Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Welkopolskie ponownie szukają spalinowego składu

inforail
26.10.2020 08:45
0 Komentarzy

Koleje Wielkopolskieogłosiły przetarg na dzierżawę jednego spalinowego zespołu trakcyjnego.

Pojazd będzie eksploatowany w celu świadczenia usług kolejowychprzewozów pasażerski. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd kolejowy, dlaktórego zamawiający dysponuje maszynistami posiadającymi uprawnienia do obsługitego pojazdu, tj. 218Ma, 218Md, 223M oraz VT628.4

Dla ww. typów pojazdów Zamawiający dysponuje równieżprzeszkolonymi i posiadającymi autoryzację drużynami pociągowymi,przeszkolonymi i posiadającymi odpowiednie certyfikaty, a także posiadającymiznajomość tych typów pojazdów pracownikami utrzymania technicznego pojazdów.

Specyfikacja pojazdów

Pojazd musi być wolny od wad i nie może być obciążonyprawami osób trzecich, które ograniczałyby lub wyłączały wykonanie umowy oraznie może stanowić przedmiotu żadnego postępowania sądowego, egzekucyjnego lubadministracyjnego, w wyniku którego nastąpiłoby lub mogłoby nastąpić jakiekolwiekograniczenia tytułu prawnego do pojazdu. Musi być sprawny technicznie i posiadaćkompletne wyposażenie, a Wykonawca musi posiadać dokumentację DSU. Liczbaczłonów zespołu nie może być mniejsza niż 2 człony.

Pojazd w okresie dzierżawy nie może podlegać wyłączeniem zeksploatacji przeglądu poziomu P4 lub P5. Jego prędkość eksploatacyjna nie możebyć mniejsza niż 120 km/h, liczba miejsc nie mniejsza niż 200, w tym siedzących- nie mniejsza niż 120.

Pojazd musi posiadać dopuszczenie UTK do poruszania się potorach PKP PLK S.A. (spełniać warunki określone dla danej serii w świadectwietypu lub zezwoleniu), aktualne świadectwa sprawności technicznej lub dokumentyumożliwiające wystawienie świadectwa sprawności technicznej przez Zamawiającego.Pojazd w okresie dzierżawy nie powinien podlegać wyłączeniom z eksploatacji nawykonanie przeglądu P3 chyba, że Wykonawca zapewni pojazd zastępczy tej samejserii lub serii, na do obsługi której Zamawiający posiada uprawnienia orazwyszkoloną kadrę. Wykonawca wyrazi zgodę do samodzielnego wykonywania czynnościutrzymania poziomu P1 i P2 przez Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć skład nie później niżw terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy do Punktu UtrzymaniaTaboru znajdującym się przy Stacji Poznań Główny lub Zbąszynek.

Licytacja elektroniczna odbędzie się dziś, tj. 26października 2020 roku.

Przypomnijmy, że Koleje Wielkopolskie dzierżawią składyspalinowe od Arrivy.

 

Komentarze