TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

InnoTrans 2014: PESA pokazała spalinową GAMĘ w barwach PKP Intercity
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 24.09.2014 11:39:50 8 komentarzy
InnoTrans 2014: PESA pokazała spalinową GAMĘ w barwach PKP Intercity
Na trwających w Berlinie targach InnoTrans PESA pokazała spalinową lokomotywę GAMA w barwach PKP Intercity. To właśnie polski przewoźnik będzie pierwszym odbiorcą tych pojazdów. Prezentowana w Belinie GAMA dedykowana jest nie tylko na polski, ale także na światowe rynki. Lokomotywa 111Dd napędzana jest silnikiem o mocy 2400kW. Jest zgodna z normami TSI. Jak informuje przewoźnik spalinowa GAMA jest jedną z lokomotyw wchodzących w skład całej platformy. Maszyna jest oferowana przez producenta w dwóch wersjach –do 140 km/h oraz do 160 km/h, do prowadzenia pociągów towarowych oraz pasażerskich. Tak jak większość pojazdów budowanych przez PESĘ także lokomotywa spalinowa spełnia cztery scenariusze zderzeniowe, co znacząco wpływa na poprawę bezpieczeństwa. Warto zwrócić uwagę na lekki i niepalny dach lokomotywy, który nie tylko ma znaczenie z punktu widzenia bezpieczeństwa, ale także niższych kosztów eksploatacyjnych. Warto także podkreślić, że praca na takiej lokomotywie to dla maszynisty będzie przyjemność. Komfortowy i ergonomiczny fotel, przestronna kabina, klimatyzacja czy wreszcie kuchenka mikrofalowa i czajnik elektryczny. Wszystko to ma właśnie lokomotywa PESY.   Długość prezentowanej na InnoTrans GAMY to 19800 mm, zaś wysokość to 4000 mm. Egzemplarz pokazowy jest przystosowany do prowadzenia pociągów pasażerskich, z prędkością do 160 km/h. Uład osi to Bo`Bo`, maszyna jest rzecz jasna przystosowania do kursowania po sieciach z rozstawem 1435 mm.     
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Gama
lokomotywa
InnoTrans
  • Therud – 24.09.2014

    Na pewno 160 km/h? na drugim zdjęciu widać na burcie 140 km/h

  • Fjgoahdifhrjgies – 25.09.2014

    Ciekawe bo nad oknem w kabinie napis "v max 160 km/h"

  • malpa – 26.09.2014

    To o co chodzi z tymi predkosciami, taki blad to obciach i wpadka.

  • Piotr Kujawa – 26.09.2014

    Kurcze,czytać ze zrozumieniem !!!

  • komes – 26.09.2014

    "Maszyna jest oferowana przez producenta w dwóch wersjach –do 140 km/h oraz do 160 km/h" W tekście jest jak byk wytłumaczone, że są 2 typy. Swoją drogą bardzo fajna lokomotywa

  • Fjfdigdjfgrwk – 27.09.2014

    czytam ze zrozumieniem i wyszło.mi że to "dwa w jednym" w kabinie można jechać 160 a na zewnątrz do 140

  • k – 27.09.2014

    Malowanie na potrzeby PKP IC ma na burcie 140. Lokomotywa pokazana na targach to prototyp nie dla PKP IC, który może jechać 160. Tak to najprawdopodobniej wygląda.

  • Fjgoahdifhrjgies – 28.09.2014

    Wiadomo, że prototyp, żartowałem. Tak czy inaczej wszystko co jest powyżej 160 km/h w eksploatacji jest utopią dla polskich producentów. Przapomnę tylko, że w 2008 roku Jakubas zapowiadali, że jego "srebrną strzała" pojedzie 250. Wyszło z tego szczała skryty sprzęg, i to tyle w temacie super szybkich pociągów mejd in poland. Tym bardziej dziwi atak na Pendolino. Ale niebawem będziecie mieć porównanie. Prawdziwe KDP, nieistniejące w rzeczywistości, a tylko rysunek dart, czy międzymiejska taradajka stadlera z prawie pionową szybą i zeszłowieczne 160. Porównanie dodatkowo dostępne u jednego przewoźnika. Polecam

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....