TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Małopolskie do ostrzału?
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.10.2018 13:47:36 4 komentarze
Koleje Małopolskie do ostrzału?

W województwie małopolskim, podobnie, jak w łódzkim, o którym pisaliśmy na łamach InfoRail.pl, władzę przejmuje PiS.

A to oznacza bardzo ciężkie czasy dla Kolei Małopolskich. Ich obecny szef Grzegorz Stawowy na łamach krakowskiej prasy mówi wprost, że nie zastanawia się czy, ale jak zostanie odwołany ze stanowiska. I nawiązuje do wigilijnego spotkania, na którym zwolniono dyrektorów w Agencji Mienia Wojskowego.

Nowym marszałkiem województwa małopolskiego ma zostać 32-letni Rafał Bochenek, były rzecznik prasowy Beaty Szydło. To jemu podlegać będą Koleje Małopolskie. Zastąpi na stanowisku Jacka Krupę, który mocno wspierał rozwój lokalnego przewoźnika. Miesiące ciężkiej pracy mogą pójść teraz na marne, bo z odchodzącą władzą mocno skonfliktowane były Przewozy Regionalne, zarządzane obecnie przez zarząd z nadania PiS. Zmiana władzy w regionie oznacza, podobnie jak w przypadku ŁKA, znaczny wzrost pozycji właśnie Przewozów Regionalnych. Opublikowane jeszcze przed wyborami wstępne ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy z przewoźnikiem na 10 lat to idealny krok w kierunku pozostawienia tego przewoźnika na stabilnej pozycji właśnie na taki okres czasu. Co więcej przyszłość Kolei Małopolskich wydaje się jeszcze bardziej niepewna niż ŁKA. Brak własnego zaplecza będzie argumentem przemawiającym za przekazaniem taboru i połączeń Przewozom Regionalnym, które zapewne w dalszej lub bliższej przyszłości dołączą do holdingu PKP Prezesa Mamińskiego.

Scenariusz, bardzo prawdopodobny, to najpierw czystka kadrowa we władzach Kolei Małopolskich. A potem? Kto wie, na pewno idą lepsze czasu dla pokrzywdzonego, jak sam twierdził, Małopolskiego Oddziału Przewozów Regionalnych. Czyli powrót do tego, co już kiedyś przerabialiśmy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Małopolskie
Małopolska
  • zeus04 – 26.10.2018

    Nieodżałowane i drogie zabawki marszałków ...

  • mechanik – 26.10.2018

    @zeus04 Tak się składa, że ta "zabawka" wypromowała znakomite połączenia tam, gdzie inna znana firma koncertowo je położyła. Pokazała też, że zamiast stada wąsatych roszczeniowych januszy można postawić na jakość, przy naprawdę niezłych kosztach. No, ale czego to się z głupoty tonami nie wypisuje, w imię firmy z tradycjami, czy też producenta który sam się rozłożył na łopatki. I nic do tego nie mają stołki, etc. bo jak widać tzw. stołek a na nim odpowiednia osoba w odpowiednim miejscu potrafi i nobilitować, jak i wyzwalać dobre praktyki. A jak koncertowo można dobrą rzecz spierniczyć (oby nie), będziemy mogli poobserwować w najbliższym czasie.

  • Kaszebe – 26.10.2018

    Oj @mechanik za prawdę powiadam Ci że dobrze godosz! Dla tych dwóch kolei to będzie prawdziwa próba czasu.Mówiąc z krakowska"Będziem paczeć"; )

  • mechanik – 28.10.2018

    @Kaszebe paczać :)To ja jeszcze przewrotnie napiszę taką opcję: Zmiana waaadzy niekon iecznie musi łączyć się z tragedią. Wręcz przeciwnie :) Jeżeli ster przejmie zdrowa głowa, zmiana rządów może nastąpić płynnie, przy zachowaniu "zabawki". Zwyczajnie, likwidacja jej byłaby strzałem w stopię i to zarówno wizerunkowym jak i finansowym. Mało tego, możnaby zacząć myśleć wręcz o dokapitalizowaniu jej, bez obawy posądzenia o niedozwolona pomoc publiczną jak to miało miejsce przy PR. Dlatego jak czytam takie erotramy, burdzia itepe (slang zamierzony) to sam nie wiem czy z tego śmiać się, czy nad tym płakać :)I co Ty na to? :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....