TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Impuls II gotowy ? pojechał na testy
InfoRail - Opublikowano: 26.09.2016 22:17:29 28 komentarzy
Impuls II gotowy ? pojechał na testy (foto: Michał Karkowski, www.bocznice.eu)

Wygląda na to, że Impuls II jest już gotowy. Pojechał na testy do Żmigrodu. Jak się prezentuje? - możecie ocenić sami.

Wartym podkreślenia jest fakt, że to pierwszy polski eksportowy ezt. Newag nie zdecydował się na pokazanie tej właśnie jednostki na targach InnoTrans w Berlinie, gdzie zaprezentowany został klasyczny Impuls w barwach województwa opolskiego. Być może to jeszcze za wcześnie.

Tymczasem pierwszy rzut oka na "dwójkę" daje podstawy do postawienia tezy, że skład nic nie stracił z dobrze znanego wizerunku Impulsa. Jest rzecz jasna przygotowany z myślą o włoskim odbiorcy, ale nadal zachowuje charakterystyczne dla produktów z Nowego Sącza rysy. Robi wrażenie nieco wyższego. Dość ciekawie skład prezentuje się w malaturze przewoźnika z Bari, dla którego został wyprodukowany.

Jednostki, spełniające normy TSI, do klienta zostaną przekazane w grudniu tego roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
Impuls II
Bari
  • bun – 27.09.2016

    Jedynka ładniejsza. Podobnie zresztą jak w przypadku elfa (po wizualizacjach sądząc?)

  • Baca – 27.09.2016

    W środku może być nasrane byle opakowanie było ładnie, co za dziwny sposób myślenia.

  • advisor – 27.09.2016

    Ładny - ewolucja, a nie rewolucja w wyglądzie, i dobrze. Ciekawe malowanie, ale to już wybór klienta.

  • hurra – 27.09.2016

    Zdecydowanie ewolucja. Bardziej dojrzałe czoło. Wygląda bardzo dobrze. Ciekawe jak wygląda wnętrze pod włoskie wymagania :)

  • JanuszJG – 27.09.2016

    Dość ciekawie się prezentuje. Jestem ciekaw czy będzie również produkowany dla polskich przewoźników.

  • ponoć – 27.09.2016

    Ponoć był oferowany w przetargu Kolei Śląskich.

  • YbuG – 27.09.2016

    Ale zlom. Buhahaha. Co to ma byc. Wyglada pokracznie. Nas elf2 go zaora

  • YduhC – 27.09.2016

    Gruby znów Ci tabletki odstawili??Masz rację - wasz Elf2 go zaora, bo w przeciwieństwie do tego waszego produktu kolejkopodobnego, to jest prawdziwy w pełni działający i pięknie wyglądający pociąg, a wasz "produkt" rzeczywiście chyba tylko się tylko do orania pola nadaje ;)Zresztą po Twoich komentarzach widać, że i Ciebie od pługa oderwali :DBuuuaaaaahhhahahahahaha

  • To ja i Ty – 27.09.2016

    Wygląda jak jaszczurka z wywalonym językiem :P Widocznie teraz taka moda żeby projektować "zwierzęta na torach".

  • Gryzly – 27.09.2016

    Jest ładniejszy od Elfa 2 (zresztą co nie jest), ale jednak zdecydowanie bardziej mi się podoba I generacja Impulsa.

  • jj – 27.09.2016

    "Wartym podkreślenia jest fakt, że to pierwszy polski eksportowy ezt." - Pierwszym polskim eksportowym ezt były 5B/6B wysłane do Jugosławii :)

  • Zadowolony – 27.09.2016

    Szkoda, że nie pokazali tego gada w Berlinie. Fanboye mieli pożywkę, a tak było by im głupio. Abstrahując czekamy na więcej zdjęć. Ale wydaje się być zgodny z wizualizacjami. Myślę, że w innym malowaniu będzie dużo lepiej.

  • Tomek – 27.09.2016

    o gustach się nie dyskutuje ale dla mnie "morda" dwójki zdecydowanie brzydsza od jedynki.Ciekawi mnie inna kwestia w odniesieniu do nowego produktu Newagu - układ siedzeń. Czy w dwójce też będą one tak gęsto umiejscowione, że osoba o wzroście 180 cm może zapomnieć o w miarę komfortowej podróży kiedy na przeciwko niego siedzi inny pasażer albo usiądzie na przeciwko innego fotela.

  • Baca – 27.09.2016

    Tomku, należy zwrócić uwagę że rozstaw siedzeń zależny jest od zamawiającego, a nie od producenta.

  • Owieczka – 27.09.2016

    jakie parametry techniczne?

