TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jesienią pociągi mają wrócić na linię 447. Prace trwają
- Opublikowano: 10.04.2018 12:38:36
Jesienią pociągi mają wrócić na linię 447. Prace trwają (foto: PKP PLK)

Widać już nowe perony na 6 przystankach modernizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A linii Grodzisk Mazowiecki – Warszawa.

W Pruszkowie będzie odnowiona zabytkowa wiata, budowany jest nowy tunel drogowy. W Brwinowie szykuje się nowy wiadukt kolejowy. Inwestycja za 285 mln zł znacznie ułatwi komunikację w aglomeracji warszawskiej.

W Pruszkowie przebudowane będzie przejście podziemne dla pieszych. W połowie kwietnia wykonawca zbuduje specjalną konstrukcję, dzięki której będzie możliwe przesunięcie połowy wiaty o około 40 metrów w kierunku Warszawy. Następnie rozpoczną się prace w przejściu podziemnym. Po zakończeniu robót, w sierpniu, wiata "wróci" na swoje miejsce i zostanie przytwierdzona do słupów. Przewidziano także renowację obiektu. Na peronie zamontowane zostaną nowe ławki, megafony i tablice informacyjne. Prace wykonywane są zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków.

Bezpieczniejszą i sprawniejszą komunikację w Pruszkowie zapewni nowy tunel pod linią kolejową w na wysokości ulicy Działkowej. Będą z niego korzystać kierowcy, rowerzyści i piesi. Obecnie wykonywane są ściany szczelinowe.

Na przystankach w Milanówku, Brwinowie, Parzniewie, Piastowie, Ursusie i we Włochach wykonawca wybudował już ściany peronowe. Trwają prace w we wszystkich siedmiu przejściach dla pieszych. Układane są sieci kanalizacyjne, elektryczne i odwodnienie.

W Brwinowie wykonawca zdemontował stary wiadukt. Przygotowywana jest nowa konstrukcja obiektu, bardziej wytrzymała i dostosowana do wyższych prędkości pociągów.

Na szlakach między Grodziskiem Mazowieckim a Warszawą zamontowano już prawie wszystkie słupy i bramki sieci trakcyjnej. Wykonawca po zdemontowaniu starych torów, przygotował odpowiednio podtorze. Ułożono już prawie połowę nowych torów. Dojechało na budowę już 250 tysięcy ton tłucznia i kruszywa oraz 57 tys. podkładów. Dostarczonych będzie jeszcze około 60 tysięcy ton tłucznia i około 10 tysięcy podkładów.

Jesienią na linię aglomeracyjną wrócą pociągi. Pasażerowie skorzystają z nowych peronów i przystanku w Parzniewie. Wszystkie perony i przejścia podziemne są dostosowywane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Po nowych torach będzie mogło jeździć więcej składów. Zmodernizowana infrastruktura zapewni wysoki komfort podróży przez następnych kilkadziesiąt lat.

Wartość inwestycji na linii Grodzisk Mazowiecki – Warszawa wynosi 285 milionów złotych.

Projekt "Prace na linii kolejowej Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki (linia nr 447)" jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu "Łącząc Europę".

Liczby inwestycji:

· 22 km przebudowanej linii kolejowej (43 km torów)

· 22 km przebudowanej sieci trakcyjnej

· 15 nowych rozjazdów

· 7 przebudowa mostów i wiaduktów

· 5 Przebudowanych przejść podziemnych

· 2 nowe przejścia podziemne

· 1 wybudowany tunelu drogowego (w Pruszkowie)

· 6 zmodernizowanych stacji i przystanków

· 1 nowy przystanek (Parzniew)

· Wszystkie obiekty będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
remont
Pruszków
Grodzisk Mazowiecki
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....