TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Galeria Metropolia stała się dworcem. Bezprawnie?
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.03.2018 14:01:03 5 komentarzy
Galeria Metropolia stała się dworcem. Bezprawnie? (foto: PKP SKM)

Od kilku dni w Galerii Metropolia działa punkt sprzedający bilety PKP SKM, PKP Intercity i innych przewoźników. Ta "kasa" bilety sprzedaje bezprawnie – informuje przewoźnik z Trójmiasta.

Firma prowadząca ten punkt nie ma żadnej umowy z PKP SKM. Przewoźnik podaje, że w kasie SKM pasażer zawsze kupi najkorzystniejszy bilet, zawsze też zostaniecie poinformowany, jaka ulga przysługuje. Osoby sprzedające bilety w Galerii Metropolia nie zostały przeszkolone. Nie mają więc odpowiedniej wiedzy, co może narazić Podróżnych na nieprzyjemności – może zostać sprzedany droższy bilet albo bilet z ulgą, która nie przysługuje. W przeciwieństwie do legalnych kas SKM, w tym punkcie pasażer nie złoży też reklamacji.

PKP SKM informuje, że wezwała już firmę, która prowadzi tę "kasę" do zaprzestania nielegalnej sprzedaży naszych biletów.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku biletów PKP Intercity. Przewoźnik informował, że nie ma zawartej umowy na sprzedaż biletów z właścicielem Galerii Metropolia.

Tymczasem szefowie Galerii odpowiadają, że od początku zakładali pełnienie przez obiekt funkcji dworcowych. Wachlarz usług dla pasażerów obejmuje: poczekalnie, kasy biletowe, informację pasażerską oraz rozbudowaną gastronomię. I otwartą galerię w niehandlowe niedziele…

Galeria Metropolia zlokalizowana jest w pobliżu stacji Gdańsk Wrzeszcz. 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP SKM
PKP Intercity
Gdańsk
dworzec
bilet
  • pyrlander – 17.03.2018

    Czyli gdy zacznę (od)sprzedawać bilety komunikacji miejskiej stanę się pracownikiem Zarządu Transportu Miejskiego?

  • Adaś Niezgódka – 17.03.2018

    A reklamacje też przyjmują? Zwroty biletów? Czy wtedy odeślą na oficjalny dworzec?

  • Edi666 – 17.03.2018

    Jaki to paragraf zabrania sprzedaży biletów?

  • Maciej Tomaszewski – 18.03.2018

    Adaś Niezgódka - a jak prowadzę sprzedaż biletów komunikacji miejskiej to przyjmuję reklamacje i zwroty, czy nie? Nie, tak samo automaty biletowe nie przyjmują zwrotów i reklamacji. Z tymi sprawami się zawsze idzie do przewoźnika do konkretnych punktów, dlatego mnie dziwi o co jest ta awantura w przypadku kasy kolejowej ;)

  • Piotr Pyć – 18.03.2018

    Biedronka i Lidl powinny zacząć sprzedawać bilety komunikacji miejskiej 😃

  • Edi666 – 18.03.2018

    Przystanki autobusowe już mają, wiec w myśl prawa staną się dworca mi autobusowymi.

  • pyrlander – 18.03.2018

    @Maciej Tomaszewski - tylko jakim prawem i z jakiego powodu przewoźnik ma odpowiadać za błędy pracowników nieuprawnionej firmy i uwzględniać reklamacje wniesione przez osoby z takiej (od)sprzedaży korzystające?

  • Gall – 19.03.2018

    Takim prawem, że bilet jest umową z przewoźnikiem, a nie z kasą.Jeśli bilet w kasie jest wystawiany na okaziciela to przewoźnik ma obowiązek reklamację przyjąć, w przeciwnym wypadku po 14 dniach uznaje się reklamację rozpatrzoną na korzyść klienta.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....