  • WK – 27.09.2016

    Bardzo ładny, uporządkowany wizualnie pociąg. Naprawdę jest pięknie dopracowany i wykończony. Dobrze by było, gdyby na PKP jeździły, na przykład na PKP PR. Warto wspierać rodzimą produkcję.

  • MichalK – 27.09.2016

    Nie zawiodłem się, Impuls II zachował wszystkie najlepsze cechy jedynki i został wizualnie ulepszony idąc z duchem czasów. Jednak jednego żałuję że niestety nie doczekał się tych ostrych nowoczesnych lamp które były na pierwszych wizualizacjach pociągu dla SKM Warszawa. Niestety nie mogę znaleźć w internecie wizualek pierwszych Impulsów żeby pokazać o co mi chodzi - lecz z tymi lampami byłby obłędny.

  • Tomek – 27.09.2016

    @Baca,dziękuję za zwrócenie uwagi. Nie będę ukrywał że umknął mi ten mały/wielki szczegół.Jedyne impulsy jakimi miałem okazje jechać to te zakupione w ramach Południowej Grupy Zakupowej i powiem ci szczerze, że dla mnie bardziej klaustrofobicznych składów nie dało się zrobić jeżeli chodzi o układ siedzeń. Owszem są one wygodne (nawet bardzo) ale tak jak już wspomniałem dla mnie jako osoby mającej 180 cm wzrostu, podróż na dłuższym dystansie kiedy jestem zmuszony siedzieć na przeciwko innego pasażera albo na przeciwko innego fotela (kiedy kolanami dotykam jego oparcia) to jest mordęga.Spotkałem się z opinią, że podobne problemy jeżeli chodzi o zagęszczenie siedzeń mają Impulsy należące do Kolei Mazowieckich.I w tym miejscu może zrobię lekki OT i zadam następujące pytanie - czy ktoś posiada informację jak będą rozmieszczone fotele w Impulsach dla Kolei Małopolskich? Bo jeżeli chodzi o to co oferują Acatusy Plus ww. przewoźnika w kwestii rozmieszczenia foteli to dla mnie jest to wręcz bajka, szczególnie na tle Impulsów kursujących w relacji Kraków-Katowice.

  • czytelnik – 27.09.2016

    Ta czerwień przypomina mi niszczejące Edyty w Bieżanowie

  • moja racja – 27.09.2016

    Bez zmian. Wygląda od zawsze jak en75 Flirt Siema z nieco wyciągniętą mordką. Przednia szyba odwrócony trapez, wtopiony górny reflektor i wyświetlacz, ostro wcięte boczne szyby. Żadna nowość. Nie jestem znawcą ale wygląda średnio, chociaż może się podobać, ale raczej na 'prowincji'. Z produkowanych w PL to PESA jest bardziej konkretna.

  • Awe@Ja – 27.09.2016

    Czytam te wszystkie komentarze i nie mogę wyjść z podziwu . Prawdopodobnie 99% z komentujących nie ma pojęcia o projektowaniu,nie mówiąc o pracy przy montażu pojazdów. I nie jest ważne czy to pojazd Pesy,Sztadlera,Newagu...... Jeżeli jesteście takimi specjalistami to wszystkie ww .przeze mnie Firmy posiadają biura konstrukcyjne. Niech któryś z komentujących spróbuję swoich sił.......... Te pojazdy są robione przez takich samych ludzi jak Wy i należy się im trochę szacunku za Ich ciężką pracę

  • www – 27.09.2016

    Wygląd i układ okien to krok wstecz. Pytanie co nowego jest pod budą. To na pewno jest Impuls 2?

  • Darek – 27.09.2016

    Alstom i Stadler w najnowszych konstrukcjach odeszły od równej linii okien więc o co Ci chodzi. Fakt, że brakuje osłony czołowej dla aparatury na dachu. Widać, że oszczędzają na osłonach. Impuls dla Małopolski analogicznie jak Dart i Acatus + za czołem spada do linii dachu.

  • Awe@JA – 28.09.2016

    Do www. Pod buda to leży pies . Naucz się terminologii kolejowej a potem komentuj.*

  • Pierun – 28.09.2016

    Ja nie wiem. Prezes wspominał, że to modyfikacja. Różni się czolem, układem okien, ale mocowania wózków wskazują, że to pod konkretne zamówienie ten sam Impuls. Z drugiej strony mniej więcej zgodny z wizualizacja Impulsa 2. O ile np. Vulcano lub WKD różniło się jednak niewiele, to ten egzemplarz ma inne przetłoczenia czoła. Więc Kto go tak wie,czy ten egzemplarz ocniac jako demonstrator można czy nie.

  • YburG – 28.09.2016

    Złom. Kto zna temat ten wie

  • Ani za Pesą ani Newagiem, tylko za dobrym taborem. – 28.09.2016

    Gruby ile Ci płacą za robienie z siebie ........

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....