TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jakie ezt-y dla SKM Warszawa? [SIWZ]
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.10.2017 10:34:37 8 komentarzy
Jakie ezt-y dla SKM Warszawa?

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o ogłoszeniu przez SKM Warszawa przetargu na dostawę 13 ezt-ów z opcją na siedem kolejnych. Jakie pociągi chce kupić przewoźnik?

Maksymalna prędkość składów to 160 km/h (konstrukcyjna 176 km/h).

Długość pojazdu 4-członowego to 70-75,6 m, zaś pięcioczłonowego 85-95 m. Jednostki muszą być przystosowane do jazdy w trakcji podwójnej w różnych konfiguracjach. Czas zmiany kabiny nie może być dłuższy niż 3 minuty. Każda jednostka powinna zostać wyposażona w system diagnostyki pokładowej. Musi być też przyjazna osobom niepełnosprawnym, zgodnie z wymaganiami ZTM Warszawa.

Każdy pociąg ma być zgodny z TSI (2016 r.), dopuszczony do ruchu, bezpieczny, zbudowany modułowo, co będzie skutkowało szybką wymianą podzespołów. Kolorystyka pojazdów ma być zgodna z księgą wizualizacji ZTM, a zatem kremowa, czerwona, żółta, czarna i ciemnoszara. Malatura ma wpisywać się w określone tam schematy.

W każdej jednostce mają być zamontowane systemy informacji pasażerskiej z wyświetlaczami czołowymi, bocznymi, numeru obiegu, bocznymi wewnętrznymi i centralnymi wewnętrznymi.

Pociągi mają być jednoprzestrzenne, bezprzedziałowe, o pojemności odpowiednio dla cztero i pięcioczłonowego 670 i 825 osób. Mają zostać wydzielone miejsca dla niepełnosprawnych. Fotele będą umieszczone tak jak w kursujących obecnie jednostkach SKM, tj. m.in. w układzie twarzą w twarz i "metro". Będzie też miejsce dla kierownika pociągu z monitorami dotykowymi.

Pojazdy powinny być wyposażone w ETCS (2017 r.).

I systemy. Mają być: zintegrowany system pomiaru prędkości i drogi, system rejestracji parametrów jazdy, system liczenia pasażerów.

Jak już informowaliśmy producent będzie odpowiedzialny za utrzymanie pojazdów przez 15 lat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKM Warszawa
ezt
  • Lokalnydzialaczpis – 25.10.2017

    Zamowienie pod Pese. Typowo. I tak wlasnie wygrywa ukryta opcja niemiecka. Z kujaw.

  • bun – 25.10.2017

    @LokalnydzialaczpisTy to jesteś taka ukryta opcja mendowata.

  • xtrain – 25.10.2017

    Takie jak na zdjęciu

  • dziobak250 – 25.10.2017

    Newag pewnie zaproponuje Imupsa 2 a Pesa Elfa 2 (Pewnie będą szli w tym kierunku, bo parametry są zbliżone do siebie)Może SKM Warszawa będzie mądrzejsza i nie będzie mieszać taboru (nie weźmie Stadlera)

  • Pomorskie – 25.10.2017

    SKM Warszawa kupuje 13 a może nawet 20 składów, Koleje Mazowieckie koło 70, a gdzie Pomorskie. Ja też chcę jeździć nowymi pociągami. :(

  • Może – 25.10.2017

    Pomorskie nad morzem

  • www – 25.10.2017

    W zasadzie to po co SKM-ce prędkość 160? Nacisk w ich wypadku powinien iść na przyspieszenie.Czas zmiany kabiny nie jest chyba realny.W SKM-ce zatrudniają roboty? Bez przesady.

  • elwu – 26.10.2017

    @Lokalnydzialaczpis: Poszukiwanie wrogów to chyba z patriotyczno-rosyjskim mlekiem wyssałeś.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....