TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jedna oferta na modernizację podlaskich szynobusów
INFORAIL - Opublikowano: 16.09.2015 09:19:25 7 komentarzy
źródło: Wikipedia/Krzysztof Kundzicz, lic. CC-SA-BY 3.0

Tylko jedna oferta wpłynęła w przetargu na wykonanie naprawy rewizyjnej wraz z modernizacją pojazdów kolejowych typu 218Mc, należących do Podlaskiego Urzędu Marszałkowskiego. Złożyła ją bydgoska PESA, która za wykonanie prac chce 9 827 700,00 PLN brutto. Przypomnijmy, że firma ta jest producentem jednostek SA133. Do modernizacji zostaną skierowane składy SA133-001 i SA133-002.

W ramach prac modernizacyjnych wykonane zostaną:

1. Modernizacja systemu informacji pasażerskiej;

2. Wymiana instalacji pneumatycznej na pojeździe oraz wózkach;

3. Montaż osuszaczy powietrza (po jednym na człon);

4. Modernizacja systemu monitoringu (jakości HD);

5. Modernizacja szafy pneumatycznej;

6. Modernizacja wydajności klimatyzacji;

7. Montaż manometrów drugiego wózka napędowego oraz tocznego w każdej z kabin;

8. Montaż rolet bocznych części pasażerskiej oraz w kabinie maszynisty;

9. Malowanie poszycia pudła farbą chemoutwardzalną poliuretanową;

10. Weryfikacja możliwości zamontowania zbiorników spryskiwaczy pod pulpitem maszynisty i jeśli będzie to możliwe, zamontowanie tych zbiorników;

11. Wymiana generatorów CA i SHP na nowy typ (EDA3 lub równoważny);

12. Montaż dodatkowej syreny elektrycznej w każdej z kabin;

13. Montaż hamulca bezpieczeństwa na pulpicie każdej kabiny;

14. Wymiana na nowe foteli pasażerskich. Fotele (stałe i uchylne) tapicerowane wandaloodporne, z zagłówkami, z podłokietnikami, z ergonomicznymi stolikami, wyposażone w wymienne pokrowce pod głowę, umocowane w sposób umożliwiający czyszczenie podłogi, należy zachować dotychczasowe rozmieszczenie foteli, kolorystykę foteli należy uzgodnić z zamawiającym.

15. Weryfikacja możliwości zamontowania podgrzewania rury spustowej umywalki i jeśli będzie to możliwe montaż;

16. Oklejenie drzwi kabiny maszynisty folią lustrzaną;

17. Montaż dodatkowej opcji anty-zatrzaskową drzwi wejściowych kabin;

18. Aktualizacja modułu nadawczo-odbiorczy KT-1 radiotelefonu Koliber;

19. Montaż przycisku SOS (WC dla osób niepełnosprawnych).

Powyższe prace mają zostać wykonane w terminie do 75 dni roboczych od dnia przekazania każdego pojazdu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Podlaskie
SA133
  • Hmmm – 16.09.2015

    Ceny coraz bardziej oderwane od rzeczywistości. Za tyle mieli by nowe sztuke

  • ciekawe – 16.09.2015

    do montażu tramwajów sciągają pracowników z MPK Kraków i teraz też z MPK Łódź, więc po co startują w nowych przetargach? czy to jest rozsądna i wiarygoda firma?

  • Bartek – 16.09.2015

    No teraz mają nawał pracy, ale myślą przyszłościowo, pozatym mają jeszcze ZNTK Mińsk i tam tez posiłkują w pracach.

  • matys73 – 16.09.2015

    Tak jak lubiłem Pesę teraz mam wątpliwości...Po co się pchają jak nie mają mocy przerobowej??? Ogarnijcie się bo będzie tak że nikt od was niczego nie kupi!!! Sami wbijecie sobie gwóźdź do trumny!!! Stawiajcie na jakość i terminowość to się wam to zwróci!

  • tomtom – 16.09.2015

    Cena jest gruba, ale zwróćcie uwagę, że UTK wydłużył okresy międzyprzeglągowe dla 214 i 218M do 8 lat. Jak się doliczy wymianę foteli i trochę innej zabawy to faktycznie wyjdzie kilka baniek za rewizję (może nie 4,5, ale 3-3,5 mln zł za skład to musi kosztować)

  • Grant – 16.09.2015

    Komplet foteli na taki szt kosztuje około 100 tys wiec to tak dużo?

  • Tucznik z Bydgoszczy – 16.09.2015

    Buhahahahahahahahahahahaha znowu zfycienstfo! Peso Ty zawsze zwyciężasz, bo jesteś najlepsza. Nawet pracownicy przewoźników szukają pracy u Ciebie bo tak dobrze płacisz swym wyrobnikom a pojazdy które opuszczają twoją fabryczkę są dumą Polski i Europy. Króluj nam Peso!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....