TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jest pierwszy pociąg Talgo, który pojedzie przez Warszawę
INFORAIL - Opublikowano: 11.06.2014 12:02:35 2 komentarze
Jest pierwszy pociąg Talgo, który pojedzie przez Warszawę
Wczoraj zaprezentowany został, w obecności prezesa kolei RŻD Vladimira Yakunina oraz szefa producenta Talgo SL JoséMaría Oriol Fabra, pierwszy skład Talgo dla rosyjskiego przewoźnika. Pociąg jest obecnie jeszcze w fazie testów certyfikacyjnych i dopuszczeniowych. To pierwszy z siedmiu składów, jakie Talgo SL, zgodnie z umową podpisaną w dniu 18 czerwca 2012 roku w Sankt Petersburgu na Międzynarodowym Forum Gospodarczym, ma dostarczyć dla RŻD. Trzy pociągi są zaplanowane do kursowania na trasie Moskwa-Mińsk-Warszawa-Berlin, pozostałe cztery zostaną skierowane na trasy krajowe. Według Vladimira Yakunina, pierwszą rosyjską trasą dla Talgo będzie Moskwa-NiżnyNowogród. Według prezesa Rosyjskich Kolei, uruchomienie pociągów dużych prędkości umożliwi konkurowanie ze wszystkimi rodzajami transportu, w tym autobusami.Pociąg Talgo mają od 414 do 216 miejsc siedzących, w zależności od długości jednostki. RŻD dostaną 20 wagonów, z czego 2 będą technicznymi. W ich składzie będą miejsca siedzące w pierwszej i drugiej klasie, a także sypialne. Nie zabraknie także wagonów gastronomicznych. Wszystkie składy wyposażone są w klimatyzację, ogrzewanie elektryczne i ekologicznie łazienki. W wagonach sypialnych zamontowane są łazienki typu deluxe z prysznicami. Pociągi na trasę Moskwa –Berlin mają wyjechać w grudniu 2015 roku. Talgo będą obsługiwane przez spółkę zależną od Rosyjskich Kolei - Federal Passenger Company.Testy homologacyjne w Rosji przeprowadzane są na terenie VNIIZhT Scherbinka. Mają one potrwać do końca września 2014 roku. Pociągi będą także badane w Wiedniu. Ich maksymalna prędkość to 200 km/h. Są wyposażone w automatyczne systemy zmiany rozstawu z rosyjskiego 1520 mm na europejski 1435 mm.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
RŻD
Talgo
Rosja
Warszawa
Moskwa
Berlin
  • Andrzej – 11.06.2014

    Czy taki skład wymaga również polskiej homologacji, skoro ma jeździć przez Polskę, bo jeśli tak, to może coś za coś: my im Talgo, a oni nam SUW2000?

  • Kolejorz – 16.06.2014

    Talgo nie będzie współpracować z polską infrastrukturą (urządzeniami Sterowania Ruchem Kolejowym, dwa koła muszą być ze sobą połączone elektrycznie, w klasycznym zestawie kołowym koła są połączone za pomocą osi) Jeśli uda się w jakiś sposób połączyć elektrycznie dwa koła to nie będzie problemu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....