TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Görlitz: ODEG przejmuje połączenia
R. Piech - Opublikowano: 05.01.2009 15:07:12 2 komentarze
Wraz ze zmianą rozkładu jazdy zmienił się przewoźnik na liniach ZVON (Zweckverband Verkehrsverbund Oberlausitz-Niederschlesien). Mowa tu o trasach Cottbus –Forst/Lausitz (RB 46), Görlitz –Bischofswerda (RB 60 V), Görlitz –Hoyerswerda (RB 64) oraz Cottbus –Görlitz –Zittau (RB 65). Przetarg ogłoszony w 2006 roku na lata 2009-2018 wygrało Ostdeutsche Eisenbahn GmbH (ODEG). Spółka ta ma siedzibę w położonym w Meklemburgii mieście Parchim i obsługuje połączenia pasażerskie w Meklemburgii, Brandenburgii oraz Berlinie. ODEG jest spółką zależną od Hamburger Hochbahn AG oraz Prignitzer Eisenbahn (PEG). PEG należy do koncernu Arriva. Dla nowych połączeń ODEG posiada sześć dwuwagonowych spalinowych zespołów trakcyjnych Desiro Classic oraz pięć wagonów motorowych typu Regio Shuttle RS1. Składy Desiro kursują między Forst/Lausitz, Cottbus i Zittau, natomiast RS1 na trasach Görlitz –Bischofswerde i Hoyerswerde. ODEG przejęło przewozy zarówno od DB jak również trasę Cottbus - Görlitz - Zittau od Lausitzbahn GbmH.
Źródło: Opracowane na podstawie http://spz.logout.cz

Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Niemcy
ODEG
Hamburger Hochbahn
PEG
Arriva
Siemens
Desiro
Desiro Classic
Stadler
RS
RS 1
Lausitzbahn
Veolia
ZVON
  • Kamil – 18.10.2010

    Czy od nowego RJ ODEG przejmie jeszcze jakas nowa trase??

  • Kamil – 21.11.2010

    Na zcym poelga problem, aby w zwiazku z sierpniowa powodzia i zamkniecem dla pociagow odcinka Görlitz - Zittau, pociagi wczesniej jadace z Chociebuza (Cottbus) skierowac na trase Görlitz - Zgorzelec - Weglioniec??? Zgorzelec uzyskalby cogodzinne polaczenia z Görlitz, Chociebuzem, Berlinem, i co najwazniejsze, z Wroclawiem i reszta Polski. Dotychczas jezdzace w relacji Chociebuz - Krzewina Zgorzelecka - Zytawa pociagi jechaly przez teren Polski, a odcinek Zgorzelec-Wegliniec nalezy do tej samej Polski, co odcinek przez Krzewine, wiec z wjazdem pojazdow ODEG na polskie tory byc nie powinno, gdzy dotychczas nie bylo. Autobusy kursujace w relacji Görlitz-Zgorzelec jezdza niemal puste, mozna by sie zastanowic, czy wobec cogodzinnych pociagow Cottbus-Wegliniec rozkladu tychze autobusow nie warto by zmodyfikowac. Natomiast szynobusy dotychczas jezdzace w relacji Zgorzelec-Wegliniec skierowalbym na inne relacje, niech bedzie np. Zgorzelec-Luban-Zagan, lub Jelenia Gora-Lwowek-Zagan, w kazdym razie gdzies tam na Dolnym Slasku, gdzie sa na prawde potrzebne.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....