TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jakie ezt-y dla SKM Warszawa? [SIWZ]
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.10.2017 10:34:37 8 komentarzy
Jakie ezt-y dla SKM Warszawa?

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o ogłoszeniu przez SKM Warszawa przetargu na dostawę 13 ezt-ów z opcją na siedem kolejnych. Jakie pociągi chce kupić przewoźnik?

Maksymalna prędkość składów to 160 km/h (konstrukcyjna 176 km/h).

Długość pojazdu 4-członowego to 70-75,6 m, zaś pięcioczłonowego 85-95 m. Jednostki muszą być przystosowane do jazdy w trakcji podwójnej w różnych konfiguracjach. Czas zmiany kabiny nie może być dłuższy niż 3 minuty. Każda jednostka powinna zostać wyposażona w system diagnostyki pokładowej. Musi być też przyjazna osobom niepełnosprawnym, zgodnie z wymaganiami ZTM Warszawa.

Każdy pociąg ma być zgodny z TSI (2016 r.), dopuszczony do ruchu, bezpieczny, zbudowany modułowo, co będzie skutkowało szybką wymianą podzespołów. Kolorystyka pojazdów ma być zgodna z księgą wizualizacji ZTM, a zatem kremowa, czerwona, żółta, czarna i ciemnoszara. Malatura ma wpisywać się w określone tam schematy.

W każdej jednostce mają być zamontowane systemy informacji pasażerskiej z wyświetlaczami czołowymi, bocznymi, numeru obiegu, bocznymi wewnętrznymi i centralnymi wewnętrznymi.

Pociągi mają być jednoprzestrzenne, bezprzedziałowe, o pojemności odpowiednio dla cztero i pięcioczłonowego 670 i 825 osób. Mają zostać wydzielone miejsca dla niepełnosprawnych. Fotele będą umieszczone tak jak w kursujących obecnie jednostkach SKM, tj. m.in. w układzie twarzą w twarz i "metro". Będzie też miejsce dla kierownika pociągu z monitorami dotykowymi.

Pojazdy powinny być wyposażone w ETCS (2017 r.).

I systemy. Mają być: zintegrowany system pomiaru prędkości i drogi, system rejestracji parametrów jazdy, system liczenia pasażerów.

Jak już informowaliśmy producent będzie odpowiedzialny za utrzymanie pojazdów przez 15 lat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKM Warszawa
ezt
  • Lokalnydzialaczpis – 25.10.2017

    Zamowienie pod Pese. Typowo. I tak wlasnie wygrywa ukryta opcja niemiecka. Z kujaw.

  • bun – 25.10.2017

    @LokalnydzialaczpisTy to jesteś taka ukryta opcja mendowata.

  • xtrain – 25.10.2017

    Takie jak na zdjęciu

  • dziobak250 – 25.10.2017

    Newag pewnie zaproponuje Imupsa 2 a Pesa Elfa 2 (Pewnie będą szli w tym kierunku, bo parametry są zbliżone do siebie)Może SKM Warszawa będzie mądrzejsza i nie będzie mieszać taboru (nie weźmie Stadlera)

  • Pomorskie – 25.10.2017

    SKM Warszawa kupuje 13 a może nawet 20 składów, Koleje Mazowieckie koło 70, a gdzie Pomorskie. Ja też chcę jeździć nowymi pociągami. :(

  • Może – 25.10.2017

    Pomorskie nad morzem

  • www – 25.10.2017

    W zasadzie to po co SKM-ce prędkość 160? Nacisk w ich wypadku powinien iść na przyspieszenie.Czas zmiany kabiny nie jest chyba realny.W SKM-ce zatrudniają roboty? Bez przesady.

  • elwu – 26.10.2017

    @Lokalnydzialaczpis: Poszukiwanie wrogów to chyba z patriotyczno-rosyjskim mlekiem wyssałeś.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....