TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Gdzie Przewozy Regionalne mają pasażera? Historia prawdziwa
InfoRail.pl - Opublikowano: 27.09.2019 14:40:33 1 komentarz
Gdzie Przewozy Regionalne mają pasażera? Historia prawdziwa

Władysławowo. Do pociągu relacji Hel – Gdynia próbuje wejść wycieczka, około 40 uczniów z nauczycielami. Proste to nie jest, bo pociąg pełny.

Pociąg stoi kilka minut. Wybierając spośród siebie upychaczy i niemalże błagając o przesunięcie się w głąb wypełnionego i tak już dwuczłonowego składu, wreszcie udaje się upchnąć wszystkich. Najgorzej mają upychacze, którzy muszą upchnąć samych siebie.

Jest po sezonie, więc tłoku być nie powinno. Ale tak na wszelki wypadek na kilka dni przed wyjazdem nauczycielka dzwoni do przewoźnika, ponieważ chce poinformować, że będzie jechała wycieczka. Jak sama stwierdza zajmuje to kilka dni. Nikt bowiem w Przewozach Regionalnych nie wie kto powinien takie zgłoszenie przyjąć. Jest więc dzwonienie i oddzwanianie. Wreszcie sukces. Udało się. Jest decyzja. Będzie większy skład, a jak się uda to nawet dwa. A jednak nie! Jest jeden skład, dwuczłonowy. Podczas gdy w przeciwnym kierunku jedzie skład z wagonem i dwa składy. W środku pustki! Wycieczka jedzie jak sardynki w puszcze, płeć piękna niemalże mdleje. Jest jeden plus. Nikt nie sprawdza biletów, bo nawet gdyby chciał to i tak nie przejdzie przez pociąg. Więc atmosfera się rozluźnia, bo co niektórzy jadą w promocji. Czyli za 0 zł.  

To jest historia prawdziwa. I doskonale pokazuje stosunek Przewozów Regionalnych do pasażera. Zgodnie z wielokrotnie powtarzanym przez prezesa Zgorzelskiego hasłem, że pasażer jest najważniejszy. A wystarczyło powiedzieć, sorry, ale nie da się. Nie będzie większego pociągu, bo go nie mamy, obiegi nam nie pasują, nie jedźcie z nami, cokolwiek. Może wycieczka wynajęłaby sobie autobus? Ale nie. W Przewozach Regionalnych tak właśnie wszystko działa, że nic nie działa.  

Wycieczka jechała do Grudziądza. Od Gdyni było już łatwiej, bo do Elfa zmieścili się spokojnie. Nawet siedzące mieli…       



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
  • zeus04 – 28.09.2019

    Jeżeli chodzi o 26 września to nie było tak źle. Wsiadałem o 9:22 we Władysławowie Port. Było jeszcze sporo miejsc siedzących. We Władysławowie faktycznie ktoś pokrzykiwał aby się ścieśnić, ale jakiś ruchów w tym kierunku nie widziałem. W Pucku sporo osób wysiadło i para która stała koło mnie znalazła miejsca siedzące. Było daleko do norm zapełnienia i nikogo mdlejącego nie widziałem. Siedziałam na środku owego szynobusa, a podróż do Gdyni to zaledwie 50 minut...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....