TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Dolnośląskie wynajmują tabor od PESY i Arrivy
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.10.2017 11:02:47 9 komentarzy
Koleje Dolnośląskie wynajmują tabor od PESY i Arrivy

Koleje Dolnośląskie wynajęły od partnerów biznesowych dwa spalinowe zespoły trakcyjne. Decyzja jest spowodowana chęcią wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Dwa szt-y należące do bydgoskiej firmy PESA oraz niemieckiej spółki Arriva zaczęły już wozić pasażerów samorządowego przewoźnika. Od bydgoskiego producenta wynajęty został Link SA139-010, który wcześniej woził pasażerów Kolei Wielkopolskich. Decyzja zarządu Kolei Dolnośląskich o dzierżawie pojazdów jest spowodowana uszczupleniem taboru spalinowego spółki w ostatnim czasie. Dwa nowoczesne spalinowe zespoły trakcyjne uczestniczyły w wypadkach spowodowanych przez kierowców, którzy wjechali pod koła pociągów na niestrzeżonych przejazdach kolejowych. Dodatkowo sześć z wykorzystywanych przez Koleje Dolnośląskie pociągów spalinowych musi przejść do końca roku zaplanowane wcześniej okresowe przeglądy techniczne. Bez takich przeglądów pojazdy nie mogłyby przewozić pasażerów.

Zdajemy sobie sprawę z oczekiwań naszych pasażerów dlatego zdecydowaliśmy się w trybie pilnym na dzierżawę dwóch pojazdów ponieważ komfort podróżnych jest dla nas priorytetem. W najbliższym czasie Urząd Transportu Kolejowego w porozumieniu z producentem naszych pociągów wypowie się na temat składów uszkodzonych podczas kolizji drogowych. Mamy nadzieję, że oba pociągi jak najszybciej wrócą na dolnośląskie tory – zapowiedział Bogusław Godlewski, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich.

Koleje Dolnośląskie dysponują 25 spalinowymi zespołami trakcyjnymi, wyprodukowanymi głównie przez bydgoską firmę PESA. Koszt dzierżawy dwóch spalinowych składów przez spółkę wynosi 6 000 zł dziennie. Tabor samorządowego przewoźnika do końca roku zwiększy się również o 11 nowoczesnych pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Każdy z nowych pociągów będzie mógł jednorazowo przewieźć nawet 500 osób. Pierwsze dwa składy zaczną wozić pasażerów już od 3 października na trasie Wrocław Główny – Jelenia Góra – Szklarska Poręba.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Dolnośląskie
  • kka – 02.10.2017

    Od Arrivy jaki SZT został wynajęty?

  • Cyprian – 02.10.2017

    Nareszcie, bardzo dobra wiadomość.

  • Krzysztor – 02.10.2017

    Z Arrivy przyjechal SA134-001

  • a – 02.10.2017

    Arriva powinna pożyczać MRówy a nie SA.

  • D – 02.10.2017

    Chcesz, to pożycz od nich MR/MRD. Raczej nie odmówią.

  • PLati – 04.10.2017

    Śmiem twierdzić że MR jest dużo wygodniejszy niż SA 134, czy SA106. I to nie tylko mo je zdanie.

  • vv – 04.10.2017

    Jak zobaczyłem w necie foty, że Link Wielkopolski przybył do Wrocławia to miałem nadzieje, że zasili KD i jak widać tak się stało.

  • fiat – 07.10.2017

    Tak to jest jak sie nie ma rezerwy i jeździ na styk. Dla mnie 3 pojazdy w tym dwa kolzamy to nie rezerwa

  • realista – 03.11.2017

    Panie rzecznik oczekiwania są takie aby pociąg jechał a nie guma. Spalinówek już dawno brakowało. I nie wciskajcie ludziom kitu że na kudowie remonty robią tylko mówcie prawde. Nie mamy czym jeździć. W balona to wy możecie sobie grać z pocztą pantoflową a nie pasazerami. Pozdrawiam beton z węglińca.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....