TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Małopolskie bez używanych ezt-ów
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.04.2020 11:45:36
Koleje Małopolskie bez używanych ezt-ów

Nie było chętnych na wydzierżawienie dwóch ezt-ów dla Kolei Małopolskich. Postępowanie zostało unieważnione.

To już drugie, ponownie nieudane, podejście Kolei Małopolskich do pozyskania dwóch składów. Przewoźnik chciał je eksploatować do końca 2020 roku.

Z naszych informacji wynika, że obecnie właśnie po dwa "wolne" składy ma PTS (EN57Feniks) i Industrial Division (14WE). Żadna z tych firm oferty nie złożyła.

Koleje Małopolski chciały pozyskać pojazdy tej samej serii, kompatybilne i współpracujące między sobą w zakresie trakcji wielokrotnej w dowolnej konfiguracji, przystosowane do montażu co najmniej jednego automatu biletowego, tj. z przewidzianym miejscem oraz doprowadzonym zasilaniem (napięcie – 24V DC + 25 % – 30 %, moc maksymalna – 300 W, prąd zasilania – w stanie spoczynku (bez dogrzewania) 2 A, w stanie spoczynku (z dogrzewaniem) 6 A, w stanie pracy (z dogrzewaniem lub bez) 6 A.

Pojazdy musiałyby posiadać system informacji pasażerskiej spełniający wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych oraz obejmujący:

— tablice zewnętrzne boczne w technologii LED – co najmniej jedna na człon,

— tablice czołowe w technologii LED – jedna na każdym czole, — tablice wewnętrzne w technologii LED lub LCD – co najmniej dwie na człon.

Pojazdy powinny posiadać dopuszczenie UTK do poruszania się po torach PKP PLK (spełniają warunki określone dla danej serii w świadectwie typu lub zezwoleniu).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Małopolskie
ezt

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....