TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Hałasujące Linki to subiektywne odczucia mieszkańców?
InfoRail.pl - Opublikowano: 05.04.2019 10:14:50 3 komentarze
Hałasujące Linki to subiektywne odczucia mieszkańców?

Mieszkańcy kilku miejscowości pod Frankfurtem skarżą się na hałasujące Linki, jakie PESA dostarczyła dla Deutsche Bahn. Ani przewoźnik ani też producent nie stwierdzili przekroczenia norm.

PESA LINK wyprodukowane dla DB spełniają restrykcyjne normy EBA, także te dotyczące hałasu TSI Noise. Do tej pory nie było skarg na hałas w innych miejscach, a w eksploatacji jest już 31 pojazdów, co może wskazywać na specyfikę zabudowy i ukształtowania terenu jakiegoś odcinka trasy lub subiektywne odczucia mieszkających w pobliżu torów.

Wprowadzenie każdego kolejnego pojazdu do ruchu z pasażerami oznacza zwiększone wsparcie serwisowe i techniczne, zarówno ze strony PESA , jak i DB. We Frankfurcie nie odnotowaliśmy żadnych poważnych usterek, od lutego 2019 w rejonie Dreiech eksploatowanych jest 6 pojazdów.

Wspólnie z DB monitorujemy eksploatację tych pojazdów, analizujemy uwagi pasażerów i tam, gdzie jest to możliwe i zasadne wprowadzamy zmiany – np. poziom głośności dźwiękowej informacji pasażerskiej – poinformował nas Maciej Grześkowiak, PR menager PESY.

Podobnie do sprawy podchodzi także przewoźnik, który zapowiada, że sytuacja będzie monitorowana. Traktujemy bardzo poważnie skarg, a jako użytkownik pojazdów pracujemy nieustannie nad optymalizacją. Pragniemy przeprosić za powstałe niedogodności. W tym kontekście ważne, iż pojazdy typu PESA Link (BR 632 i 633) są dopuszczone przez Federalny Urząd kolejowy (Eisenbahn-Bundesamt - EBA) i spełniają wszystkie wymagania prawne oraz wartości graniczne – dotyczy to w szczególności wartości emisji hałasu, bazujące na dyrektywie tzw. TSI Noise (Specyfikacja Techniczna dla Interoperacyjności odnosząca się do podsystemu "hałas") – powiedziała Katja Stumpp, rzeczniczka prasowa DB REGIO.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Link
Deutsche Bahn
  • Paolo Diego – 05.04.2019

    hahaha, tak samo tłumaczyła mi niemiecka biurwa ze spółdzielni, kiedy poskarżyłem się na hałas ze strony nowych lokatorów, że to moje subiektywne odczucie :D

  • Kaszebe – 05.04.2019

    Normy spełnione na poziomym torze ale kiedy trzeba w górki to gwiżdże jak "Gagarin". Taki problem,to któraś ze sprężarek,był ok dwóch lat temu na Trójmiejskiej PKM. Czyli sepsa trzyma standard":sprawdzone"rozwiązania,nowe opakowanie!Będzie Pan zadowolony Panie Niemiec!

  • MarekW – 07.04.2019

    Mam nieprzyjemność jazdy Dartami, wyje to niemiłosiernie. Bez zatyczek do uszu się w tym nie da wytrzymać. Na szczęście zaczęły się rozpadać to może na moją trasę wrócą wagony. Korzystałem też z Flirtów i Impulsów, tam takiego hałasu nie ma.

  • kolejFAN – 08.04.2019

    flirty ICu za to wężykują, trzęsie nimi i są ciasne, tak więc zarówno wyrób znad Brdy jak i z Siedlec nie nadaje się do ruchu dalekobieżnego..

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....