TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Japończycy budują kolejny superpociąg
INTERIA.PL - Opublikowano: 03.12.2012 09:30:01
Japończycy budują kolejny superpociąg

Japońska kolej zaprezentowała prototyp nowego pociągu, dzięki któremu będzie można podróżować jeszcze szybciej niż do tej pory. Spółka Central Japan Railway chce nadal rozwijać zjawisko lewitacji magnetycznej. Pociąg nazwany Series Lo - kolejny maglev na rynku - ma osiągać prędkość 498 km/h. Będzie on podóżował liną kolejową łączącą główną tokijską stację Shinagawa z Nagoją, która zostanie otwarta w 2027 r. Do 2045 r. linia ma zostać przedłużona do Osaki. W sumie jej budowa pochłonie 100 mld dolarów.


Pierwszy element składu będzie miał 28 m długości, z czego aż 15 m zajmie aerodynamiczny nos. Series Lo będzie składał się z 16 wagonów zdolnych do zabrania 1000 pasażerów. Pokonanie głównej trasy zostanie skrócone z obecnych 90 do 40 minut.
Japonia jest miejscem, w którym nastąpiła rewolucja technologiczna z wykorzystaniem szybkich kolei. W 1964 r. w trasę ruszył pierwszy superszybki pociąg - Shinkansen, który osiągał prędkość maksymalną 210 km/h. Obecnie najszybszy komercyjny maglev kursuje w Szanghaju i osiąga prędkość do 431 km/h. Rekord prędkości tradycyjnego pociągu należy do francuskiego TGV, który podczas testów osiągnął 574,8 km/h, natomiast japońskiemu maglevowi MLX01 udało się rozpędzić do 581 km/h.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Japonia

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....