TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jesteś tutaj: Inforail / UE news / Kłopoty RegioJet 
Kłopoty RegioJet
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 30.07.2013 10:02:36 2 komentarze
Kłopoty RegioJet

Czeski przewoźnik RegioJet zachęca do korzystania z usług innych, konkurencyjnych, przewoźników. To nie żart, ale smutna dla Czechów rzeczywistość. A wszystko przez upały. RegioJet w SMS-ach wysyłanych do swoich pasażerów sugeruje zmianą przewoźnika i skorzystanie z klimatyzowanych pociągów Pendolino lub LEOExpress. Pociągi RegioJet są zaprojektowane do kursowania w temperaturach od -30 do +30 stopni. Aktualnie temperatury w Czechach sięgają +35 stopni i to właśnie z nimi nie radzi sobie RegioJet. Pasażerowie skarżą się jednak, że powiadomienia przychodzą zbyt późno, a system sprzedaje bilety nawet wtedy, kiedy z góry wiadomo, że warunki podróżowania będą dalekie od ideału. Dwa wagony przewoźnika zostały już całkowicie wycofane z ruchu. Przejściowe kłopoty z klimatyzacją mieli też LEO Express i Ceske Drahy. Ten ostatni przewoźnik wykorzystując sytuację zachęca jednak do podróżowania SC Pendolino. Te szybkie pociągi są reklamowane jako gwarant podróży w komfortowych warunkach, a przede wszystkim w klimatyzowanym wnętrzu. Leo Express, w przypadku awarii klimatyzacji, deklaruje gotowość zwrotu połowy kwoty, jaką pasażer zapłacił za bilet. A jak wspomnieliśmy wcześniej tym dwóm przewoźnikom zdarzają się również kłopoty z klimatyzacją. Nie dalej jak miesiąc temu klimatyzacja nawaliła w pociągu EC z Budapesztu do Warszawy. Klimatyzacja działała tylko w dwóch wagonach składu, zestawionego z czeskich wagonów. Sytuacja powtórzyła się parę dni temu w jednym z pociągów EC. Temperatura wewnątrz sięgnęła 40 stopni. Na pocieszenie Czechom możemy dodać, że wczoraj (29 lipca) wyświetlacz wagonu kursującego w składzie TLK Warszawa –Łódź „Rzecki”pokazał 37 stopni….           


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
RegioJet
Czechy
klimatyzacja
  • bede – 30.07.2013

    W Europie powoli czas na wbudowanie klimatyzacji dzialajacych do 45 stopni. Te klopoty z upalami sa co roku, szczegolnie w Niemczech gdzie prestizowe ICE nagminnie nawalaja a pociagi stoja godzinami jak piece a pasazerowie mdlaja. W najblizszych latach pewnie bedzie sie to jeszcze czesciej i ekstremalniej dzialo

  • bnkjn – 30.07.2013

    gdzie nawaliła? do wiadra? co to za slang???

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....