Elektryczne Zespoły Trakcyjne Impuls II wyprodukowane przez NEWAG SA dla włoskiego przewoźnika Ferrovie Del Sud Est e Servizi Automobilistici s.r.l. (FSE) ukończyły kolejny etap procesu homologacji – poinformował producent.
Badania dynamiczne miały miejsce na włoskich liniach kolejowych RFI (Rete Ferroviaria Italiana) w Regionie Toskania. Pierwszy z pojazdów oznaczony we Włoszech jako ETR322-001, przeszedł testy dynamiczne z wynikiem pozytywnym.
NEWAG informuje, że ukończenie badań dynamicznych umożliwia przygotowanie i złożenie wniosku do włoskiej Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Kolejowego - ANSF (Agenzia Nazionale per la Sicurezza delle Ferrovie) o wydanie zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji na włoskich liniach.
Elektryczne Zespoły Trakcyjne Impuls II wyprodukowane przez NEWAG S.A. dla włoskiego przewoźnika z Bari będą pierwszymi elektrycznymi zespołami trakcyjnymi w Europie Zachodniej wyprodukowanymi przez polskiego producenta pojazdów szynowych.
Producent przypomina, że EZT Impuls II wywodzi się z rodziny pojazdów Impuls i powstał na bazie doświadczeń zdobytych przez NEWAG SA przy ich produkcji oraz doświadczeń przekazanych przez przewoźników oraz podróżnych. Pojazd spełnia kategorię wytrzymałościową PII wg EN12663, odporność zderzeniowa zgodna jest z EN 15227 kat. C1 i w zakresie wszystkich 4 scenariuszy zderzeniowych. Przy projektowaniu pojazdu szczególną uwagę zwrócono na bezpieczeństwo, i komfort podróży. Przedział pasażerski wyposażony jest w system informacji pasażerskiej, system monitoringu GPS, komfortowe fotele oraz półki na bagaże. Dodatkowo pojazd ma zabudowane gniazda elektryczne, wieszaki na rowery, przewijak dla dzieci oraz windy dla niepełnosprawnych. Prędkość eksploatacyjna pojazdu wynosi 160 km/h.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Słynna włoska jakość objawiła się w srendolino
A zakładali, że dostawy rozpoczną się w grudniu 2016...
@RagnarSkłady od dawna są wyprodukowane i gotowe, teraz trwa tylko papierkologia.
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.