TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kampania 2018: Rozwój kolei według Jerzego Michalaka
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 02.10.2018 09:00:47 3 komentarze
Kampania 2018: Rozwój kolei według Jerzego Michalaka (źródło: FB/Jerzy Michalak)

Przywrócenie ruch kolejowego na Dworcu Świebodzkim, zwiększenie liczby kursów pociągów oraz wprowadzenie wspólnej taryfy biletowej dla aglomeracji, to niektóre z założeń programu dla kolei miejskiej i aglomeracji przedstawione w poniedziałek przez kandydata na prezydenta Wrocławia Jerzego Michalaka.

Podczas poniedziałkowej konferencji prasowej Michalak podkreślił, że w ostatnich latach mieszkańcy Dolnego Śląska zaczęli masowo korzystać z kolei w dojazdach do pracy.

"Postawiliśmy na nowoczesne pociągi i wysokiej jakości ofertę, dostosowaną do potrzeb klienta. Mamy doświadczenie, które w najbliższych latach musi wykorzystać wrocławski samorząd. Jako prezydent Wrocławia postawię na rozsądne inwestycje w kolej miejską i aglomeracyjną" – powiedział Michalak.

Aleksander Obłąk, kandydujący z list KWW Bezpartyjny Ruch Obywatelski – Jerzego Michalaka do Rady Miejskiej Wrocławia, podkreślił, że we Wrocławiu powinny powstać przystanki kolejowe na osiedlach - Karłowice, Ołbin, Osiedle Sobieskiego, Lipa Piotrowska czy Maślice.

"Poprawimy warunki dojścia, czy też dojazdu na stacje. Zapewnimy również finansowanie przez gminę kursów pociągów na terenie Wrocławia" - zadeklarował kandydat.

Wśród postulatów komitetu Michalaka znalazły się też m.in. przywrócenie ruchu kolejowego na Dworcu Świebodzkim i wprowadzenie wspólnej taryfy biletowej dla aglomeracji. Przedstawiciele komitetu chcą też wprowadzić więcej połączeń kolejowych w obrębie aglomeracji wrocławskiej oraz włączyć kolejową obwodnicę towarową do systemu transportu miejskiego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kampania 2018
Wrocław
dolnośląskie
  • lucyzucker – 03.10.2018

    Na razie jedynym "osiągnięciem" Michalaka jest zaoranie linii lwóweckiej i uruchomienie muchowozów do Wojnowa, którymi nikt nie jeździ. Ten człowiek jedno mówi, a robi coś zupełnie przeciwnego. Takim ludziom na Dolnym Śląsku już dziękujemy. Poprzedni wicemarszałek odpowiedzialny za kolej (Jerzy Łużniak) wyremontował 4 lokalne linie kolejowe. A co zrobił Michalak? Nic, więcej zniszczył niż naprawił.

  • empek – 03.10.2018

    A czy Wrocław nagle zdobył miliardy na kolejne przystanki, dodatkowe pociągi, wspólną taryfę i inne inwestycje, które obiecuje Michalak? Czy nadal ten bankrut będzie doił Dolny Śląsk, niszcząc kolej w pozostałej części regionu na swoje zachcianki? Jak patrzę na tych kłamliwych wrocławskich buców, bezczelnie obiecujących naiwnym lemingom rzeczy, które do nich nie należą, to mi się niedobrze robi.

  • AdamTyczynski – 03.10.2018

    Plany ambitne, tylko z czego Wrocław je sfinansuje? Z 16 mld długów? Buhahaha! Marszałek już nie sypnie groszem. Michalak to największy niszczyciel kolei. W ciągu 4 lat zaorał linię do Lwówka Śląskiego, zlikwidował pociągi do Milicza, obiecywał pociągi do Lubawki, których nadal nie ma, pogorszył ofertę kolejową na innych liniach na Dolnym Śląsku. Jego poprzednicy naprawiali kolej, on tylko niszczył. Na Dolnym Śląsku już poznali się na Michalaku, to teraz startuje na prezydenta Wrocławia, bo tamtejsze lemingi łykną każdą obietnicę. Jego pryncypał Dutkiewicz samymi kłamstwami i obietnicami utrzymywał się 4 kadencje na stołku obiecując zakompleksionym wrocławianom, że z ich dziury zrobi co najmniej drugi Paryż. To wystarczyło.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....