TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jesteś tutaj: Inforail / Wydarzenia / Flirtem na Trako! 
Flirtem na Trako!
INFORAIL - Opublikowano: 22.09.2015 08:35:30 8 komentarzy
Flirtem na Trako!

Dzięki uprzejmości firmy Stadler ? producenta Flirtów3 ? mamy okazję do podróżowania na gdańskie targi jednym z 20 takich pojazdów, przygotowywanych dla PKP Intercity. Obecnie gotowych jest już 18 z nich, dwa kolejne znajdują się na końcowym etapie produkcji.

Pokonanie trasy z Warszawy do Gdańska ma nam zająć rozkładowo 2 godziny i 45 minut. Flirty3 są przystosowana do kursowania 160 km/h. Z taką właśnie prędkością można jeździć, przynajmniej na razie, po zmodernizowanej linii E65.

Pasażerowie doceniają komfort podróżowania nowymi nabytkami PKP Intercity. Jest cicho i komfortowo. Zwracają także uwagę na wysoką jakość wykonania Flirta3. To wszystko sprawia, że grudniowa pespektywa uruchomienia rozkładowych pociągów, obsługiwanych nowych taborem, robi się coraz ciekawsza. Pasażerowie składów Intercity, a zatem pociągów klasy ekonomicznej, na pewno docenią zmiany jakościowe w ofercie przewoźnika.

Tymczasem zapraszamy do oglądania zdjęć z przejazdu Flirta3 do Gdańska.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Flirt3
  • Wiecie kto – 22.09.2015

    Szału nie ma szczególnie porównując do darta. Buahahahhaahhzhahahahahha mało tego ze szału nie ma to jest zdecydowanie gorzej a subiektywne odczucia z jazdy zdecydowanie gorsze niż naszym pojazdem. PKP strzelił sobie w kolano kupując flirty Buahahahhaahhzhahahahahha

  • maciej12991 – 22.09.2015

    Flirty mają jedną zasadniczą różnicę od Dartów, a mianowicie będą wozić pasażerów, a nie jak Darty stać w krzakach z milionem usterek.

  • Lolek – 22.09.2015

    [komentarz usunięty, powód: ban]

  • zeus04 – 22.09.2015

    W interesie producenta Dartów jest, aby one jeździły i to jeździły bardzo dobrze. 15 lat Pesa ma mieć na głowie utrzymanie i bata w postaci wysokich kar. Coś więcej potrzeba?

  • ŁDZ – 22.09.2015

    Pociągi znam z tras ŁKA i PKPIC nie mogło wybrać lepiej :D To naprawdę niezawodne, bardzo porządne składy, które będą służyć wiele lat. Co do drzwi (czytałem, że niektórym nie pasują ze względu na niepełnosprawnych), to zwykły wózek, czy osoba o kuli wejdzie do pociągu bezproblemowo - rozwiązania o wiele lepsze niż w niepotrzebnym u nas totalnie Pendolino, na które tylko wywalono niepotrzebnie masę kasy.Osobiście mnie Flirt bardziej wizualnie pasuje niż Dart. Dart ma fajne to zakrzywienie dzioba z przodu, ale całościowo jednak wygląda średnio. Dizajn to nigdy nie była zaleta PESY. Najważniejsze, żeby wszystkie 40 pociągów było sprawnych i kursowało jak najczęściej :)

  • mkmkk – 22.09.2015

    grubas buahahahaha z Bydgoszczy buahahahahahahaha schowaj się buahahahahahaha cała Polska ma z ciebie polewkę buahahahahahahaha

  • podróżnik IC – 22.09.2015

    śliczny jest :) jestem bardzo ciekaw jak za 10-15 lat będzie się prezentował Flirt i Dart. Wszak produkt Stadlera to nie prototyp, czego nie można powiedzieć o Darcie. Oby jeden i drugi dobrze służył.

  • Pesa ;-) – 24.09.2015

    Flitry? CZy Flirty? Bo sam już niewiem...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....