TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Dolnośląskie ponawiają próbę sprzedaży SA109
- Opublikowano: 28.04.2018 12:34:01 2 komentarze
Koleje Dolnośląskie ponawiają próbę sprzedaży SA109 (foto: KD)

Koleje Dolnośląskie ponawiają próbę sprzedaży dwóch jednostek SA109.

Do kupienia są:

1. Autobus szynowy serii SA109-003, typ 212M, numer fabryczny 016.

Cena wywoławcza: 560 000,00 zł netto.

Wadium: 56 000,00 zł.

2. Autobus szynowy serii SA109-004, typ 212M, numer fabryczny 017.

Cena wywoławcza: 530 000,00 zł netto.

Wadium: 53 000,00 zł.

Oferty można składać do 11 maja 2018 roku.

Spalinowe zespoły trakcyjne serii SA109 w spółce Koleje Dolnośląskie S.A.

Historia obsługi niezelektryfikowanych linii kolejowych przez Koleje Dolnośląskie S.A. w początkowych latach funkcjonowania Spółki nierozłącznie wiąże się ze spalinowymi zespołami trakcyjnych serii SA109. Eksploatowane głównie na liniach kolejowych między Legnicą i Międzylesiem oraz Kłodzkiem i Wałbrzychem, miały znaczący wpływ na odwrócenie trendu odpływu pasażerów od transportu kolejowego i zapoczątkowały pozytywne zmiany w transporcie kolejowym na Dolnym Śląsku.

Użytkowane przez Koleje Dolnośląskie S.A. pojazdy o numerach SA109-003 i SA109-004 wyprodukowane zostały przez Kolejowe Zakłady Maszyn w Raciborzu w roku 2004 na zlecenie Samorządu Województwa Dolnośląskiego. Koleje Dolnośląskie S.A. otrzymały pojazdy w kwietniu 2009 roku. Po otrzymaniu pojazdy zostały wysłane na naprawę do spółki Mavex Rekord w Raciborzu.

Po rozpoczęciu eksploatacji pojazdów serii SA109 najczęściej można było je spotkać przy obsłudze pociągów na liniach kolejowych Legnica – Jaworzyna Śląska – Kamieniec Ząbkowicki – Kłodzko Główne – Międzylesie oraz Kłodzko Główne – Wałbrzych Główny.

Od grudnia 2009 roku, wraz ze zmianą obowiązującego rozkładu jazdy, zakończono obsługę pociągów na trasie Kłodzko – Międzylesie pojazdami SA109, rozpoczynając jednocześnie ich eksploatację na trasie Legnica – Bolesławiec – Zebrzydowa – Lwówek Śląski – Jelenia Góra. Obsługa pociągów na tej ostatniej trasie stała się podstawową pracą eksploatacyjną dla SA109. Niestety w 2012 roku doszło do usterki silnika spalinowego w pojeździe SA109-003 oraz usterki przekładni osiowej w pojeździe SA109-004, co spowodowało ostateczne wyłączenie pojazdów z eksploatacji i ich odstawienie w Bazie serwisowej Spółki Koleje Dolnośląskie S.A. w Miłkowicach. W 2017 r. Spółka wobec konieczności wykonywania przeglądów P5 zdecydowała o sprzedaży pojazdów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Dolnośląskie
SA109
Kolzam
  • jatal – 26.04.2018

    Czy jak poprzednio taki sam artykuł będzie się pojawiał co kilka dni? Może dla odmiany napisać czy są jakieś zmiany w stosunku do poprzedniej próby?

  • Zdzich – 28.04.2018

    Jeżeli nie wystawią go w cenie złomu to trudno będzie sprzedać.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....