TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jest zainteresowanie modernizacją ED74
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.10.2017 15:38:21 19 komentarzy
Jest zainteresowanie modernizacją ED74

Dziś upłynął termin składania wniosków w sprawie zgłoszenia do dialogu technicznego, dotyczącego naprawy P5 i modernizacji jednostek ED74. Zainteresowanie jest całkiem spore.

Jak poinformowała nas Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity, wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu technicznym dotyczącym wykonania naprawy poziomu P5 wraz z modernizacją składów ED74 zgłosiły następujące firmy:

- ENTE

- Konsorcjum Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "Mińsk Mazowiecki"

- H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych

- NEWAG.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
PKP Intercity
  • Hgw – 25.10.2017

    Newag???

  • Hgw – 25.10.2017

    I co to jest ENTE?

  • Qaz – 25.10.2017

    Newag juz na teupie pesy chce zarabiać?

  • Tofik – 25.10.2017

    Extra że EDYTKI dostaną nowe życie

  • Hgw – 25.10.2017

    Raczej na trupach z PESY!

  • Wrożka Stefa – 25.10.2017

    POdobno i tak wygra modertrans

  • Pojazdy Eksperymentalne Szczególnie Awaryjne – 25.10.2017

    Chichot losu. PESA wydała GÓWNO, a teraz chce przystąpić do ekstra płatnej naprawy swojego bubla. Mają tupet.

  • bun – 25.10.2017

    Podobno Newag miał już się nie bawić w moderny, mało tego nawet swoich jednostek nie chciał naprawiać, a tu nagle chce naprawiać "rzekomy złom". Chyba nie mają co do gara włożyć. ale i tak pewnie sobie zażyczą 2 x więcej niż konkurencja.

  • ? – 25.10.2017

    A co im szkodzi dialog techniczny.

  • YbG – 25.10.2017

    newag jest tak slaby finansowo ze sie rzuca na nasze sklady bo nwszystko inne przegrali...hehehehTylko Pesa

  • ??? – 25.10.2017

    Jeżeli Pesa nie potrafiła tych pociągów wyprodukować dobrze, to może Newag potrafi je zmodernizować do przyzwoitego stanu? Może to właściwy tok rozumowania?

  • gutek – 26.10.2017

    pierwszy krok zrobiony ale jeszcze daleka droga przed Edytami i nie ma się co podniecać

  • advisor – 26.10.2017

    @bunNewag miał nie robić modern kibli i pochodnych, a nie modern w ogóle.

  • fryc – 26.10.2017

    Dialog techniczny to sobie Newag może prowadzić, ale nie godzien jest kłaść swoich łapsk na Edytkach.

  • kolejFAN – 26.10.2017

    na polsilver te gruchoty

  • NCi – 26.10.2017

    Dialog techniczny z kim? Z tymi którzy ten bubel psujący się wyprodukowali? Toż to recydywa. Wydano pieniądze na zakup tego badziewia, a teraz chcą wydać kolejne pieniądze na potrzebne P5 a przede wszystkim radykalną modernizację? Żadnych gwarancji nikt nie udzieli, że to cudactwo jeszcze kiedykolwiek będzie nawet na przeciętnym poziomie . Myślę, że ci którzy zdecydowali się odstawić te kurniki w krzaki nie bez przyczyny to uczynili.

  • kolejFAN – 27.10.2017

    najlepszym wyjściem byłoby sprzedanie tego badziewia do jakiejś Rumunii czy Serbii.. tam lubią starocie kupować.

  • sphinx – 28.10.2017

    Newag chce się nauczyć robić zawieszenie, bo impulsy strasznie telepią i wężykują.

  • mdm – 31.10.2017

    Ale co tam robi ENTE? Pewnie dostarczali do tego pojazdu jakiś SIP czy coś w ten deseń.Przy ENTE, Newag i Cegielski - to nawet do zrozumienia.Poza tym to tylko dialog techniczny.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....