TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kapsch CarrierCom wdroży system komunikacji kolejowej w Wielkiej Brytanii
KAPSCH CARRIERCOM AG - Opublikowano: 15.12.2010 10:51:11
Kapsch CarrierCom wdroży system komunikacji kolejowej w Wielkiej Brytanii

Kapsch CarrierCom otrzymał zamówienie od brytyjskiego operatora infrastruktury kolejowej Network Rail UK na rozbudowę istniejącej sieci bezprzewodowej. Planowane jest również wdrożenie nowej architektury R4 w sieci szkieletowej. Krok ten pozwoli na przekształcenie istniejącej infrastruktury w sieć IP nowej generacji. R4 jest najbardziej zaawansowaną technologią na rynku. Kapsch CarrierCom wziął udział w targach InnoTrans 2010 kładąc tam szczególny nacisk na aplikacje GSM-R.

Szczegółowe informacje na temat rozwiązań Kapsch CarrierCom dla Network Rail

The technology, offered by Kapsch CarrierCom, contains a Mobile Technologia R4 oferowana przez Kapscha zawiera technologie Mobile Switching Centre Server (MSCS), Home Location Register (HLR) i Media Gateways. Zalety technologii R4 mają przełożenie także na efektywność kolei. Wzrasta na przykład zdolność obsługi dużego natężenia ruchu przy zmniejszeniu kosztów operacyjnych kolei. Nowa technologia R4 Kapsch CarrierCom spełnia wymogi wersji 3GPP architektury 4 BICN. Dzięki oferowanej architekturze funkcje komunikacji głosowej (nośnik w Media Gateway) oraz call control (Call Server, MSCS) wspierane są jednocześnie, co także zwiększa wydajność. Fizyczne rozdzielenie oraz otwarte interfejsy stanowią centralny aspekt standardu 3GPP BICN. Technologia ta opiera się na najnowszych rozwiązaniach z zakresu komutacji pakietów zamiast tradycyjnej komutacji łączy i stanowi połączenie wszystkich usług i warstw sieciowych w jedną, skalowalną infrastrukturę. Dzięki temu uzyskuje się elastyczność niezbędną do rozbudowy sieci w przyszłości.

Kapsch jest jednym z kluczowych graczy na globalnym rynku GSM-R. Z udziałem w rynku światowym wynoszącym 52%, Kapsch CarrierCom zaprezentował swoje kompleksowe rozwiązania i referencje podczas międzynarodowych targów InnoTrans 2010 w Berlinie. Mnogość projektów Kapsch CarrierCom realizowanych na skalę międzynarodową świadczy o transgranicznym znaczeniu sieci GSM-R w tworzeniu wspólnego standardu łączności kolejowej. Jak dotąd 79 300km sieci kolejowych w Europie zostało wyposażonych w technologię GSM-R, z czego technologia ta jest już wykorzystywana na 65 800km. W nadchodzących latach planowane jest wyposażenie 150 650km sieci kolejowych w cyfrowe, bezprzewodowe systemy łączności kolejowej. Wiele innych regionów świata wykazuje zainteresowanie wdrożeniem technologii GSM-R, w tym RPA, Afryka Północna, Środkowy Wschód, Bliski Wschód, Indie i Australia.

W ostatnich tygodniach spółka otrzymała kolejne poważne zlecenia. Kapsch CarrierCom, we współpracy z Alpine Energie, zostali zwycięskimi oferentami na zlecenie ramowe ÖBB dotyczące łączności bezprzewodowej w tunelach w Austrii. Na Litwie Kapsch CarrierCom pracuje nad wdrożeniem ważnego projektu z zakresu GSM-R, zapewniającego rozwiązania w zakresie usuwania skutków awarii dla kolei państwowych. British Network Rail UK po raz kolejny potwierdziło światowe kompetencje spółki Kapsch, zlecając Kapsch CarrierCom realizację kolejnego projektu.

\'Spółka Kapsch CarrierCom przekształciła się z regionalnego dostawcy, skoncentrowanego na rynku środkowej i południowo-wschodniej Europy, w gracza na światowym rynku GSM. Wierzymy, że mamy poważne szanse na wygranie planowanych i trwających przetargów na Węgrzech, w Polsce, Turcji, Izraelu, Portugalii i Hiszpanii\', powiedział Michel Clement, Wiceprezes Kapsch CarrierCom GSM-R.

Kapsch CarrierCom AG jest międzynarodową spółką, zajmującą się integracją systemów i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań, oferującą gotowe, mobilne rozwiązania z zakresu sieci transportowych i dostępu telekomunikacyjnego. Działalność spółki stanowi odpowiedź na pełne spektrum wymogów operatora, od analizy, doradztwa, projektowania, rozwoju produktów, integracji, instalacji, szkoleń, do konserwacji i obsługi gotowych sieci. Spółka Kapsch CarrierCom, która jest jednym ze światowych liderów w zakresie rozwoju przyszłościowych technologii dla dostawców usług, uzyskała status lidera na światowym rynku bezprzewodowych, cyfrowych systemów łączności kolejowej GSM-R. Do klientów Kapsch CarrierCom należą najwięksi operatorzy sieci kolejowych GSM-R, działający na takich kluczowych rynkach, jak Francja, a także operatorzy największej na świecie sieci GSM-R w Niemczech.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Kapsch CarrierCom
Wielka Brytania
GSM
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....