TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Mazowieckie powtarzają przetarg na P4 Flirtów
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.09.2017 10:13:14 4 komentarze
Koleje Mazowieckie powtarzają przetarg na P4 Flirtów

Czy tym razem uda się wybrać wykonawcę napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją 10 elektrycznych zespołów trakcyjnych Flirt Polska serii ER75? Koleje Mazowieckie powtarzają przetarg.

Oferty można składać do 11 października 2017 roku. Prace zaś trzeba wykonać do 30 czerwca 2019 roku. Kryteria wyboru stanowią:

Kryterium jakości: Gwarancja obejmująca modyfikacje oraz wszystkie naprawione i wymienione elementy podczas naprawy w poziomie P4 (z uwzględnieniem prac dodatkowych) - Waga: 18 %

Kryterium jakości: Termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego - Waga: 22 %

Cena - Waga: 60 %.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl poprzednia próba znalezienia wykonawcy tych prac zakończyła się niepowodzeniem. Stadler Service okazał się zbyt drogi dla przewoźnika. Firma chciała za usługę 54.704.720,48 zł brutto. Budżet Kolei Mazowieckich na ten cel to było 35.451.350,28 zł brutto.

Tym razem przewoźnik nie wymaga Koleje montażu czujników dymu w toaletach wraz z systemem ostrzegania, a także zainstalowania w kabinach maszynisty radia GSM-R przystosowanego do ETCS.

Poza stałym zakresem prac do wykonania jest natomiast wymiana:

240 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 60 zestawów kołowych tocznych,

112 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 28 zestawów kołowych napędowych,

50 kół monoblokowych tocznych o średnicy 750 mm przeznaczonych do 25 zestawów kołowych oraz

dostawa i wymiana 56 kół monoblokowych napędowych o średnicy 870 mm przeznaczonych do 28 zestawów kołowych.

Do wszystkich prac trzeba będzie zapewnić materiały.



Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
Flirt
  • pasazer – 04.09.2017

    a WIFI ? znowu nie chcą

  • Robert – 04.09.2017

    @pasazer

    Też tego nie rozumiem. Teraz to nawet w turbokiblach montują wifi a w flirtach nie chcą.

  • www – 04.09.2017

    A co się dziwić. Jak Stadler policzy za wifi to będzie fiu fiu... Jak tak dalej pójdzie to za parę lat będą kupowali nowe pociągi, bo remont Stadlerów będzie droższy!? KM źle napisały toczący się przetarg. Na utrzymanie Stadlerów po prostu nas nie stać.

  • NCI – 05.09.2017

    No to nieźle zaczyna się przygoda ze szwajcarskim producentem. Chcieli Stadlera pisząc pod niego SWIZ, a nie stać ich na jego utrzymanie. Niech jeszcze wezmą kredyt denominowany we frankach na jego zakup, a potem na utrzymanie.
    Polak głupi przed szkodą, a i po szkodzie niewiele mądrzejszy.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...