TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jaki tabor dla Kolei Podhalańskiej?
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.05.2017 10:32:52 3 komentarze
Jaki tabor dla Kolei Podhalańskiej? (źródło: Wikipedia/Gagorski, lic.CC BY 3.0)

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o powstaniu Podhalańskiej Kolei Regionalnej. Pewną zagadką jest tabor, który ma obsługiwać połączenia na trasie Zakopane – Nowy Targ.

Wczoraj na spotkaniu w Skawinie padło stwierdzenie, że będą to szynobusy. Prawdopodobnie będą to jednak ezt-y Kolei Małopolskich. Urząd Marszałkowski twierdzi, że to kwestia operacyjna, która zostanie dograna w terminie późniejszym. Być może pewną alternatywą dla tej trasy byłyby jednostki EN81, które stoją obecnie niewykorzystane. Urząd Marszałkowski nie potrafi jednak dziś powiedzieć, czy te składy będą brane pod uwagę.

Na łamach krakowskiej Gazety Wyborczej Prezes Kolei Małopolskich Grzegorz Stawowy stwierdził, że przewoźnik jest organizacyjnie do realizacji takiego zadania przygotowany. Zaznaczył jednak, że w grudniu Koleje Małopolskie mogą mieć zbyt małą liczbę pociągów. Jeżeli wziąć pod uwagę liczbę pociągów, które teraz wykorzystują Koleje Małopolskie, i dodać do tego tabor, który pojedzie na trasie Sędziszów – Kraków – Skawina, to nie będziemy w stanie obsłużyć dodatkowych tras – powiedział Gazecie Wyborczej Stawowy.

Jeżeli jednak weźmiemy pod uwagę to, że w mieście i na trasach dojazdowych do Krakowa planowane są duże remonty kolejowe i niektóre trasy zostaną zamknięte, to wtedy uda się wygospodarować dodatkowe pociągi i wysłać je na Podhale – mówił dalej szef Kolei Małopolskich. 

Finalnie zatem z Zakopanego do Nowego Targu pojedziemy pewnie Impulsami Kolei Małopolskich. 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Zakopane
Nowy Targ
Koleje Małopolskie
  • Tomek – 17.05.2017

    odnośnie taboru przychodzi mi jeszcze jedna myśl: 41WE.Na potrzeby KMŁ województwo zakupiło cztery dwuczłonowe Acatusy+, które i tak obecnie jeżdżą w podwójnej trakcji w ramach SKA2 (połączenie do Miechowa/Sędziszowa).Jakby nie patrzeć to one właśnie ww. relacji sprawdziłyby się najlepiej.Czas pokaże.

  • JanuszJG – 17.05.2017

    Na samym początku trzeba wziąć pod uwagę, ile osób obecnie korzysta z połączeń kolejowych na trasie Nowy Targ - Zakopane i pod tym względem dopasować tabor do obsługi Podhalańskiej Kolei Regionalnej.

  • Spotted – 17.05.2017

    Impulsy są skierowane na SKA3 i największe potoki pasażerskie z SKA1

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....