TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jest pierwszy piętrowy KISS dla węgierskich kolei
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.07.2019 12:24:56
Jest pierwszy piętrowy KISS dla węgierskich kolei (foto: Stadler)

Pierwszy KISS wyprodukowany przez Stadlera dla Węgierskiej Państwowej Spółki Kolejowej MÁV uroczyście został zaprezentowany w Dunakeszi. Teraz skład rozpocznie niezbędne testy typu.

Zgodnie z umową pomiędzy MÁV-START a Stadlerem prezentowany pojazd, wraz z 10 dodatkowymi jednostkami, może wejść do ruchu od lutego 2020 r. na podmiejskich liniach kolejowych stolicy Budapesztu do Vác i Cegléd. Na początku 2021 r. spodziewane są dostawy kolejnych 8 składów, dzięki którym te linie podmiejskie będą obsługiwane w całości przez nowoczesne pociągi elektryczne.

Prezentowana jednostka będzie testowana na torach w Niemczech i Czechach. Badania ruszają już w tym tygodniu. Pojawienie się nowych pociągów otworzy nowy rozdział w usługach transportu pasażerskiego Kolei Węgierskich, ponieważ dzięki dwupokładowym jednostkom czas podróży skróci się, a komfort znacznie podniesie się.

MÁV-START i Stadler podpisali w 2017 r. umowę ramową na dostawę do 40 jednostek, które mogą być zamawiane na podstawie umów realizacyjnych w ciągu kolejnych 8 lat. Do tej pory MÁV zamówił łącznie 19 z 40 pociągów.

Jednostki mają długość 155,88 metra, szerokość 2,8 metra i wysokości 4,6 metra i są zestawione z sześciu członów. Na swój pokład zabiorą 600 pasażerów. Będą wyposażone w cztery toalety, z których jedna będzie dostępna dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Będzie też dużo miejsca na cztery wózki inwalidzkie, a także dwanaście rowerów lub pięć wózków dziecięcych. Nowe pojazdy, które zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszymi standardami bezpieczeństwa, będą wyposażone w systemy EVM i ETCS poziom 2, dzięki czemu będą mogły jeździć z maksymalną prędkością 160 km/h na zmodernizowanych liniach kolejowych Węgier. Komfort pasażera zostanie zwiększony dzięki wyjątkowo płynnej pracy, najnowocześniejszemu systemowi informacji pasażerskiej, przestronnemu i jasnemu wnętrzu, najnowocześniejszej klimatyzacji i bezpłatnej sieci WIFI – podał producent.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAV
Stadler
KISS
  • Mateusz Włodarczyk – 17.07.2019

    A u nas ani jednego

  • Krzysztof Ratajczak – 18.07.2019

    Marzenie, żeby coś takiego było w Polsce, zwłaszcza na liniach, gdzie jest największa frekwencja, ale to za drogie

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....