TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kiedy wrócą powypadkowe ED250? MI informuje
InfoRail.pl - Opublikowano: 15.10.2018 10:07:36 1 komentarz
Kiedy wrócą powypadkowe ED250? MI informuje

Ministerstwo infrastruktury podało informacje na temat powrotu do ruchu dwóch uszkodzonych w wypadkach składów ED250. Nie są zbyt optymistyczne.

W związku z poważnymi kolizjami, z ruchu zostały wycofane łącznie dwa pociągi ED250 (Pendolino) PKP Intercity. Jak poinformował wiceminister Andrzej Bittel w przypadku pojazdu ED250-002, uszkodzonego w Ozimku, konkretna data przywrócenia do eksploatacji nie jest jeszcze znana. Najbardziej uszkodzony człon pojazdu oczekuje na przetransportowanie do fabryki ALSTOM FERROVIARIA SAVIGLIANO (Włochy) w celu jego naprawy. Aktualnie PKP Intercity wraz z ALSTOM KONSTAL CHORZÓW są na ukończeniu negocjacji finalnej treści umowy. Przewoźnik oczekuje również na sfinalizowanie i przekazanie przez ALSTOM KONSTAL CHORZÓW nowej oferty na naprawę całego pojazdu ED250-002. Dotychczas przedstawiona oferta nie obejmowała naprawy umożliwiającej przywrócenie pojazdu do eksploatacji.

Jak dodał Bittel mając na uwadze poważne uszkodzenia, jak w przypadku pojazdu ED250-002 uszkodzonego w Ozimku, proces wyznaczenia technologii naprawy i przedstawienia oferty nie był wyjątkowo długi. W przypadku zniszczeń o podobnej skali (wypadek pojazdu Pendolino przewoźnika Ceské Dráhy w miejscowości Studénka) czas od zdarzenia do wysłania pojazdu do naprawy również wyniósł ponad rok. Wynika to przede wszystkim z faktu, że wykonawca naprawy musi przeprowadzić szczegółowe analizy proponowanych metod naprawczych uwzględniając fakt, że na koniec bierze pełną odpowiedzialność za skład przywrócony do ruchu z zachowaniem wszystkich wymogów bezpieczeństwa – stwierdził Bittel.

Na naprawę pojazdu ED250-003, uszkodzonego w Nowym Dworze Mazowieckim, w sierpniu br. została podpisana umowa z ALSTOM KONSTAL CHORZÓW i jest on w trakcie naprawy. Zgodnie z treścią umowy naprawa musi zakończyć się najpóźniej w czerwcu 2019 r., jednak termin zakończenia naprawy i przywrócenia pojazdu do eksploatacji może być krótszy. W przypadku tego pojazdu również konieczne były liczne uzgodnienia z wykonawcą naprawy, a na czas tych uzgodnień wpłynęły również m.in. wypadki innych pojazdów serii ED250 zaistniałe w międzyczasie oraz trwające planowe czynności utrzymaniowe poziomu P4.1 – poinformował wiceminister infrastruktury.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pendolino
PKP Intercity
Alstom
  • Andrzej Paweł – 15.10.2018

    Odpowiedź: Nigdy.

  • Michał R. Kowalski – 15.10.2018

    Człony czołowe są różne choćby z tego powodu że 1 i 2kl. Czy w obydwu wypadkach zostały uszkodzone te same człony?

  • Edi666 – 15.10.2018

    A wcześniej zapowiadali, że oba wrócą do eksploatacji do końca tego roku

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....