Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

IMPULS II dla FSE pozytywnie zakończył badania dynamiczne

inforail
28.06.2018 12:24
0 Komentarzy

Elektryczne ZespołyTrakcyjne Impuls II wyprodukowane przez NEWAG SA dla włoskiego przewoźnikaFerrovie Del Sud Est e Servizi Automobilistici s.r.l. (FSE) ukończyły kolejnyetap procesu homologacji – poinformował producent.

Badania dynamiczne miały miejsce na włoskich liniach kolejowychRFI (Rete Ferroviaria Italiana) w Regionie Toskania. Pierwszy z pojazdówoznaczony we Włoszech jako ETR322-001, przeszedł testy dynamiczne z wynikiempozytywnym.

NEWAG informuje, że ukończenie badań dynamicznych umożliwia przygotowanie izłożenie wniosku do włoskiej Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Kolejowego – ANSF(Agenzia Nazionale per la Sicurezza delle Ferrovie) o wydanie zezwolenia nadopuszczenie do eksploatacji na włoskich liniach.

Elektryczne Zespoły Trakcyjne Impuls II wyprodukowane przezNEWAG S.A. dla włoskiego przewoźnika z Bari będą pierwszymi elektrycznymizespołami trakcyjnymi w Europie Zachodniej wyprodukowanymi przez polskiegoproducenta pojazdów szynowych.

Producent przypomina, że EZT Impuls II wywodzi się z rodziny pojazdów Impuls ipowstał na bazie doświadczeń zdobytych przez NEWAG SA przy ich produkcji orazdoświadczeń przekazanych przez przewoźników oraz podróżnych. Pojazd spełniakategorię wytrzymałościową PII wg EN12663, odporność zderzeniowa zgodna jest zEN 15227 kat. C1 i w zakresie wszystkich 4 scenariuszy zderzeniowych. Przyprojektowaniu pojazdu szczególną uwagę zwrócono na bezpieczeństwo, i komfortpodróży. Przedział pasażerski wyposażony jest w system informacji pasażerskiej,system monitoringu GPS, komfortowe fotele oraz półki na bagaże. Dodatkowopojazd ma zabudowane gniazda elektryczne, wieszaki na rowery, przewijak dladzieci oraz windy dla niepełnosprawnych. Prędkość eksploatacyjna pojazdu wynosi160 km/h.


Komentarze