Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jaki ezt dla świętokrzyskiego?

inforail
04.05.2015 14:00
0 Komentarzy

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail województwoświętokrzyskie ogłosiło przetarg na dostawę trójczłonowego ezt-a. Przyglądamysię bliżej wymaganiom, jakie zamawiający stawia w tym zamówieniu. I tak przedmiotemzamówienia jest dostawa fabrycznie nowego trójczłonowego pojazdu kolejowego znapędem elektrycznym, przeznaczonego do obsługi kolejowych przewozówpasażerskich w ruchu regionalnym dla Województwa Świętokrzyskiego ośredniodobowym przebiegu pojazdu w przedziale 350 – 500 km, wraz zprzeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przez zamawiającego oraz zeświadczeniem usług serwisowych w zakresie spełniającym dwa pierwsze poziomyutrzymania pojazdów kolejowych tj. P1 i P2.

Zamawiający wymaga, aby przebieg ezt pomiędzy poszczególnymicyklami poziomów utrzymania wynosił:

1) Przegląd P1 ? co 3 500 km ? 5%

2) Przegląd P2 ? co 30 000 km ?5%

3) Przegląd P3 ? co 250 000 km ?5%

4) Przegląd P4 ? co 1 000 000 km ?5%

5) Przegląd P5 ? co 5 000 000 km ?5%.

Jednostka ma być przystosowana do kursowania z prędkością conajmniej 160 km/h, napędzana silnikamiasynchronicznymi prądu przemiennego. Na swój pokład musi zabrać min. 150pasażerów na miejscach siedzących. Pociąg musi być przystosowany do kursowaniaw temperaturze -35 ?C ÷ +40 ?C w warunkach obfitych opadów i zalegania śniegu.Trwałość konstrukcji określono na min. 30 lat, zaś trwałość powłoklakierniczych na min. 10 lat. Pojazd ma zostać także zabezpieczony powłokąantygraffiti. Co najmniej 75% podłogi musi być dostępna dla osób niepełnosprawnych.W każdym członie mają znaleźć się drzwi(po obu stronach). Pociąg ma być jednoprzestrzenny, z oświetleniem LED,dostosowany do potrzeb osób z ograniczonymi możliwościami poruszania się. Mająbyć także 2 wydzielone miejsca na wózek inwalidzki oraz 4 stanowiska do przewozurowerów. Przewidziano również miejsce na duże bagaże. Będzie rzecz jasnaklimatyzacja, informacja pasażerska audio i video, monitoring i wi-fi, a także2 automaty biletowe.

Komentarze