TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jedna oferta na naprawę EU07A-001
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.01.2017 15:16:26 7 komentarzy
Jedna oferta na naprawę EU07A-001

Jedna oferta została złożona w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4- tym poziomie utrzymania lokomotywy EU07A-001.

Niespodzianki nie ma. Zainteresowanie przetargiem wykazała tylko Spółka Olkol z Oleśnicy. Oferta firmy to 1.706.313,81 zł brutto (1.387.247,00 netto). Przekracza ona zatem i to dość znacznie szacunkową wartość zamówienia, która przez PKP Intercity została określona na 1.230.000,00 zł brutto. Olkol zaoferował także 24 miesiące gwarancji.

Co zrobi przewoźnik? Czekamy na werdykt komisji przetargowej, jednak z uwagi na znaczne przekroczenie budżetu możemy spodziewać się, że przetarg zostanie unieważniony.

Więcej informacji o lokomotywie znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Olkol
EU07A
lokomotywa
  • Kamil Sikora – 17.01.2017

    1,7 mln za zwykłą P4 lokomotywy EU07A-001 po 5 latach jazdy i zrobieniu limitu 750 tysięcy kilometrów, no pięknie! Prawie tyle PKP IC płaciły za P5 lokomotyw serii EP08, które mają v/max zaledwie o 20 km/h niższą zaś limit kilometrów ustalony na 600 tyś. Zdecydowanie powinno dać to spółce do myślenia i zweryfikowania swoich planów dotyczących modernizacji następnych 20 sztuk lokomotyw EU/EP07 do tego standardu.

  • Wezyr – 17.01.2017

    Gdyby Idzikowcie tak jak to zapowiadano mogły robić samodzielnie takie naprawy to probemu by nie było. A tak PKP jest uzależnione od innych. To powinno dać do myślenia.

  • Jożin – 17.01.2017

    Idzikowice jeszcze długo nic nie zrobią w aspekcie lokomotyw. Cena podobna jak za EP-09 pytanie ile kosztuje zakres podstawowy a ile roboty dodatkowe? Jak ktoś myśli, że P4 z robotami dodatkowymi Gamy, Griffina, Traxxa, czy Husarza będzie tańsze jest osobą łatwowierną o ile nie naiwną. Myślę, że czasy napraw za grosze się skończyły.

  • zeus04 – 18.01.2017

    Ceny z kosmosu. Niespełna 10 lat temu naprawy główne+modernizacje EU07 do EP07 dla PKP-PR kosztowały 1 mln zł za sztukę...

  • Jożin – 19.01.2017

    Do zeus4W 2006r. średnie wynagrodzenie 2477 brutto w 2016 średnie 4251 brutto i wszystko jasne. 1 mln za P5 to historia

  • zeus04 – 19.01.2017

    Wzrost cen w PLN dla nowych samochodów kupowanych w 2006 roku a w 2016 wahał się w przedziale 3,5% do 30% dla popularnych marek. Fiat Panda zdrożał o 10,4% a w 2006 roku był produkowany jeszcze w Polsce, a później już we Włoszech. W danych dawnych ZNTK naprawa główna wagonu 111A, czyli obecny poziom P5 wymagała 4000 roboczogodzin dla prac ręcznych + 1440 roboczogodzin dla prac maszynowych. Naprawa rewizyjna odpowiednio 700+150, a naprawa średnia = 1000+280. Do tego trzeba dodać ok. 12% dla pracowników pomocniczych (konserwatorzy maszyn i linii technologicznych firmy remontowej), 4% dla kadry inżynieryjno-technicznej oraz 4% dla pracowników administracyjno-biurowych. EU07A nie ma żadnych maszyn komutatorowych i ma minimalną ilość styczników WN, a harmonogram przeglądu rewizyjnego dla takich maszyn i aparatów był bardzo bogaty.

  • Tomeks – 19.01.2017

    Już czas przestać reanimować te poczciwe, ale jednak sędziwe trupy, tylko zainwestować w nowe lokomotywy. W długoterminowej perspektywie ekonomicznie opłaci się to bardziej.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....