Wiemy coraz więcej o taborze, jaki zobaczymy na tegorocznych targach InnoTrans w Berlinie. Lista jest jednak jeszcze otwarta.
A zatem na dzień dzisiejszy, według informacji od organizatorów, z intersujących nas pojazdów, w niemieckiej stolicy będziemy mogli oglądać:
Alstom
Lokomotywa Prima H3 hybrid
Zero-emission train
CZ Loko
EffiShunter 1000
HeiterBlick GmbH
Stadtbahn TW3000
KONCAR Electrical Industry Inc.
Low-floor Diesel-Electric Multiple Unit
Newag
Dragon
Impuls 36WE
PESA
Link
Dart
Krakowiak
Siemens
Avenio QEC
Metro Riyadh
Desiro City SWT
Desiro ML ÖBB cityjet
Vectron Finnland
Vectron MC
Velaro Turkey
Škoda Transportation
Lokomotywa EMIL ZÁTOPEK GERMANY
Forcity Plus Bratysława
Stadler
EC250
Eurodual
Flirt
Variobahn
CityLink
Solaris
Tramino
Vossloh Locomotives GmbH:
Lokomotywa DE18
Lokomotywa G6
ZWEIWEG International
Lokomotywa DE60 C hybrid
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Mamy co pokazsc a Newag od 10 lat impulsa wystawia.....porażka. pl
Gruby Impuls nie ma 10 lat, pytanie jest jedno ile Dart będzie miał usterek zanim dojedzie do Berlina albo lepsze pytanie czy da rade w ogóle dojechać hehe
www.stopbublowizbydgoszczy.pl
To dlaczego impulsy łączą się godzinę?
@eBo tak napisał jakiś nawiedzony imb...l /nick EP 05 lub coś w tym stylu/ na plotkarskim portalu. Tyle tylko, że tam informował o czterdziestu minutach, a nie godzinie. Zdecydujecie się na litość boską. Ustalcie między sobą ile w końcu będziecie wpisywać. Osobiście nie ma nic przeciwko temu żebyście napisali że wogóle nie łączą się. Ta informacja będzie równie "prawdziwa" jak i te o godzinnym czy czterdziestominutowym łączeniu. :-D
Newag lepiej by zrobił wystawiając Impulsa II, we wrześniu ma być gotowy ten dla Włoch.
A kiedy NEWAgG zaprezentuje NEVELO?Jak się chcą z nim wypromować, skoro znany jest tylko lokalnie?
Życie, życie jest Nevelo...
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.