TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jeden z najdroższych polskich szynobusów dotarł na Podkarpacie
InfoRail - Opublikowano: 07.01.2016 00:54:37 5 komentarzy

Jeden z najdroższych szynobusów w historii polskiej kolei jest już na Podkarpaciu. Tamtejszy Urząd Marszałkowski zapłacił za niego PESIE 14.250.000,00 zł. To jednoczłonowa jednostka serii SA135. Pojazd przechodzi aktualnie ostatnie testy i jest przygotowywany do wyjazdu na trasę. Będzie obsługiwał połączenie Rzeszów ? Jarosław ? Horyniec Zdrój, ale przewoźnik, Przewozy Regionalne, może go wysłać także na trasę Rzeszów ? Jasło czy Rzeszów ? Stalowa Wola.

Jednostka jest wyposażona w ergonomiczne fotele. Będzie mogło nią podróżować 150 pasażerów, z czego 50 na siedząco. Są podsystemy: video monitoringu, dynamicznego rozkładu jazdy maszynistów i sieć wi-fi. W szynobusie został zamontowany także biletomat. Są również systemy: zliczania pasażerów, pomiaru punktualności, dynamicznej informacji pasażerskiej wewnętrznej i zewnętrznej oraz informacji głosowej, a także system komunikacji maszynista ? pasażer.

Zewnętrznie jednostka została zabezpieczona powłoką lakierniczą antygraffiti i pomalowana w barwy województwa podkarpackiego.

To kolejny skład dostarczony na Podkarpacie przez PESĘ. Tamtejszy Urząd Marszałkowski posiada już pięć jednostek 214Mb o numerach: SA135-010, SA135-011, SA135-012, SA135-013, SA135-014. Dostarczony skład jest kompatybilny z każdą z nich.

Pierwotny termin dostawy określono na 30 listopada 2015 roku. Na Podkarpacie jednostka została dostarczona z ponad miesięcznym opóźnieniem.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Podkarpackie
  • MH – 07.01.2016

    Ciut drogo jak na 50 miejsc siedzących..

  • gutek – 07.01.2016

    PESA zbiera na kary za opóżnione dostawy taboru

  • TomTom – 07.01.2016

    Te 14,5 bańki to drogo, ale pamiętajcie, że w tym się zawiera obsługa techniczna do poziomu P4 przez 9 lat. Czyli w cenie są dwie P3 warte ok. 2 mln zł każda i P4 warta ok. 4 baniek. i naprawy mniejszego kalibru. SA135-023, choć drogi, kosztuje na dobrą sprawę 5,5-6 baniek.

  • paks – 07.01.2016

    Skoro Podkarpackie się zdecydowało na zakup, a przecież nie mieli takiego obowiązku, to uznało, że warto i się opłaca. Trzeba na sprawę patrzeć też przez pryzmat dofinansowania, a tutaj było chyba z 80%.

  • ! – 07.01.2016

    Nie było żadnego dofinansowania. Sami płacili za całość.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....