TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Mazowieckie chcą kupić dwuczłonowe ezt-y
INFORAIL - Opublikowano: 01.12.2015 14:26:40 14 komentarzy
Elf Kolei Mazowieckich

Koleje Mazowieckie planują zakup dwuczłonowych ezt-ów. W ramach projektu ma powstać także punkt utrzymania taboru w Radomiu.  O takiej możliwości pisaliśmy na łamach InfoRail wczoraj. Władze miasta wydzierżawią teren pod budowę tego na okres 40 lat. Prace związane z budową zaplecza potrwają około trzech lat. Projekt budowy jest powiązany z zakupem dziesięciu dwuczłonowych elektrycznych pojazdów.

Dzierżawa nieruchomości w Radomiu, z przeznaczeniem pod budowę punktu utrzymania taboru, została ostatecznie potwierdzona na spotkaniu Czesława Sulimy, członka zarządu KM, dyrektora eksploatacyjnego z prezydentem Radomia Radosławem Witkowskim i wiceprezydentem Konradem Frysztakiem.

- Dzięki sfinalizowaniu starań o dzierżawę terenu będziemy mogli przejść do kolejnego etapu, czyli budowy punktu utrzymania taboru. Projekt jest powiązany z zakupem 10 dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, które będą tam utrzymywane w poziomach P1 - P2. W planach mamy także budowę myjni przejazdowej dla tych pojazdów - mówi Czesław Sulima.

- Punkt utrzymania taboru powstanie na terenie, który kiedyś należał do Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego. Bardzo się cieszymy z decyzji Kolei Mazowieckich o lokalizacji serwisowni w Radomiu. Dzięki temu, na nowo zostanie gospodarczo ożywiony teren, który przez wiele lat był kojarzony z obsługą kolei. W ten sposób miasto wzbogaci się o kolejne miejsca pracy, które w Radomiu są bardzo potrzebne ? dodaje Radosław Witkowski prezydent Radomia.

Rozmowy na temat dzierżawy rozpoczęły się dzięki staraniom Leszka Ruszczyka, ówczesnego wicemarszałka województwa mazowieckiego, obecnie posła na Sejm RP.

- Radom jest ważnym węzłem komunikacyjnym. Dzięki powstaniu hali i zakupom nowego taboru znacznie poprawi się komfort i warunki podroży w kierunku Warszawy, Dęblina czy Skarżyska- Kamiennej. Cieszę się, że rozmowy zakończyły się sukcesem. To bardzo dobra wiadomość dla regionu, ze względu na to, że powstaną nowe miejsca pracy ? mówi Leszek Ruszczyk.

Zakres funkcjonowania punktu utrzymania pojazdów w Radomiu będzie obejmował m.in.: 

wykonywanie prac związanych z utrzymaniem pojazdów w poziomach P1 - P2,

naprawy bieżące,

mycie pojazdów w myjni przejazdowej,

wykonywanie podstawowych czynności kontrolnych oraz naprawy podzespołów.

Praca w punkcie utrzymania będzie wykonywana siedem dni w tygodniu, w systemie trzyzmianowym, w związku z czym planowane jest zatrudnienie około 40 osób.

Szacowana wartość projektu łączonego (budowa punktu utrzymania pojazdów w Radomiu oraz zakup 10 pojazdów) wyniesie około 150 mln zł (netto). Planowany okres realizacji to lata 2016 - 2018. Projekt został zgłoszony do uwzględnienia w Planie Wykonawczym do Strategii Rozwoju Województwa Mazowieckiego do 2030 roku. Jeśli uda się pozyskać dofinansowanie do projektu, to dostawa dwuczłonowych autobusów szynowych jest planowana w latach 2017 ? 2018. Tabor ten usprawni obsługę pasażerów w aglomeracji radomskiej, w tym, w kierunku Warszawy, do Dęblina, Skarżyska Kamiennej i Drzewicy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
Radom
  • gfk – 01.12.2015

    Krotkie Newagi i nic innego

  • kgf – 01.12.2015

    Krótkie pesy i nic innego.

  • dll – 01.12.2015

    tylko Impulsy

  • PPP – 01.12.2015

    Na tym portalu nie podano pełnego zachwytu KM nad Impulsami Newagu. Niezawodne... No to co zechcą kupić? Obstawiam Impulsy, bo się sprawdziły i dostarczono je na czas.

  • gfk – 01.12.2015

    Bo ten portal raczej sprzyja innej firmie niz z Nowego Sacza

  • ja – 01.12.2015

    Pełnego zachwytu KM. Oni mają wozić ludzi a nie zachwycać się żałosny człowieczku. I na szczęście to robią. A poza tym co ma serwisownia do impuls?w? Chyba coś wam się pomerdało.

  • :-( – 01.12.2015

    Hejt realizowany od lat przez "newagowców" też jest niezdrowy. Świat według niektórych sprowadza się do krytyki, krytyki i krytyki... Żeby jeszcze była merytoryczna, ale nie bo to za trudne. Ludzie opamiętajcie się w końcu...

  • gutek – 02.12.2015

    Pesy po nowym roku może nie być.grozi jej bankructwo za niedostarczone pociągi i tramwaje

  • gfk – 02.12.2015

    Niestety parasol ochronny PO skonczyl sie nad Pesa

  • WK – 02.12.2015

    Dla ujednolicenia taboru powinni kupić dwuczłonowe ELF-y. Fajnie by było. :-)

  • PPP – 02.12.2015

    @gutekPowiem tak, mogę być wkurzony na PESE, bo przez ich pazerność brakuje połączeń i możemy stracić dotacje, ale. To jednak polski producent, i nade wszystko powinien, wręcz musi istnieć, aby nie wykwitły nam monopole spółek zagranicznych, bo kto wie jak się skończy migracja akcji Newagu...Niech to, co się teraz dzieje będzie nauczką dla PESY, że nie jest "bogiem", a nie wyrokiem szkodliwym dla konkurencji na rynku.

  • advisor – 03.12.2015

    @PPPNo i co z tego, że to polski producent? Jeśli coś jest polskie to mam tolerować kłamstwa, niedbalstwo, chałturę, brakoróbstwo i chciwość tylko dlatego, bo to jest polskie? Przez takich Januszy biznesu jak PESA polskie firmy mają łatkę nierzetelności, a ty jeszcze każesz to akceptować? Wolne żarty. Życzę polskim firmom, by ich znakiem rozpoznawczym była jakość i uczciwość i by zarabiały dobre pieniądze za dobrze wykonane towary i usługi. PESA w żadne z powyższych się nie wpisuje. Poza tym mamy w Polsce więcej producentów niż PESA, więc tą bajeczkę o niszczeniu polskiego przemysłu można sobie darować. Ludzie niestety dalej myślą socjalizmem i wierzą, że tylko wielkie zakłady, na tle których fotografuje się władza, mają rację bytu.

  • dziobak250 – 07.12.2015

    Niech autor tekstu się zdecyduje. W tytule jest mowa o dwuczłonowych EZT-ach a w końcówce tekstu mowa o dostawie nowych dwuchłonowych SZT-ach.To jak w końcu? KM-y chcą nowe EZT-y czy SZT-y kupić?

  • Autor – 07.12.2015

    Nigdzie niem mowy o SZT. Autor jest zdecydowany. Na wszelki wypadek: autobus szynowy-lekki pojazd trakcyjny (spalinowy lub elektryczny) przeznaczony do transportu pasażerów i bagażu w ruchu regionalnym. 

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....