TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Instytut Kolejnictwa oszacował czasy dojazdu do CPK i Warszawy
InfoRail.pl - Opublikowano: 07.09.2018 08:51:48
Instytut Kolejnictwa oszacował czasy dojazdu do CPK i Warszawy

Instytut Kolejnictwa przedstawił wyniki analiz czasów przejazdów dla poszczególnych szprych (korytarzy) z uwzględnieniem parametrów eksploatacyjnych infrastruktury po planowanych modernizacjach i budowie nowych odcinków linii kolejowych w kontekście dojazdu do CPK.

Czasy przejazdów na obecnym etapie analiz przedstawia poniższa tabela.

Najkrótsze czasy przejazdu z miast wojewódzkich do CPK i Warszawy:

Miasto

Czas do CPK

Czas do Warszawy

Białystok

1:37

1:14

Bydgoszcz

1:40

2:00

Gdańsk (korytarz 16a)

2:44

2:21

Gdańsk (korytarz 16b)

1:46

2:06

Gorzów Wielkopolski

2:17

2:37

Katowice (korytarz 8.1a)

1:34

1:54

Katowice (korytarz 8.1b)

1:20

1:40

Kielce

0:52

1:12

Kraków (korytarz 8.2a)

1:40

2:00

Kraków (korytarz 8.2b)

1:20

1:40

Lublin

1:53

1:30

Łódź

0:28

0:48

Olsztyn

1:46

2:09

Opole

2:22

2:42

Poznań

1:36

1:56

Rzeszów (korytarz 6.1.)

2:53

3:13

Rzeszów (korytarz 6.2.)

2:32

2:52

Rzeszów (korytarz 6.3.)

2:19

2:39

Rzeszów (korytarz 6.4./7)

2:36

2:56

Szczecin

2:53

3:13

Toruń

1:13

1:33

Wrocław (10.1)

1:38

1:58

Wrocław (10.2)

1:54

2:04

Zielona Góra

3:16

3:36

Legenda:

Czas do 2 godzin

Czas powyżej 2 godzin do 3 godzin

Czas powyżej 3 godzin

Źródło: Instytut Kolejnictwa



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
CPK
budowa
  • Tomasz Daria Misiek – 07.09.2018

  • Jurek Muszyński – 07.09.2018

    A z Warszawy do CPK? Bo nie mogę tego znaleźć :-)

  • Marcin Orysiak – 07.09.2018

    1:14 z Białystoku do Warszawy? To chyba 160km/h pod warunkiem że na żadnej innej stacji się nie zatrzymuje.

  • Marcin Sudi Sudione – 07.09.2018

    Co to znaczy: "Gdańsk (korytarz 16a) 2:44/2:21 Gdańsk (korytarz 16b) 1:46/2:06 Katowice (korytarz 8.1a) 1:34/1:54 Katowice (korytarz 8.1b) 1:20/1:40 Kraków (korytarz 8.2a) 1:40/2:00 Kraków (korytarz 8.2b) 1:20/1:40 Rzeszów (korytarz 6.1.) 2:53/3:13 Rzeszów (korytarz 6.2.) 2:32/2:52 Rzeszów (korytarz 6.3.) 2:19/2:39 Rzeszów (korytarz 6.4./7) 2:36/2:56 Wrocław (10.1) 1:38/1:58 Wrocław (10.2) 1:54/2:04" Czy ktoś z Was ma namiar na różnice w tych korytarzach, czyli jak przebiegają poszczególne trasy w tych wymienionych wariantach? Z góry dzięki za namiar, albo mapkę. :)

  • Jan Makarewicz – 07.09.2018

    W porównaniu z innymi miastami Olsztyn wypada wyjątkowo słabo. Czy to dlatego, że to ma się opierać na dość krętej linii Olsztyn-Działdowo?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...