TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Impulsy dla Przewozów Regionalnych zgodnie z planem. Trwa produkcja
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.10.2017 14:31:50 17 komentarzy
Impulsy dla Przewozów Regionalnych zgodnie z planem. Trwa produkcja (foto: NEWAG)

Firma NEWAG poinformowała, że zgodnie z podpisaną umową w dniu 9 grudnia 2016 r. dostarczy spółce Przewozy Regionalne trzy fabrycznie nowe czteroczłonowe elektryczne zespoły trakcyjne IMPULS typu 31WE.

Producent ma 12 miesięcy by przekazać pojazdy zamawiającemu a wartość zawartego kontraktu opiewa na sumę ponad 61,5 mln zł brutto.

Pierwszy z trzech zamówionych IMUPLSÓW 31WE znajduje się obecnie na etapie montażu. Kolejne dwa są już w trakcie prac malarskich – poinformował nas Łukasz Mikołajczyk, rzecznik prasowy Newagu.

Nowosądecka spółka dodaje, że Elektryczne Zespoły Trakcyjne z rodziny Impuls to jedne z najnowocześniejszych pojazdów szynowych produkowanych w Polsce. Są to pojazdy niskopodłogowe z jednoprzestrzennym wnętrzem, wyposażonym m.in. w pełny monitoring wnętrza, klimatyzację, nowoczesny system informacji pasażerskiej oraz dostęp do wi-fi. Elektryczny Zespół Trakcyjny IMPULS II jest lżejszy od swojego poprzednika oraz bardziej przestronny. Pojazdy mogą być eksploatowane z maksymalną prędkością 160 km/h.



Sprawdź też:
Newag
Przewozy Regionalne
Impuls
produkcja
  • Adam – 09.10.2017

    Tymczasem Pesa ma w Niemczech poważne problemy z Linkami

    http://www.swp.de/ulm/lokales/kreis_neu_ulm/doch-kein-polnischer-zug-fuers-illertal_-15838325.html

  • PPP – 09.10.2017

    Za to Newag ma od ponad 2 lat problem ze swoją wyceną na giełdzie (GPW), gdzie jest notowany tak, jakby miał wielkie problemy i szlag miał go trafić.

  • mechanik – 09.10.2017

    2016?? Panowie, jak kalkować to z głową...

  • mechanik – 09.10.2017

    Ups... mea culpa, data OK.

  • www – 09.10.2017

    @PPP Notowania odzwierciedlają niepewność branży i tyle. Zamówień jest tyle, że po prostu firmy nie nadążają z produkcją... Tak naprawdę to parę sztuk tu, parę sztuk tam. Każda dostawa inna. Koszty duże, a dochód taki sobie. W promocji kary, bo kupujący robi to na ostatnią chwilę, a później marudzi, że za długo, że trza kary naliczyć. Kiepski jest nasz rynek...
    Na rynku kolejowym panuje marazm. Zanim przewoźnicy rozkręcą się na koniec perspektywy to i naszych producentów może już nie być:-(

  • robi – 09.10.2017

    To co na zdjęciach to Impuls pierwszej generacji, a nie jak sugeruje się w artykule ( pewnie przez przypadek i omyłkowo ) Impuls 2.
    Swoją drogą, przewoźnik który deklaruje wymianę tak dużej liczby ezt-ów niesamowicie się rzucił i zakupił ... trzy sztuki. Toż to po prostu rozpusta.

  • robi – 09.10.2017

    Oczywiście pisząc o trzech ezt-ach miałem na myśli czteroczłonowe. O tych czterech dwuczlonach nie zapomniałem, choć jak podejrzewam szybko zostaną z nich zrobione dwa składy.

  • anarh – 09.10.2017

    siedziałem w Elf ii i 'impulsie ii .. dla . i jako podróżny , to elf lepiej w przestrzeni dla pasazera , bo więcej przestrzeni , milej dla oka , wygodniej z siedzenem , siedzeniami. Impuls , ma za mocno upakowane siedzenia , przez co mniej przestrzeni, i gorsze wykonczenie detali , siedziska, łokietniki , stoliki . . więc zapraszam te 7 sztuk na Pomorze gdańskie do pracy.

  • NCi – 09.10.2017

    Ja jechać impuls i spoglądać przez okno w elfa. Widok z impuls, lepszy niż widok pofalowanego elfa. szyba brudna bo ją ochlapało. Siedzenia w impuls proste są a w elfa być krzywe i wygodne, takie dopasowane do moich kantów. Za to detal jak i hurt trzeszczy i piszczy bo koła kręcą się w kółko.
    Kolego anarh. Twoja opinia jest tyle warta co napisana celowo przeze mnie opinia powyżej. Myślę jednak, że pastisz twojej paplaniny, choć nie jest nic wart, zaowocuje refleksją. Zanim cokolwiek napiszesz, ochłoń, pomyśl i raz jeszcze pomyśl, a tak na serio odejdź od klawiatury i pod żadnym pozorem do niej się nie zbliżaj.

  • bun – 10.10.2017

    Nie anarch tylko analf

  • Newagius – 10.10.2017

    Wiadomo do jakich oddziałów trafią?

  • chrum – 11.10.2017

    @www Jak to dobrze, że jedyne co możesz to głupoty wypisywać w necie, bo twoja wiedza w temacie jest taka jak świni o gwiazdach.

  • InfoRail.pl – 11.10.2017

    Widzisz mechanik. A było tak blisko...

  • But – 11.10.2017

    Okropne jest te malowanie

  • mechanik – 11.10.2017

    @InfoRail.pl Mea culpa, to było po prostu bezmyślnie, za szybko.

  • ? – 11.10.2017

    Czy oni aby ich nie popsują. Toż od kibla do impulsa jest jakieś 50 lat. A oni tylko kible mają.

  • mechanik – 13.10.2017

    :-))

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...