TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Funkcjonalność przystanku Ursus-Niedźwiadek
Jacek Pudło - Opublikowano: 21.02.2014 11:39:49
Funkcjonalność przystanku Ursus-Niedźwiadek
7 stycznia uruchomiono przystanek kolejowy Warszawa Ursus-Niedźwiadek. Obiekt od razu zyskał popularność, gdyż przystanek w tym miejscu był potrzebny od co najmniej 40 lat. Po pierwszym miesiącu funkcjonowania można wstępnie ocenić, czy obiekt zaprojektowano właściwie.Budowa przystanku ruszyła w 2012 r. Jeszcze przed rozpoczęciem prac budowlanych uruchomiono parking Park&Ride. Przedsięwzięcie zrealizował Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie wspólnie z PKP PLK. Za prace budowlane odpowiadała firma Mostostal Warszawa. Inwestycja kosztowała 16 mln zł.Przystanek znajduje się pomiędzy torami linii kolejowej nr 447 (Warszawa Śródmieście –Grodzisk Mazowiecki). Wyspowy peron z 70-metrową wiatą posiada jedno dojście w centralnej części. W poprzek torów wybudowano przejście podziemne o długości 46 m, szerokości 6 m i wysokości 2,4 m. Z przejścia na peron prowadzą tylko jedne schody oraz jedna winda dla niepełnosprawnych, wózków i rowerów. Schody wychodzące z przejścia podziemnego w kierunku północnym są prostopadłe do linii kolejowej, zaś w kierunku południowym –równoległe. Obu z nich towarzyszy winda, co oznacza, iż na całym przystanku znajdują się 3 windy. Niestety, 8 lutego 2014 r. dwie z nich nie działały –to żenujące w wypadku nowo oddanego obiektu. Na schodach brak jest pochylni dla kół wózków, więc rodziny podróżujące z małym dzieckiem w wypadku awarii windy muszą wnosić wózek po schodach. Należy nadmienić, iż przy wejściach do przejścia podziemnego znajdują się stojaki służące do przypięcia rowerów.Na północ od przystanku znajduje się pętla autobusowa Ursus Niedźwiadek oraz osiedle bloków mieszkalnych, natomiast na południe od obiektu zlokalizowane jest osiedle domów jednorodzinnych. Dzięki niewielkiej odległości pomiędzy przystankiem kolejowym a pętlą autobusową transport kolejowy i autobusowy są zintegrowane.Na pętli autobusowej kończą trasę linie 187, 197, 401 i 517. W sąsiedztwie przystanku kolejowego przebiega też linia 194. Autobusy umożliwiają dojazd do północnej i zachodniej części osiedla Ursus Niedźwiadek. Od strony południowej nie docierają do obiektu ulice o takim standardzie technicznym, aby mogły po nich kursować autobusy. Na przystanku kolejowym zatrzymują się pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej linii S1 oraz pociągi Kolei Mazowieckich.Z wad obiektu należy nadmienić  brak kas biletowych lub biletomatu.Podsumowując, stacja jest korzystnie zlokalizowana w centrum osiedla, znajduje się blisko pętli autobusowej, a także jest estetycznie wykończona. Zabrakło jednak możliwości zakupu biletu na pociągi Kolei Mazowieckich.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
Ursus Niedźwiadek
PKP PLK
ZTM Warszawa
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....