TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Dolnośląskie wynajmują tabor od PESY i Arrivy
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.10.2017 11:02:47 9 komentarzy
Koleje Dolnośląskie wynajmują tabor od PESY i Arrivy

Koleje Dolnośląskie wynajęły od partnerów biznesowych dwa spalinowe zespoły trakcyjne. Decyzja jest spowodowana chęcią wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Dwa szt-y należące do bydgoskiej firmy PESA oraz niemieckiej spółki Arriva zaczęły już wozić pasażerów samorządowego przewoźnika. Od bydgoskiego producenta wynajęty został Link SA139-010, który wcześniej woził pasażerów Kolei Wielkopolskich. Decyzja zarządu Kolei Dolnośląskich o dzierżawie pojazdów jest spowodowana uszczupleniem taboru spalinowego spółki w ostatnim czasie. Dwa nowoczesne spalinowe zespoły trakcyjne uczestniczyły w wypadkach spowodowanych przez kierowców, którzy wjechali pod koła pociągów na niestrzeżonych przejazdach kolejowych. Dodatkowo sześć z wykorzystywanych przez Koleje Dolnośląskie pociągów spalinowych musi przejść do końca roku zaplanowane wcześniej okresowe przeglądy techniczne. Bez takich przeglądów pojazdy nie mogłyby przewozić pasażerów.

Zdajemy sobie sprawę z oczekiwań naszych pasażerów dlatego zdecydowaliśmy się w trybie pilnym na dzierżawę dwóch pojazdów ponieważ komfort podróżnych jest dla nas priorytetem. W najbliższym czasie Urząd Transportu Kolejowego w porozumieniu z producentem naszych pociągów wypowie się na temat składów uszkodzonych podczas kolizji drogowych. Mamy nadzieję, że oba pociągi jak najszybciej wrócą na dolnośląskie tory – zapowiedział Bogusław Godlewski, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich.

Koleje Dolnośląskie dysponują 25 spalinowymi zespołami trakcyjnymi, wyprodukowanymi głównie przez bydgoską firmę PESA. Koszt dzierżawy dwóch spalinowych składów przez spółkę wynosi 6 000 zł dziennie. Tabor samorządowego przewoźnika do końca roku zwiększy się również o 11 nowoczesnych pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Każdy z nowych pociągów będzie mógł jednorazowo przewieźć nawet 500 osób. Pierwsze dwa składy zaczną wozić pasażerów już od 3 października na trasie Wrocław Główny – Jelenia Góra – Szklarska Poręba.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Dolnośląskie
  • kka – 02.10.2017

    Od Arrivy jaki SZT został wynajęty?

  • Cyprian – 02.10.2017

    Nareszcie, bardzo dobra wiadomość.

  • Krzysztor – 02.10.2017

    Z Arrivy przyjechal SA134-001

  • a – 02.10.2017

    Arriva powinna pożyczać MRówy a nie SA.

  • D – 02.10.2017

    Chcesz, to pożycz od nich MR/MRD. Raczej nie odmówią.

  • PLati – 04.10.2017

    Śmiem twierdzić że MR jest dużo wygodniejszy niż SA 134, czy SA106. I to nie tylko mo je zdanie.

  • vv – 04.10.2017

    Jak zobaczyłem w necie foty, że Link Wielkopolski przybył do Wrocławia to miałem nadzieje, że zasili KD i jak widać tak się stało.

  • fiat – 07.10.2017

    Tak to jest jak sie nie ma rezerwy i jeździ na styk. Dla mnie 3 pojazdy w tym dwa kolzamy to nie rezerwa

  • realista – 03.11.2017

    Panie rzecznik oczekiwania są takie aby pociąg jechał a nie guma. Spalinówek już dawno brakowało. I nie wciskajcie ludziom kitu że na kudowie remonty robią tylko mówcie prawde. Nie mamy czym jeździć. W balona to wy możecie sobie grać z pocztą pantoflową a nie pasazerami. Pozdrawiam beton z węglińca.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....