TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

InnoTrans 2014: PESA pokazała spalinową GAMĘ w barwach PKP Intercity
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 24.09.2014 11:39:50 8 komentarzy
InnoTrans 2014: PESA pokazała spalinową GAMĘ w barwach PKP Intercity
Na trwających w Berlinie targach InnoTrans PESA pokazała spalinową lokomotywę GAMA w barwach PKP Intercity. To właśnie polski przewoźnik będzie pierwszym odbiorcą tych pojazdów. Prezentowana w Belinie GAMA dedykowana jest nie tylko na polski, ale także na światowe rynki. Lokomotywa 111Dd napędzana jest silnikiem o mocy 2400kW. Jest zgodna z normami TSI. Jak informuje przewoźnik spalinowa GAMA jest jedną z lokomotyw wchodzących w skład całej platformy. Maszyna jest oferowana przez producenta w dwóch wersjach –do 140 km/h oraz do 160 km/h, do prowadzenia pociągów towarowych oraz pasażerskich. Tak jak większość pojazdów budowanych przez PESĘ także lokomotywa spalinowa spełnia cztery scenariusze zderzeniowe, co znacząco wpływa na poprawę bezpieczeństwa. Warto zwrócić uwagę na lekki i niepalny dach lokomotywy, który nie tylko ma znaczenie z punktu widzenia bezpieczeństwa, ale także niższych kosztów eksploatacyjnych. Warto także podkreślić, że praca na takiej lokomotywie to dla maszynisty będzie przyjemność. Komfortowy i ergonomiczny fotel, przestronna kabina, klimatyzacja czy wreszcie kuchenka mikrofalowa i czajnik elektryczny. Wszystko to ma właśnie lokomotywa PESY.   Długość prezentowanej na InnoTrans GAMY to 19800 mm, zaś wysokość to 4000 mm. Egzemplarz pokazowy jest przystosowany do prowadzenia pociągów pasażerskich, z prędkością do 160 km/h. Uład osi to Bo`Bo`, maszyna jest rzecz jasna przystosowania do kursowania po sieciach z rozstawem 1435 mm.     
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Gama
lokomotywa
InnoTrans
  • Therud – 24.09.2014

    Na pewno 160 km/h? na drugim zdjęciu widać na burcie 140 km/h

  • Fjgoahdifhrjgies – 25.09.2014

    Ciekawe bo nad oknem w kabinie napis "v max 160 km/h"

  • malpa – 26.09.2014

    To o co chodzi z tymi predkosciami, taki blad to obciach i wpadka.

  • Piotr Kujawa – 26.09.2014

    Kurcze,czytać ze zrozumieniem !!!

  • komes – 26.09.2014

    "Maszyna jest oferowana przez producenta w dwóch wersjach –do 140 km/h oraz do 160 km/h" W tekście jest jak byk wytłumaczone, że są 2 typy. Swoją drogą bardzo fajna lokomotywa

  • Fjfdigdjfgrwk – 27.09.2014

    czytam ze zrozumieniem i wyszło.mi że to "dwa w jednym" w kabinie można jechać 160 a na zewnątrz do 140

  • k – 27.09.2014

    Malowanie na potrzeby PKP IC ma na burcie 140. Lokomotywa pokazana na targach to prototyp nie dla PKP IC, który może jechać 160. Tak to najprawdopodobniej wygląda.

  • Fjgoahdifhrjgies – 28.09.2014

    Wiadomo, że prototyp, żartowałem. Tak czy inaczej wszystko co jest powyżej 160 km/h w eksploatacji jest utopią dla polskich producentów. Przapomnę tylko, że w 2008 roku Jakubas zapowiadali, że jego "srebrną strzała" pojedzie 250. Wyszło z tego szczała skryty sprzęg, i to tyle w temacie super szybkich pociągów mejd in poland. Tym bardziej dziwi atak na Pendolino. Ale niebawem będziecie mieć porównanie. Prawdziwe KDP, nieistniejące w rzeczywistości, a tylko rysunek dart, czy międzymiejska taradajka stadlera z prawie pionową szybą i zeszłowieczne 160. Porównanie dodatkowo dostępne u jednego przewoźnika. Polecam

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....