Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jest przetarg na kolejne ezt-y dla PKP Intercity

inforail
28.12.2017 07:11
0 Komentarzy

Zgodnie z zapowiedziamiPKP Intercity jeszcze w 2017 roku ogłaszają przetarg na dostawę ezt-ów.

Przedmiotem zamówienia jest:

1) dostawa 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych orazprzeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi, atakże dostawa wyprawki.

2) świadczenie przez wykonawcę usług utrzymania pojazdów, wzakres których wchodzi:

a) świadczenie usług utrzymania technicznego pojazdów ozakresie spełniającym cztery poziomy utrzymania pojazdów kolejowych (poziom 1,poziom 2, poziom 3, poziom 4)

b) zapewnienie specjalistycznego Warsztatu UtrzymaniaTechnicznego wraz z wyposażeniem, do świadczenia usług o których mowa w pkt.a);

c) świadczenie usług utrzymania nieplanowego, korekcyjnegooraz napraw pogwarancyjnych pojazdów;

d) czyszczenie pojazdów.

e) udostępnienie kanału informatycznego, w ramach usługiutrzymania pojazdów, dla przekazywania pomiędzy zamawiającym a wykonawcąinformacji o usterkach stwierdzonych w pojazdach, które będą przez wykonawcęusuwane w ramach usługi utrzymania pojazdów.

Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdów fabrycznie nowychtj. zbudowanych z fabrycznie nowych elementów, zespołów, podzespołów i części,dotychczas nie eksploatowanych. Przewoźnik wymaga także świadczenia usługutrzymania, a także napraw gwarancyjnych w stosunku do każdego z pojazdów wsposób gwarantujący zachowanie współczynnika:

1) gotowości technicznej taboru na poziomie co najmniej95,00 % od początku eksploatacji do zakończenia obsługi poziomu P4 a dlaostatniego cyklu na poziomie co najmniej o 2 % wyższym od wskazanego powyżej.

2) współczynnika niezawodności taboru na poziomie conajmniej 98,00 % kwartalnie.

3) dostępności w każdym czasie minimum 90 % z liczbydostarczonych Pojazdów.

Zamawiający dopuszcza aby dla każdego pojazdu osobno,maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cecheksploatacyjnych wynosiła nie więcej niż 4 w cyklu 350 tys. km.

I terminy dostaw. Zamawiający wymaga:

1) dostawy pierwszych 2 pojazdów objętych zamówieniem, wterminie do 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy. Dostawa kolejnych 10 pojazdówobjętych zamówieniem nastąpi w terminie do 48 miesięcy od dnia wejścia w życieumowy, lecz nie wcześniej niż po zakończeniu 6-miesięcznej eksploatacjiobserwowanej pierwszych 2 pojazdów.

2) świadczenia usług utrzymania Pojazdów – zgodnie z ofertąwykonawcy – zgodnie z następującymi wymogami: od dnia protokolarnego odbiorukońcowego dostawy pierwszego pojazdu do momentu wykonania pierwszej naprawy wpoziomie utrzymania P5 ostatniego pojazdu (z zastrzeżeniem, że usługautrzymania pojazdów kończy się indywidualnie dla każdego z pojazdów poosiągnięciu maksymalnego dopuszczalnego przebiegu przed wykonaniem pierwszejnaprawy P5), jednak nie krócej niż 180 miesięcy liczonych od dniaprotokolarnego odbioru końcowego dostawy każdego z pojazdów.

Oferty można składać do 20 lutego 2018 roku. Kryteria wyboruto:

Maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczychcech eksploatacyjnych w cyklu 350 tys. km. (dla każdego Pojazdu osobno) / Waga:5

Współczynnik gotowości technicznej – Waga: 7,5

Współczynnik niezawodności taboru – Waga: 7,5

Cena jednostkowa dostawy Pojazdu – Waga: 40

Stawka za świadczenie usług utrzymania – Waga: 40.

I doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca,który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:

1) dostawę (dostawy) nie mniej niż 5 fabryczne nowychelektrycznych zespołów trakcyjnych

2) co najmniej 20 usług utrzymania pojazdów kolejowych znapędem elektrycznym obejmujących czynności utrzymaniowe na co najmniej 2-impoziomie utrzymania (P2), w tym co najmniej 5 usług utrzymania pojazdówkolejowych z napędem elektrycznym obejmujących czynności utrzymaniowe na conajmniej 4-tym poziomie utrzymania.

Czekamy na SIWZ, z którego dowiemy się więcej na temat zamawianych pociągów. 


Komentarze