TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Dolnośląskie też dostają mniej niż Przewozy Regionalne
InfoRail.pl - Opublikowano: 03.02.2017 09:57:49 9 komentarzy
Koleje Dolnośląskie też dostają mniej niż Przewozy Regionalne

Wczoraj na łamach InfoRail.pl przedstawiliśmy stawki, jakie Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego płaci Kolejom Małopolskim i Przewozom Regionalnym. Dziś pora na Dolny Śląsk.

Jak informuje wicemarszałek Jerzy Michalak dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego koszt jednego przejechanego kilometra przez pociąg Kolei Dolnośląskich to 21,86 zł, zaś Przewozów Regionalnych to 26,79 zł.

Przy milionach pociągokilometrów rocznie to olbrzymia różnica, za którą płacimy my wszyscy ? komentuje Jerzy Michalak. Dolnoślązacy nie powinni ponosić takich kosztów. Można robić świetną i tanią spółkę przewozową. Pokazaliśmy to na Dolnym Śląsku - dodaje.

Przypomnijmy, że Przewozy Regionalne nadal nie podpisały umowy na Dolnym Śląsku. Kolejarze z tamtejszego Oddziału grożą strajkiem.

Nieprawdą jest, że Przewozy Regionalne nie przyjęły naszej oferty. POLREGIO wycofały się z własnej ? twierdzi Jerzy Michalak. I dodaje, że wskazują na to wszystkie dokumenty i pisma urzędowe. Nieprawdą jest, że Koleje Dolnośląskie są faworyzowanym przez nas monopolistą na Dolny Śląsk. To Przewozy Regionalne przewożą rocznie więcej pasażerów (12,5 mln przy 7,3 mln pasażerów KD). To Przewozy obsługują o wiele bardziej dochodowe linie ? twierdzi dalej Michalak.

Wicemarszałek informuje też, że po miesiącu ciszy ze strony zarządu POLREGIO wczoraj przyszło pismo z propozycją dofinansowania większą o kolejne 4 miliony złotych. Nie możemy się na to zgodzić ? dodaje Michalak.




Sprawdź też:
Koleje Dolnośląskie
Przewozy Regionalne
Dolnośląskie
  • relista – 03.02.2017

    Ściema UM trwa nadal dochodowe linie mają PR.Umowy nie podpisały PR z UM a może odwrotnie.Do Rawicza jeżdżą KD,a PR jeden pociąg na postój nocny bo duże koszta dla KD stać 5-ć godzin do powrotu. Ściema jak z za wschodniej granicy.Brawo.

  • gutek – 03.02.2017

    mając nowy tabor KD nie ponoszą kosztów serwisowania dlatego są tańszym przewożnikiem-nie może być inaczej zakończenia gwarancjido chwili

  • TomTom – 03.02.2017

    Ponoszą ponoszą. Ostatnio płacą całkiem słone pieniądze za rewizję składów spalinowych. Za P3 Impulsów też już muszą płacić.
    PR mają znacznie większe wpływy z biletów, bo jeżdżą na frekwencyjnych magistralach. KD oprócz świetnych frekwencyjnie linii do Węglińca, Jeleniej Góry i Rawicza (tu wspólnie z PR) obsługują mnóstwo linii na których potoki pasażerskie są niewielkie.

    PR są po prostu horrendalnie drogie.

  • No kto? – 03.02.2017

    A kto broni PR kupić sobie nowe pociągi?

  • Tomek – 03.02.2017

    @No kto?
    odpowiedź: mentalność
    :)

  • podróżójącypoEUROPIE – 03.02.2017

    PR Spadaj z Dolnego Śląska . POLRegio jest drogie przez Związki zawodowe a szczególnie przez\ Pisowską Solidarność .Ona sieje zamęt wśród kolejarzy . A po drugie czemu mieszkańcy Dolnego Śląska mają dopłacać do przewozów kolejowych w innych województwach

  • zenek – 03.02.2017

    To niech nie jeżdżą do innych województw.

  • KD – 05.02.2017

    podróżującypoEUROPIE
    Gówno wiesz gówno widziałeś a po europie to pewnie po mapie jeździłeś,
    Nie masz pojęcia o finansowaniu pociągów to nie pisz bzdur, żaden Dolnoślązak nie płaci za to że pociąg jedzie np. do Zielonej Góry z Wrocławia , oboje Marszalkowie płacą proporcjonalnie do długości trasy w swoim województwie.

  • Admc – 07.02.2017

    Za czasów PR jak do Lwówka zepsuł się szynobus to jechała lokomotywa z dwoma wagonami. Za czasów KD jeździł mały busik wynajęty od pana Zenka z Siedlęcina, nawet wtedy gdy szynobusy były sprawne tylko były przenoszone na inne linie. Nie chcemy takich "tańszych" KD!!! KD zamiast wyremontować linie kolejowe wprowadzają busy na kolejnych liniach (Lwówek, Karpacz, Stronie Śląskie, Bolesławiec). Chcemy kolei tam gdzie są tory a nie Busów Dolnośląskich!!! KD do piachu!

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...