TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Helsinki: Tunel kolejowy Tallin - Helsinki ciąg dalszy
Roland von Bagratuni - Opublikowano: 08.04.2008 13:00:07
Helsinki: Tunel kolejowy Tallin - Helsinki ciąg dalszy
Prasa fińska i estońska w dalszym ciągu pełna jest artykułów związanych z budową 80-kilometrowego tunelu kolejowego pod Zatoką Fińską między Tallinem i Helsinki. W gazetach Helsingin Sanomat, Eesti Pāevaleht oraz Kalev, ekspert Usko Anttikoski oznajmił, że inwestycja kosztować będzie 30-45 miliardów koron (3,18 - 4,5 mld $). Jak podkreśla w gazecie Eesti Pāevaleht z-ca nadburmistrza Tallina Jaanus Mutli, nadburmistrzowie Helsinek i Tallina najpierw powinni podjąć decyzję w sprawie finansowania samego projektu, który kosztować będzie 8 - 12 milionów koron. Jak podkreślił nadburmistrz Tallina Edgar Savisaar, same opracowanie projektu wraz z próbnymi wierceniami i badaniami geologicznymi kosztować będzie 759 tys. - 1,272 mln $, ale na te cele każde z miast przeznaczyć może 159 tys. $. Pozostałą część powinien wydzielić budżet centralny obu państw. Budowa może potrwać maksimum 15 lat.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Finlandia