,23

83,74

87,07

85,01

84,63

88,91

86,77

89,7

85,38

86,72

EP09

85,66

90,96

91,57

87,78

84,21

88,72

92,15

91,9

87,18

87,66

83,32

87,33

MIB wyjaśnia, że przekazany współczynnik dostępności pojazdów uwzględnia również sytuacje, w których składy nie były dostępne z powodów przypadków losowych. Tego typu sytuacje ? niezawinione przez producentów, często wiążą się z długotrwałym wyłączeniem taboru z eksploatacji.

Odpowiadając na pytania o podejmowane działania w celu poprawy dostępności taboru MIB informuje, iż w przypadku wszystkich pojazdów utrzymywanych przez podmioty zewnętrzne podejmowane są odpowiednie działania w celu zapewniania sprawnych jednostek do obsługi rozkładu jazdy. Należy zwrócić uwagę, iż składy serii ED250 są najmniej awaryjnym taborem PKP Intercity natomiast sytuacja, która miała miejsce na początku stycznia 2017 r., związana była z warunkami atmosferycznymi i skutkowała problemami w funkcjonowaniu większości taboru eksploatowanego przez przewoźnika.



Sprawdź też:
PKP Intercity
tabor
  • pks_rulez – 14.04.2017

    I oto te "cudownej jakości" Pociągi Eksperymentalne Piekielnie Awaryjne :)))

  • Sylvek – 14.04.2017

    Dawanie dostępności wraz z przypadkami losowymi mija się z lekka z celem i nie za bardzo się nadaję do analizy, bo np. przecież teraz Pendolino będzie miał mniejszy ten współczynnik przez ten wypadek na przejeździe i będzie uziemiony przez długi czas.

  • Trainguru – 14.04.2017

    Pesa....i wszystko jasne. Kary za dostępność i jeszcze raz kary bo oni sie nie naucza nigdy. Dopiero jak dostana po kieszeni to zrozumieja ze liczy sie jakosc

  • kolpol – 14.04.2017

    Kwiecień 2016 w wykonaniu Dartów to "mistrzostwo" - średnio 5 z 20 było niedostępnych XD Flirty tylko raz poniżej 90% - prezes PESY może wyzywać Stadlera, że nie są Polscy, ale widać, kto góruje w jakości... Firma od lat udoskonalająca 1-2 produkty, a nie firma, która co przetarg daje prototypy awaryjne...

  • K – 14.04.2017

    A gdzie prezes Pesy tak zwyzywał tego Stadlera, że nie jest polski?

  • Loek – 14.04.2017

    Dart to jest kur.a jakas parologia a nie pociag. Jeszcze zaboklicki smie mowic ze IC powinno kupowac jego pociagi....toz to chore jest.

  • Rador – 14.04.2017

    @kolpol to że Stadler nie jest polski to nie żadne wyzywanie tylko stwierdzenie faktu.

  • bun – 14.04.2017

    Czyli nie ma takiej tragedii z tym dartem, niecałe 5% mniej o pendo, to przy tej różnicy klas producentów bardzo dobry wynik.

  • anarh – 14.04.2017

    najlepiej z bezawaryjnością mają en 57 , eu 44 , eu 07 , su 46 , sT 45 !

  • Uuu – 14.04.2017

    Pendo ma zanizony wynik z poczatkow eksploatacji. W 2016 ja widze 10% roznicu a to przepasc jednak

  • K – 14.04.2017

    Flirt też był kiedyś na początku eksploatacji.

  • K – 14.04.2017

    A jak sobie dobrze przeanalizujecie tabelki to tylko jeden pojazd ma 100%. I wcale nie jest to Flirt i ED250 :)

  • NICO – 14.04.2017

    Gama z 65,91 %,to jakaś tragedia.Podobno ICC myśli nad kupnem lok od PESY zostaje życzyć powodzenia

  • zeus04 – 14.04.2017

    @K: Jakaś pomyłka tam jest. ED161 OIDP nie jeździły w listopadzie 2015 dla PKP. Flirty jeździły trochę wcześniej i wygląda jakby je ktoś zamienił miejscami w tabeli.

  • Pk – 14.04.2017

    Dla zeus04 każda przegrana PESY to pomyłka.. chłopie nie jeździsz na tym złomie (nie liczę modernSM42 i SU45) a masz najwięcej w tej sprawie do powiedzenie chyba Cię ta PESA zdrowo sponsoruje skoro jesteś tak odporny na fakty dotyczące tej firmy

  • Www – 14.04.2017

    Ale zeus04 ma chyba rację. A poza tym wynik Dartów wcale nie jest tragiczny.

  • gutek – 14.04.2017

    ogólnie oprócz Pesy jest dobrze

  • Loek – 14.04.2017

    Dart polskie pendolino. Su160 duma pesy. Maja.sie czym chwalic Prezes ma racje ze kupowac tylko od Pesy. To gwarancja jakosci i zadowolenia klientow

  • fan kolei – 14.04.2017

    Ale zajączka dostał prezes Zaboklicki ;p
    85,19% Dart, 69,91% Gama - zaraz się dowiemy że to przez łosie i kolizje samochodowe...
    I teraz wszystkie utyskiwania dlaczego nie chcą kupić Dartów powinny się zakończyć!

  • hmmmm – 14.04.2017

    http://inforail.pl/halamek-uderza-w-darta-zaboklicki-kontruje_more_88385.html

    No proszę jakiś czas temu prezes Pesy mówił ze Dart ma 97%...jak oni to w Pesie liczą? Ja wierze jednak Zaboklickiemu. W końcu to nasza polska firma

  • fan kolei – 14.04.2017

    oczywiście Gama ma 65,91%
    @bun, @Www weź to powiedz komuś kto stoi i czeka na peronie zimą , lub jedzie autobusem za pociąg lub zdeklasowanym wagonem w zastępczym składzie bez wagonów barowych, weź to powiedz komuś kto się spóźni na egzamin, spotkanie lub do pracy
    taki wynik to jest tragedia i powinno być nauczką dla PKPIC bo Pesa jest chyba niereformowalna

  • qwerty – 14.04.2017

    spokojnie to choroby wieku dziecięcego. Każdy wie że to normalne w początkowym stadium eksploatacji

  • jacek – 14.04.2017

    PKP IC powinno zakupić 30 kolejnych Flirtów, tym razem jednak pięcioczłonowych. Mogłyby kursować na liniach, na których PKP IC do tej pory nie było obecne albo na tych, na których jego oferta pozostawia dużo do życzenia. Na przykład Poznań-Katowice/Kraków przez Ostrów Wlkp.

  • Loek – 14.04.2017

    Mogliby tez kipic 30 dartow. 15 by jezdzilo a 15 by bylo na zapas lub w rotacji w naprawie. To mogloby sie opłacać dla Polski.

  • zeus04 – 14.04.2017

    @Pk: Jak widać pośpiech nie jest wskazany. Zastanów się jeszcze raz o czym tu mowa.

  • MichalK – 15.04.2017

    Ciekawe jakby wypadły Impulsy gdyby były na stanie PKP IC. W KM jest lepiej niż dobrze.

  • bun – 17.04.2017

    @fan kolei. Weź to powiedz komuś kto czeka na pendo, których co dziesiąty skład nie podjeżdża !!!

  • JanuszJG – 19.04.2017

    Flirt przed Pendolino? Tego jeszcze nie grali

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...