TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ICE 4 już wożą pasażerów
InfoRail - Opublikowano: 02.11.2016 08:27:49 5 komentarzy
foto: Deutsche Bahn

Ostatniego dnia października pierwszy skład ICE4 zabrał na swój pokład pasażerów wyruszając na trasę Hamburg ? Monachium.

Połączenie było obsługiwane przez dwie jednostki serii 412. Pierwszy pociąg ICE nr 581 odjechał ze stacji Hamburg Altona o godzinie 4:41, by o 9:46 dotrzeć do stacji końcowej w Monachium. W drogę powrotną jako ICE nr 787 jednostki ICE4 wyruszyły o 14:16 i dotarły do celu o 17:21.

Na razie jest to próbna eksploatacja pociągów pasażerskich tej serii, która jednak została zaplanowana już na samym początku, gdy pociągi zostały zamówione w roku 2011. Pełną obsługę trasy Hamburg ? Monachium ICE4 rozpoczną od grudnia 2017 roku i zastąpią tu pociągi ICE1, eksploatowane od końca 1980 roku.

Łącznie Deutsche Bahn zamówiły 130 pociągów ICE4. 85 dwunastoczłonowych składów będzie kursowało z prędkością do 250 km/h, zabierając na swój pokład 830 pasażerów. Kolejnych 45 siedmioczłonowych pojedzie z prędkością do 230 km/h i zabierze 456 podróżnych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Deutsche Bahn
ICE4
  • WK – 02.11.2016

    Żeby ten pociąg wyglądał nowocześnie to nie powiem... Wręcz bym powiedział, że wygląda jak jakiś testowy z połowy lat 80.! Ale ok, nie kłócę się, grunt, żeby jeździły.

  • kobold – 02.11.2016

    ICE1 są eksploatowane od 1991r a ich Vmax=280 km/h, nowe ICE4- 230/250. Różnica spora...

  • Martinus – 02.11.2016

    @kobold Ale najwidoczniej więcej nie potrzeba. Na pewno zostało to skalkulowane. Ponadto, ICE 4 nie tylko za ICE 1 i ICE 2. Ale także za składy lokomotywa i wagony. Lokomotywa db101 max 200 km/h czyli w tym przypadku więcej.

  • zeus04 – 02.11.2016

    ICE1 długie lata jeździły z vmax = 250 km/h

  • www – 02.11.2016

    W pierwszej kolejności liczy się płynność ruchu. Gdyby u nas pociąg z Warszawy do któregokolwiek miasta jechał cały czas płynnie 160-200 km/h, od stacji do stacji, to naprawdę nam by wystarczyło. Pociąg do Łodzi powinien dojeżdżać w 30-40 minut, a do Katowic w niecałe 2 godziny. No, ale się nie da bo do głównych szybkich ciągów pociągi muszą się u nas ciągnąć po kilkadziesiąt kilometrów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....